Dėl naujo kvartalo – eismo pokyčiai

Miestas, Svarbu

„Memelio mieste“ atsirasiantis pirmasis pastatas – šiuo metu jau projektuojamas verslo centras pakoreguos ir eismą Naująja Uosto gatve. Sprendiniai, kaip pasikeis ši gatvė ir eismas ja, buvo pristatyti Eisimo saugumo komisijai.

Naujasis verslo centras „Memelio mieste” taps priežastimi rekonstruoti Naująją Uosto gatvę. Projektuotojų vizualizacija

„Atvira Klaipėda“ rašė, kad šiuo metu jau yra parengti beveik 11 tūkst. kv. m ploto verslo centro, kuris planuojamas Naujoji Uosto g. 3, projektiniai pasiūlymai. Jų viešas svarstymas vyks kitą savaitę, o statybas planuojama pradėti kitais metais.

Po šiuo verslo centru projektuojama požeminė automobilių stovėjimo aikštelę, kurioje numatoma apie 140 vietų.

Pagrindinis įvažiavimas į „Memelio miesto“ teritoriją ir planuojamą verslo centro požeminė aikštelę planuojamas iš Naujosios Uosto gatvės.

„Ši gatvė iš esmės bus rekonstruojama. Sklypo šiaurinėje dalyje esantis dabartinis įvažiavimas į teritoriją yra naikinamas ir bus įrengtas naujas“, – Eismo saugumo komisijai teigė architektas Marius Noreika.

Naujasis įvažiavimas planuojamas už Naujoji Uosto g. 5 esančio pastato, kuris yra įsikišęs į gatvę, Pilies tilto link. Už šio pastato numatoma ir lėtėjimo juosta, iš kurios ir bus patenkama į įvažiavimą į „Memelio miesto“ teritoriją. Ši lėtėjimo juosta, kaip planuojama, už įvažiavimo tampa viešojo transporto stotelės įvaža.

Pačią autobusų stotelę taip pat numatoma rekonstruoti ir „pastumti“ piečiau. Šioje Naujosios Uosto gatvės pusėje, kur ir atsiras verslo centras, planuojamas ir pėsčiųjų takas bei 2,5 metro pločio dviračių takas.    

Beje, tiek pėsčiųjų, tiek dviračių takas jau patenka į „Memelio miesto“ sklypą, jie bus po naujojo pastato konsole.

Numatoma, jog Naujoji Uosto gatvė bus rekonstruojama kitais metais, kai prasidės verslo centro statybos.  

Eismo saugumo komisijos nariai pritarė tokiems sprendiniams, tik išsakė kelias pastabas. Pageidauta, jog projektuotojai ieškotų galimybių, kad dviračių takas būtų platesnis – 3 metrų.

Be to, išsakyta pastabų ir dėl suplanuotos lėtėjimo juostos.

„Suprantama, kad tas išsikišęs namas visiems yra iššūkis, bet reikia ieškoti sprendimų, kad į tą lėtėjimo juostą tilptų daugiau automobilių. Dabar ji suprojektuota tokia, kad tils vos trys automobiliai, todėl šioje vietoje Naujojoje Uosto gatvėje gali susidaryti spūstys. O nesinorėtų, kad eismas šiaurės-pietų kryptimi būtų trukdomas“, – pabrėžė Eismo saugumo komisijos pirmininkas ir Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.

„Memelio miesto“ vystytojai jau netrukus ketina skelbti architektūrinį konkursą ir sulaukti idėjų antrame etape numatytiems pastatams palei Danės gatvės tęsinį. Detaliajame plane numatyta, kad ši Danės gatvės dalis turi tapti pėsčiųjų alėja, o automobiliais patekti iki Senosios perkėlos bus galima per „Memelio miesto“ teritoriją.

15 Comments

  1. Anonimas

    Taip,gerinam miestą,o apie gyventojus gyvenancius naujoji uosto 2 niekas negalvoja,jau dabar namas dreba nuo transporto,langu negalima atidaryti,tai dar daugiau padidinsit triukšmo.Labai gražu.

    Reply
  2. Ne ekspertas

    Man rodos, kad išradingai sugalvota kaip nugriauti N.uosto g. 5 namą. Kol bus kalamas „špuntas” kad įrengti požeminį garažą ir N. uosto 3 pastatą, tas namelis gerokai pašokinės.
    Deformuosis pamatai, o kartu ir sienos. Kai ateis komisija įvertinti ar dar apsimoką restauruoti šį pastatą „vaizdelis bus – nekoks”… jau dabar matosi įtrūkusios sienos iš pietinės pusės. Perspektyva šio pastato irgi liūdna. Šalia labai judrios gatvės – labai didelė vibracija.

    Reply
  3. Darker

    Visą laiką galima padaryti geriau, gražiau ir t.t., reikia žiūrėti realiai, buvo konkursas, jį laimėjo tai kas laimėjo (tikrai ne prasčiausias variantas), reikia tik džiaugtis, kad ši miesto centre esanti sandėlių teritorija taps patrauklia miesto erdve. Gaila, kad žmonės dėl visko piktinasi, nes, kad ir koks projektas būtų, vis tiek bus blogai. Reikia džiaugtis, kad dar mes pamatysim gražiai sutvarkytą teritoriją, kuri bus daug gražesnė, nei yra dabar.. 😀 Jeigu dėl visko piktinsimės, niekada miestas ir nepajudės iš sąstingio. Vienintelis minusas tas, kad tas išsikišęs pastatas neleis normaliai sutvarkyti įvažiavimo į požeminį parkingą. Na, bet svarbiausia, kad pagrindinis įvažiavimas į teritoriją būtų tvarkingas.

    Reply
  4. Antanas

    kokias čia nesąmones kreciat .Nugriaukit tą supuvusi paveldą N Uosto5 griuvėsių galima ir kitur mieste pasigrozeti

    Reply
    • Antanas

      štai ir būtų normali lėtėjimo juosta

  5. Rasa

    Nu jau tikrai.. pastatų grožis neišpasakytas. Negi nebėra mąstančių architektų?

    Reply
  6. Petras petras.mockus@gmail.com

    Šlykštu žiūrėti, nejaugi architektai tiek tesugeba?

    Reply
  7. Svecias

    Todėl mes Klaipėdą tokia ir turim patrauklią……….Negražu.

    Reply
    • Petras

      Taip neblogi sandeliai

  8. Kita Dalia

    Sutinku su savo bendravarde. Negražūs, kalėjimo išvaizdos pastatai. Su tokia valdžia, pataikaujančia tik buduliams ir pinigų veršiui, ir tokiais architektais Klaipėda , matyt, ir toliau liks tik gūdžia provincija

    Reply
  9. Dalia

    bet pastatai tai tikrai slykstus, tamsus ir sunkus kaip kalejimai, o ypatingai surudijusios gelezies ju spalva. Buvo kazkada „ant bangos” stiklainiai, kurie gadina miesta, o dabar madingi griozdai. Juk ju greitai neatsikratysim, riogsos desimtmecius ir gadins Klaipeda. Tai ne architektura, tai nesusipratimas.

    ‘ant bangos” stiklainai

    Reply
  10. Gyventojas

    Statinys primena baznycia, kaip tokiam nykstanciam miesteliui tiks, bus bent mazas zingsnelis i prieki, nei kad 10 metu Klaipeda ejo tik dideliais zingsniais atgal

    Reply
  11. Kodėl

    statomi toki niūrųs ir negražūs statiniai? Kodėl kaip akcentas imamas laivas, angaro formos, senovės žemaičių srutinas juodai rudas atspalvis, o neatsižvelgiama į labai gražų ir klaipėdietiškai memelišką stilių? Laivai turi uostą, gryžta į jį po sunkių kelionių ir ant kranto statomi tik ,,numirę”, + Klaipėda niekad nebuvo Žemaitija. Ką jūs arxitektėliai prisiklausę kaimiečių valdžiukų čia nuolat renčiat? Jau užtenka kad tie saviveiklininkai sau pasipaišę ant sasiuvinio lapo, pasistatė centre tą durną K raidę vietoje numatytų garažų. Ir subjaurojo miestą

    Reply
    • xy

      garažai būtų papuošę 🙂

    • Xxx

      Nes uosto akvatorija kvaileli
      Čia ir yra moderni vokiškų elementų turinti architektūra šių dienų kontekste. Puikiai parinkta, nes atspindi uosto dalį, kurioje yra. Šlaitinis stogas, spalva tinkama, nes raudonos spalvos plytos buvo pagrindinis vokiškos architektūros akcentas. O šitaip nekęsti Klaipėdos ir tokias nesąmones rašinėti gali tik okupantų palikuonys, lauk į sovietyną jei nesuprantat kur randatės!!!!

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Integruotiesiems maršrutiniams taksi – 6 metai

Antradienį sukanka 6 metai, kai į viešąjį Klaipėdos transportą kaip integruota jo dalis įsiliejo maršrutiniai taksi. Per tą laiką M5, ...
2024-04-16
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Dėl padėties Teatro gatvėje - revoliucinės nuotaikos

„Arba kavinėms leidimus atimti – daryti revoliuciją”, – gynė Klaipėdos vicemeras Algirdas Kamarauskas savivaldybės sprendimą Teatro gatvėje leisti automobilius statyti ...
2024-04-09
Skaityti daugiau

Transportas

100 000 000-asis keleivis gaus dovanų metinį bilietą

Šį ketvirtadienį peržengsime reikšmingą simbolinę ribą – šimtamilijoninę kelionę naujojo elektroninio bilieto sistemoje. Po šio fakto turbūt jau ir nebederės ...
2024-04-08
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This