P0

Miestas, Svarbu

Dėl naujo kvartalo – eismo pokyčiai (14)

Virginija Spurytė

Virginija Spurytė
2021-06-30


„Memelio mieste“ atsirasiantis pirmasis pastatas – šiuo metu jau projektuojamas verslo centras pakoreguos ir eismą Naująja Uosto gatve. Sprendiniai, kaip pasikeis ši gatvė ir eismas ja, buvo pristatyti Eisimo saugumo komisijai.

Naujasis verslo centras “Memelio mieste” taps priežastimi rekonstruoti Naująją Uosto gatvę. Projektuotojų vizualizacija

„Atvira Klaipėda“ rašė, kad šiuo metu jau yra parengti beveik 11 tūkst. kv. m ploto verslo centro, kuris planuojamas Naujoji Uosto g. 3, projektiniai pasiūlymai. Jų viešas svarstymas vyks kitą savaitę, o statybas planuojama pradėti kitais metais.

Po šiuo verslo centru projektuojama požeminė automobilių stovėjimo aikštelę, kurioje numatoma apie 140 vietų.

Pagrindinis įvažiavimas į „Memelio miesto“ teritoriją ir planuojamą verslo centro požeminė aikštelę planuojamas iš Naujosios Uosto gatvės.

„Ši gatvė iš esmės bus rekonstruojama. Sklypo šiaurinėje dalyje esantis dabartinis įvažiavimas į teritoriją yra naikinamas ir bus įrengtas naujas“, – Eismo saugumo komisijai teigė architektas Marius Noreika.

Naujasis įvažiavimas planuojamas už Naujoji Uosto g. 5 esančio pastato, kuris yra įsikišęs į gatvę, Pilies tilto link. Už šio pastato numatoma ir lėtėjimo juosta, iš kurios ir bus patenkama į įvažiavimą į „Memelio miesto“ teritoriją. Ši lėtėjimo juosta, kaip planuojama, už įvažiavimo tampa viešojo transporto stotelės įvaža.

Pačią autobusų stotelę taip pat numatoma rekonstruoti ir „pastumti“ piečiau. Šioje Naujosios Uosto gatvės pusėje, kur ir atsiras verslo centras, planuojamas ir pėsčiųjų takas bei 2,5 metro pločio dviračių takas.    

Beje, tiek pėsčiųjų, tiek dviračių takas jau patenka į „Memelio miesto“ sklypą, jie bus po naujojo pastato konsole.

Numatoma, jog Naujoji Uosto gatvė bus rekonstruojama kitais metais, kai prasidės verslo centro statybos.  

Eismo saugumo komisijos nariai pritarė tokiems sprendiniams, tik išsakė kelias pastabas. Pageidauta, jog projektuotojai ieškotų galimybių, kad dviračių takas būtų platesnis – 3 metrų.

Be to, išsakyta pastabų ir dėl suplanuotos lėtėjimo juostos.

„Suprantama, kad tas išsikišęs namas visiems yra iššūkis, bet reikia ieškoti sprendimų, kad į tą lėtėjimo juostą tilptų daugiau automobilių. Dabar ji suprojektuota tokia, kad tils vos trys automobiliai, todėl šioje vietoje Naujojoje Uosto gatvėje gali susidaryti spūstys. O nesinorėtų, kad eismas šiaurės-pietų kryptimi būtų trukdomas“, – pabrėžė Eismo saugumo komisijos pirmininkas ir Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.

„Memelio miesto“ vystytojai jau netrukus ketina skelbti architektūrinį konkursą ir sulaukti idėjų antrame etape numatytiems pastatams palei Danės gatvės tęsinį. Detaliajame plane numatyta, kad ši Danės gatvės dalis turi tapti pėsčiųjų alėja, o automobiliais patekti iki Senosios perkėlos bus galima per „Memelio miesto“ teritoriją.


    2021-06-30

    14 komentarai “Dėl naujo kvartalo – eismo pokyčiai”

    1. AvatarAnonimas (IP: 86.100.174.134)

      Taip,gerinam miestą,o apie gyventojus gyvenancius naujoji uosto 2 niekas negalvoja,jau dabar namas dreba nuo transporto,langu negalima atidaryti,tai dar daugiau padidinsit triukšmo.Labai gražu.

    2. AvatarNe ekspertas (IP: 86.100.120.30)

      Man rodos, kad išradingai sugalvota kaip nugriauti N.uosto g. 5 namą. Kol bus kalamas “špuntas” kad įrengti požeminį garažą ir N. uosto 3 pastatą, tas namelis gerokai pašokinės.
      Deformuosis pamatai, o kartu ir sienos. Kai ateis komisija įvertinti ar dar apsimoką restauruoti šį pastatą “vaizdelis bus – nekoks”… jau dabar matosi įtrūkusios sienos iš pietinės pusės. Perspektyva šio pastato irgi liūdna. Šalia labai judrios gatvės – labai didelė vibracija.

    3. AvatarDarker (IP: 185.245.84.194)

      Visą laiką galima padaryti geriau, gražiau ir t.t., reikia žiūrėti realiai, buvo konkursas, jį laimėjo tai kas laimėjo (tikrai ne prasčiausias variantas), reikia tik džiaugtis, kad ši miesto centre esanti sandėlių teritorija taps patrauklia miesto erdve. Gaila, kad žmonės dėl visko piktinasi, nes, kad ir koks projektas būtų, vis tiek bus blogai. Reikia džiaugtis, kad dar mes pamatysim gražiai sutvarkytą teritoriją, kuri bus daug gražesnė, nei yra dabar.. 😀 Jeigu dėl visko piktinsimės, niekada miestas ir nepajudės iš sąstingio. Vienintelis minusas tas, kad tas išsikišęs pastatas neleis normaliai sutvarkyti įvažiavimo į požeminį parkingą. Na, bet svarbiausia, kad pagrindinis įvažiavimas į teritoriją būtų tvarkingas.

    4. AvatarAntanas (IP: 77.79.44.51)

      kokias čia nesąmones kreciat .Nugriaukit tą supuvusi paveldą N Uosto5 griuvėsių galima ir kitur mieste pasigrozeti

      • AvatarAntanas (IP: 77.79.44.51)

        štai ir būtų normali lėtėjimo juosta

    5. AvatarRasa (IP: 88.118.47.255)

      Nu jau tikrai.. pastatų grožis neišpasakytas. Negi nebėra mąstančių architektų?

    6. AvatarPetras petras.mockus@gmail.com (IP: 90.131.46.208)

      Šlykštu žiūrėti, nejaugi architektai tiek tesugeba?

    7. AvatarSvecias (IP: 86.100.80.132)

      Todėl mes Klaipėdą tokia ir turim patrauklią……….Negražu.

    8. AvatarKita Dalia (IP: 90.138.133.190)

      Sutinku su savo bendravarde. Negražūs, kalėjimo išvaizdos pastatai. Su tokia valdžia, pataikaujančia tik buduliams ir pinigų veršiui, ir tokiais architektais Klaipėda , matyt, ir toliau liks tik gūdžia provincija

    9. AvatarDalia (IP: 46.249.191.78)

      bet pastatai tai tikrai slykstus, tamsus ir sunkus kaip kalejimai, o ypatingai surudijusios gelezies ju spalva. Buvo kazkada “ant bangos” stiklainiai, kurie gadina miesta, o dabar madingi griozdai. Juk ju greitai neatsikratysim, riogsos desimtmecius ir gadins Klaipeda. Tai ne architektura, tai nesusipratimas.

      ‘ant bangos” stiklainai

    10. AvatarGyventojas (IP: 84.15.183.203)

      Statinys primena baznycia, kaip tokiam nykstanciam miesteliui tiks, bus bent mazas zingsnelis i prieki, nei kad 10 metu Klaipeda ejo tik dideliais zingsniais atgal

    11. AvatarKodėl (IP: 88.119.39.225)

      statomi toki niūrųs ir negražūs statiniai? Kodėl kaip akcentas imamas laivas, angaro formos, senovės žemaičių srutinas juodai rudas atspalvis, o neatsižvelgiama į labai gražų ir klaipėdietiškai memelišką stilių? Laivai turi uostą, gryžta į jį po sunkių kelionių ir ant kranto statomi tik ,,numirę”, + Klaipėda niekad nebuvo Žemaitija. Ką jūs arxitektėliai prisiklausę kaimiečių valdžiukų čia nuolat renčiat? Jau užtenka kad tie saviveiklininkai sau pasipaišę ant sasiuvinio lapo, pasistatė centre tą durną K raidę vietoje numatytų garažų. Ir subjaurojo miestą

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas.

    Parama

    Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

    Paremti
    Atviri dokumentai

    VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

    Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

    Su dokumentais galite susipažinti čia
    Informacija

    Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
    VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

    Puslapio taisyklės. 

    Redakcijos adresas: Bangų g. 5A-3C, Klaipėda, LT-91250, Tel. + 370 650 77550
    el. paštas: info@atviraklaipeda.lt