Kolegų išvyka, kurios nepamiršime

Tomas A.
2021-07-30

Komentarų: 1

Vakar, pamatęs, kaip Slovėnijos vyrų krepšinio rinktinė po pergalės prieš argentiniečius „formuoja” komandą, sugalvojau pasidalinti savo istorija.

Dažniausiai su kolegomis plaukiame baidarėmis ar vykstame į kaimo turizmo sodybą, kur maloniai ir kultūringai praleidžiame laiką. Žinoma, juokauju: šventimas įprastai prasideda dar autobuse, dažnas vyksta be savo antros pusės, todėl pernelyg atsipalaiduoja.

Autoriaus nuotr.

Šiais metais rinkomės vėl iš baidarių, sodybos ir laivų regatos. Vadovo bičiulis – žymus buriuotojas, todėl įkalbėjo apsvarstyti šį variantą. Aišku, mes nubalsavome už!

Kadangi šis komandos formavimas buvo kitoks ir, manau, suformavo komandą ne mažiau nei Slovėnijos rinktinę. Šiek tiek papasakosiu.

Išaušo penktadienio rytas ir mes jau pakeliui į Klaipėdą, iš uostelio turime išplaukti 10 valandą. Spėjome, nuplaukėme iki Juodkrantės pavalgyti. Gavome nerealų kapitoną Merūną, kuris ne tik su puikiu humoro jausmu, bet ir realiai mus įtraukė į buriavimą.

Pavalgę (arba greičiau persivalgę) pajudėjome Klaipėdos link, kur varžėmės tarpusavyje su kitais trim laivais. Azartas apėmė net buhalterę – nė vienas nenorėjo būti paskutinis. Taip tarpusavyje susidirbusių kolegų nemačiau net darbe. Nors dauguma iš jų plaukė pirmą kartą, tačiau atrodė, kad varžybose dalyvauja kone kiekvieną savaitgalį. Čia, žinoma, profesionaliai savo darbą atliko kapitonai, kurie padėjo išlaikyti intrigą iki pat pabaigos. Žinoma, laimėjome.

Vakarinei daliai buvo suplanuota kažkokia paskaita. Niekas labai nesidomėjo, galvojom, kad tai vėl bus kokių pardavimų mokymai, jų gi niekados nebūna per daug.

Autoriaus nuotr.

Tačiau pamatę Paulių Kovą – nustebome, o dar labiau nustebino pirmasis jo sakinys: „Dabar ramiai, paskaita vyks be pertraukos 3 valandas”. Pagalvojau: „Sodyboje dabar jau būtume kubile!” Ką gi, reikės klausytis.

Vos prasidėjus paskaitai, jau po kelių sakinių supratome, kad šis vakaras bus labai įdomus. P. Kovas pasakojo istorijas iš savo paties išleistos knygos, kurioje jis aprašo plaukimą aplink pasaulį: viską pasakojo taip, jog atrodo, lyg mes patys ten būtume buvę, tas pačias bėdas ir problemas išgyvenę. P. Kovas yra puikus koučeris, buriavimo patirtį, kurią įgijome dienos metu, panaudojo mums paaiškinti galimas problemas įmonėje ir kaip to išvengti.

Po paskaitos dar likome pakalbėti, niekas niekur neskubėjo, buvo labai keistas jausmas. Po tokios turiningos dienos norėjosi ramiai viską apmąstyti.

Vakare, žinoma, pasisėdėjome, po tokios dienos ir aplinkos pakeitimo mūsų mažam kolektyvui dar labiau pavyko „susicementuoti”. Neįkainojama patirtis.

1 Comment

1. Darius

Mums irgi Nautika suorganizavo regata ir P. Kovo paskaita, viskas 10 balu.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Laiškai iš jūros, Svarbu

Burlaivininko užrašai: Klaipėdieti, plaukiam į Juodkrantę!

Klaipėda – miestas prie vandenų: Baltijos jūros, Kuršių marių ir Dangės upės. Gamta, geografija ir istorija vertė klaipėdietį lipti į ...
2024-04-26

Regionas, Svarbu

Verslininkai vėl įrodė Neringos valdžios savivaliavimą

Juodkrantėje įsikūrusi UAB poilsio namai „Ąžuolynas“ dar kartą teisme įrodė, kad Neringos valdžia nepagrįstai jai nesuteikia mokesčių lengvatų. „Atvira Klaipėda“ ...
2024-04-11

Regionas

Prokuratūra: piniginę žalą patyrusiems asmenims turi atlyginti valstybė ir Neringos savivaldybė

Generalinė prokuratūra, siekdama apginti viešąjį interesą, kreipėsi į Regionų administracinį teismą su prašymu septynių asmenų naudai solidariai iš Lietuvos valstybės ...
2024-04-05

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.