Avarijos Klaipėdos daugiabučiuose: kiek jų įvyksta ir kaip jų išvengti?

Konsultacijos

Bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog nuolat tobulina veiklos procesus ir investuoja į inovatyvius sprendimus, todėl jos avarinės tarnybos efektyvumo rodikliai nuolat gerėja. Tai rodo ir pastarųjų metų statistika. Šiemet vidutinis gedimo daugiabutyje name likvidavimo laikas, nuo avarinės tarnybos darbuotojų darbo pradžios iki darbo pabaigos, buvo 34 minutės, o vidutinis brigados reagavimo laikas, nuo užregistruoto pranešimo apie gedimą iki jo šalinimo darbų pradžios – 69 minutės.

„Mano BŪSTO“ atstovo Juliaus Žilinsko teigimu, pandemijos metu Klaipėdoje avarinės tarnybos ekipažai turėjo išties daug darbo. Mat karantinui užsitęsus gyventojai daugiau laiko praleido namuose, dėl to labiau dėvėjosi namo inžinerinės sistemos.

Iš viso per pastaruosius metus klaipėdiečių turtą „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba skubėjo gelbėti 3 228 kartus. Didžiąją dalį iškvietimų – 1669 – sudarė šalto vandens ir nuotekų sistemų gedimai. 846 kartus specialistai vyko tvarkyti elektros gedimų.

J. Žilinskas pastebi, kad dalies gedimų daugiabučiuose galima išvengti, jei patys gyventojai atsakingiau žiūrėtų į savo turtą. Pavyzdžiui, nemažai kanalizacijos užsikimšimų įvyksta dėl to, jog gyventojai į klozetus meta buitines atliekas.

„Mūsų specialistai, valydami užsikimšusią kanalizaciją, randa vamzdynuose įvairiausių „perliukų“. Nuo panaudotų higienos priemonių, tuščių butelių iki agurkų ar net statybinių atliekų. Akivaizdu, kad be gyventojų pastangų tokie daiktai ten atsidurti negalėjo, todėl visuomet ragina būstų savininkus elgtis atsakingai ir buitines atliekas mesti į atliekų konteinerius, o ne į klozetus“, – sako J. Žilinskas.

Dar viena gedimų rūšis – seni ir susidėvėję vamzdynai. Nors įmonės specialistai nuolat ragina gyventojus nedelsti ir pritarti šių inžinerinių sistemų remontui, dažnai į tokius raginimus įsiklausoma tik įvykus avarijai. Trūkę vamzdžiai gyventojams sukelia ne tik nepatogumų ir kelia stresą, bet ir paplonina pinigines. Mat jei viename bute įvyksta avarija, kaip taisyklė, tai skaudžiai pajunta ir kitų tame pačiame name esančių butų gyventojai. Trūkus vamzdžiui vonioje tokiu atveju užliejami ir kaimynai. Šios nelaimės galima išvengti laiku renovavus vamzdynus.

„Todėl norėtųsi, kad gyventojai atsižvelgtų į mūsų pastangas užbėgti nelaimei už akių ir pritartų siūlymui keisti susidėvėjusius vamzdžius,
nes tai investicija į ramią ir saugią ateitį“, – akcentuoja J. Žilinskas.

Avarinės tarnybos ekipažams tenka likviduoti ne tik techninius gedimus. Neretai bendrovės specialistams tenka vaduoti rūsiuose įstrigusius kačiukus, ventiliacijos šachtose atsidūrusius balandžius ir net gelbėti sužeistą gandrą.

J. Žilinskas sako, jog avarinės tarnybos darbuotojai už laiku suteiktą pagalbą neretai sulaukia ir oficialių gyventojų padėkų. Vien per pastaruosius metus „greitąja pagalba“ vadinamas įmonės padalinys iš daugiabučių gyventojų gavo 139 padėkas. J. Žilinsko teigimu, nuoširdi padėka yra geriausias darbo įvertinimas.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Konsultacijos

Tyrimas: ką savo daugiabučiuose nori matyti gyventojai?

Dauguma Lietuvos gyventojų nori, kad jų daugiabučiuose namuose būtų įrengtos parduotuvės, kepyklėlės, sporto klubai ir klinikos. Ranka pasiekiamų paslaugų ypatingai ...
2024-03-25
Skaityti daugiau

Verslas

„Mano BŪSTAS“ fiksuoja kokybinius lūžio metus

Per vienerius metus ženkliai išaugęs klientų pasitenkinimas ir žymiai geresnė teikiamų paslaugų kokybė – tokius klientų įvertinimus teigia fiksuojanti Klaipėdoje ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

Miestas

Avarijų daugiabučių nuotekų tinkluose - perpus mažiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, kad pasitelkusi inovatyvius sprendimus ir atlikusi išsamią analizę rado efektyvų būdą, padedantį apsaugoti gyventojus ...
2024-02-05
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This