Įvykus avarijai – greita pagalba gyventojams

Miestas

Viename uostamiesčio Varpų gatvės daugiabutyje naktį įvykus sudėtingai avarijai pusšimtis butų ilgai galėjo likti be elektros, tačiau namą prižiūrinti bendrovė „Mano BŪSTAS“ operatyviai gedimus pašalino dar iki aušros.

Palmiros Mart nuotr.

Varpo 19 ir 21 namų gyventojams eilinis rytas galėjo gerokai sugadinti nuotaiką, nes išvakarėse vieno iš namų bute įvykus vandentiekio avarijai – trūkus privačiose patalpose esančiam vamzdžiui – vanduo užliejo elektros skydinę, kuri energiją tiekia abiejų namų gyventojams. Drėgmė sugadino automatinius jungiklius bei saugiklius ir elektros tiekimas iškart nutrūko dvejiems daugiabučiams namams ir daugiau nei pusšimtis butų vėlų vakarą liko be elektros.

Nors daugelis gyventojų tuo metu miegojo ir apie gedimą nė neįtarė, tačiau nutrūkus energijos tiekimui išsijungė butuose esantys elektros
prietaisai, sumažėjo geriamo vandens slėgis, nutrūko karšto vandens tiekimas, išsijungė liftai.  Specialistų teigimu, įprastai jei naktį įvyksta tokio pobūdžio avarijos, jos lokalizuojamos nedelsiant, tačiau elektros energijos atstatymo darbai pradedami tik kitą rytą, kai nuperkamos reikalingos medžiagos. Šįkart „Mano BŪSTO“ specialistai ryto nelaukė ir darbus atliko nakties metu, kad ryte gyventojai nubustų nepajutę jokių nepatogumų.

Įmonės Klaipėdos regiono vadovo Laimono Žemaičio teigimu, situacijos, kuomet įvykus avarijai gyventojai to net nepastebi, nes jos lokalizuojamos itin greitai, yra geriausias tarnybos profesionalumo rodiklis.

„Avarija Varpų g. 19 name įvyko apie 22 val. Mūsų avarinė brigada objekte pasirodė jau po pusvalandžio ir nedelsiant atliko veiksmus, kurie apsaugojo gyventojus nuo didelių finansinių išlaidų. Iškart kilo klausimas, ką daryti su elektros tiekimo atstatymu – laukti ryto, kol bus galima pasirūpinti medžiagomis, ar ieškoti alternatyvių sprendimų? Džiaugiuosi, kad įmonėje dirba savo srities ekspertai, kurie pasirūpino, jog gyventojai ryte pabustų išvengę nepatogumų. Didelių pastangų dėka elektros tiekimas namams buvo atstatytas dar neprašvitus“, – pranešime cituojamas L. Žemaitis.

Anot bendrovės, ji nuolat tobulina veiklos procesus ir investuoja į inovatyvius sprendimus, todėl avarinės tarnybos efektyvumo rodikliai nuolat gerėja. Tai rodo ir pastarųjų metų statistika. Šiemet vidutinis gedimo daugiabutyje name likvidavimo laikas, nuo avarinės tarnybos darbuotojų darbo pradžios iki darbo pabaigos, buvo 34 minutės, o vidutinis brigados reagavimo laikas nuo užregistruoti pranešimo apie gedimą iki jo šalinimo darbų pradžios – 69 minutės.

L. Žemaičio teigimu, pandemijos metu Klaipėdoje avarinės tarnybos ekipažai turėjo išties daug darbo. Mat karantinui užsitęsus gyventojai daugiau laiko praleido namuose, dėl to labiau dėvėjosi namo inžinerinės sistemos.

Iš viso per pastaruosius metus klaipėdiečių turtą „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba skubėjo gelbėti 3228 kartus. Didžiąją dalį iškvietimų – 1669 – sudarė šalto vandens ir nuotekų sistemų gedimai. 846 kartus specialistai vyko tvarkyti elektros gedimų.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

„Mano BŪSTAS“ fiksuoja kokybinius lūžio metus

Per vienerius metus ženkliai išaugęs klientų pasitenkinimas ir žymiai geresnė teikiamų paslaugų kokybė – tokius klientų įvertinimus teigia fiksuojanti Klaipėdoje ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

Miestas

Avarijų daugiabučių nuotekų tinkluose - perpus mažiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, kad pasitelkusi inovatyvius sprendimus ir atlikusi išsamią analizę rado efektyvų būdą, padedantį apsaugoti gyventojus ...
2024-02-05
Skaityti daugiau

Verslas

Susisiekti su „Mano BŪSTU“ galima greičiau nei bet kada anksčiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog fiksuoja naujus paslaugų kokybės rekordus. Bendrovės Klientų patirčių centras trečiąjį šių metų ketvirtį ...
2023-11-08
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This