Aiškinosi, kuri įmonė geriausiai informuoja klientus apie namo kaupiamąsias lėšas

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2021-09-14

Bendrovė „Mano BŪSTAS“, lyginant su kitomis daugiabučių priežiūros įmonėmis, aiškiausiai bei suprantamiausiai savo klientams suteikia galimybę stebėti, kiek jų namai turi sukaupę kaupiamųjų lėšų, rodo nepriklausomo reprezentatyvaus daugiabučių namų gyventojų nuomonių tyrimo rezultatai.

2015 metais Seimas priėmė įstatymą, pagal kurį visi daugiabučiai namai privalo kaupti lėšas būtiniems remonto darbams. Įsigaliojus naujai tvarkai iš gyventojų pasigirsdavo nusiskundimų, jog dalis būsto priežiūros įmonių apsunkina klientams galimybę susipažinti su kaupiamųjų lėšų likučiu arba iš viso neteikia tokios informacijos.

Šią vasarą bendrovė KANTAR atliko gyventojų nuomonės tyrimą, kurio metu teiravosi, kaip aiškiai ir suprantamai jų namų administratoriai suteikia galimybę stebėti kaupiamųjų lėšų likutį.

Tyrimo metu paaiškėjo, kad patogiausiai šią paslaugą teikia „Mano BŪSTAS“. Šios įmonės klientai kaupiamųjų lėšų komunikavimo paslaugą, lyginant su kitomis įmonėmis, įvertino geriausiai. 67 proc. apklaustų įmonės klientų teigia, jog „Mano BŪSTAS“ suteikia galimybę patiems lengvai ir paprastai pasitikrinti, kiek jų namas turi sukaupęs lėšų. Tarp kitų administruojančių įmonių klientų, teigiamai atsakiusiųjų skaičius siekė 49 proc. B38 proc. apklaustųjų ne „Mano BŪSTO“ klientų, nesinaudojančių galimybe pasitikrinti ir stebėti kaupiamąsias lėšas, atsakė nežinantys, kur ir kaip skelbiami duomenys apie kaupiamųjų lėšų likučius.

„Mano BŪSTO“ direktorius Mindaugas Genys pastebi, kad vis daugiau įmonės klientų žino ir naudojasi jiems priklausančia galimybe nuolat stebėti, kiek jų namas turi kaupiamųjų lėšų. Jo teigimu, tokią galimybę visiems savo klientams, be jokių išlygų ir išimčių, įmonė pasiūlė prieš beveik ketverius metus, kai suteikė galimybę naudotis savitarnos platforma „eBŪSTAS“.

„Puikiai suvokiame, jog klientams yra svarbu bet kada pasitikrinti, kiek jų namo fonde yra kaupiamųjų lėšų. Pagal tai gyventojai gali planuoti didesnės apimties remonto darbus arba kitas būsto gerbūvio išlaidas. Todėl pirmieji ir kol kas vieninteliai rinkoje savo klientams siūlome tai matyti bet kuriuo paros metu. Jiems tereikia prisijungti prie savitarnos platformos ar mobiliosios programėlės „eBŪSTAS. Čia rodomas ne tik kaupiamųjų lėšų likutis, bet ir talpinama visa informacija, kur ir kam šios lėšos buvo panaudotos“, – pranešime cituojamas M. Genys.

KANTAR tyrimo metu šios įmonės klientų, turinčių galimybę pasitikrinti ir stebėti privalomai kaupiamas lėšas pasiteiravus, kokiais būdais jie gali pasitikrinti kaupiamųjų lėšų likutį, dauguma nurodė įmonės skaitmeninius kanalus. 57 proc. respondentų šią informaciją pasitikrina „Mano BŪSTO“ internetinėje svetainėje, o 32 proc. – per mobilią aplikaciją „eBŪSTAS“.

Beveik 60 proc. kitų įmonių klientų teigė, kad su tokia informacija jie gali susipažinti to savo administratoriaus paprašę raštu arba el. paštu.

KANTAR tyrimas buvo atliktas šių metų liepos 9–28 dienomis. Apklausoje dalyvavo 637 vyresni nei 18 metų daugiabučių namų gyventojai, gyvenantys Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose.

Žymos: | | | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Konsultacijos

Gyventojams - dar daugiau žinių apie tai, kas vyksta jų name

Bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, kad jau greitai jos klientai įvairiais skaitmeniniais kanalais gaus visą informaciją apie jų daugiabučiuose planuojamus bei ...
2024-05-01
Skaityti daugiau

Konsultacijos

Tyrimas: ką savo daugiabučiuose nori matyti gyventojai?

Dauguma Lietuvos gyventojų nori, kad jų daugiabučiuose namuose būtų įrengtos parduotuvės, kepyklėlės, sporto klubai ir klinikos. Ranka pasiekiamų paslaugų ypatingai ...
2024-03-25
Skaityti daugiau

Verslas

„Mano BŪSTAS“ fiksuoja kokybinius lūžio metus

Per vienerius metus ženkliai išaugęs klientų pasitenkinimas ir žymiai geresnė teikiamų paslaugų kokybė – tokius klientų įvertinimus teigia fiksuojanti Klaipėdoje ...
2024-02-26
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This