Tradicines lenktynes laimėjo debiutantas

Fotoreportažai, Svarbu, Transportas

Ketvirtadienio rytą Klaipėdoje 12 kartą atliktas eksperimentas, kurio metu aiškinamasi, kuris keliavimo būdas leidžia rytinio piko metu greičiausiai nukakti iš pietinės miesto dalies iki Klaipėdos universiteto miestelio. Šiuo renginiu uostamiestis tradiciškai pažymi Dieną be automobilio.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Studentai ir kviestiniai dalyviai įvairiomis transporto priemonėmis vėl judėjo trasa nuo Smiltelės stotelės. Kaip ir pernai buvo lenktyniaujama aštuoniais judėjimo būdais, tik dabar pirmąsyk lenktynėse debiutavo elektrinis dviratis.

Šįsyk rinkusiems viešąjį transportą koją pakišo tai, kad į trasą neišvažiavo ekspresinis 6E autobusas, tad juo turėjusi važiuoti mergina nusprendė sėsti į gerokai vėliau atvažiavusį 6A, kuris jau stoja kiekvienoje stotelėje.

Tris greičiausias transporto priemones šiemet skyrė tik sekundės. Prie Klaipėdos universiteto pirmasis pasirodė su elektriniu dviračiu važiavęs Igoris – jis užtruko apie 21 minutę. Po jo apie 15 sekundžių intervalu finišavo elektrinį automobilį vairavusi studentė ir dviratininkas.

Maršrutinio taksi keleivės kelionė užtruko apie 23 minutes. Pernai pirmą vietą užėmusio elektrinio paspirtuko vairuotojas šiemet jau finišavo tik penktas – kelionė tokia transporto priemone užtruko apie 26 minutes.

Įprasto automobilio vairuotojo kelionė truko 29 minutes, o ekspresinį autobusą į įprastą turėjusi iškeisti keleivė iki universiteto nusigavo per 35 minutes. Šiemetinis autobuso rezultatas – visų laikų antirekordas nuo pat 2009-ųjų.

Paskutinis finišavo bėgikas, atstumą įveikęs per 42 minutes.

Pernai pirmasis ties finišu pasirodė paspirtukininkas, atvažiavęs per 27 minutes ir dešimt sekundžių. Dar po dešimties sekundžių pasirodė elektromobilio vairuotoja. Trečiasis tada finišavo dviratininkas. Lėčiausia buvo riedžiu važiavusi mergina.

Pasak VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” atstovų, tokie atvejai, kai į reisą neišvažiuoja autobusas, yra itin reti – reisų vykdymas mieste viršija 99,5%.

Šiomis lenktynėmis nėra siekiama kokių nors rekordų – tiesiog realiomis sąlygomis įvertinamas miesto infrastruktūros patogumas įvairioms transporto rūšims.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Paaiškėjo metinio bilieto laimėtojas

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ skelbia, kad ketvirtadienį uostamiesčio viešojo transporto sistemoje buvo pažymėtas 100 000 000-asis bilietas nuo naujosios e-bilieto ...
2024-04-11
Skaityti daugiau

Transportas

Dirbtinis intelektas Klaipėdos autobusuose padės gaudyti zuikius*

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) pranešė, kad siekdama modernizuoti keleivių tikrinimo procesą ir užtikrinti teisingesnį bei efektyvesnį bilietų tikrinimo procesą, ...
2024-04-01
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Būsimų vežėjų paieškas pristabdė teismas

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) paskelbtam konkursui, kurio metu, turi būti išsiaiškinta, kas ateinančius 5-7 metus veš keleivius rinkai atiduodamais ...
2024-02-02
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This