Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2021-09-23 |
Ketvirtadienio rytą Klaipėdoje 12 kartą atliktas eksperimentas, kurio metu aiškinamasi, kuris keliavimo būdas leidžia rytinio piko metu greičiausiai nukakti iš pietinės miesto dalies iki Klaipėdos universiteto miestelio. Šiuo renginiu uostamiestis tradiciškai pažymi Dieną be automobilio.
Martyno Vainoriaus nuotr.
Studentai ir kviestiniai dalyviai įvairiomis transporto priemonėmis vėl judėjo trasa nuo Smiltelės stotelės. Kaip ir pernai buvo lenktyniaujama aštuoniais judėjimo būdais, tik dabar pirmąsyk lenktynėse debiutavo elektrinis dviratis.
Šįsyk rinkusiems viešąjį transportą koją pakišo tai, kad į trasą neišvažiavo ekspresinis 6E autobusas, tad juo turėjusi važiuoti mergina nusprendė sėsti į gerokai vėliau atvažiavusį 6A, kuris jau stoja kiekvienoje stotelėje.
Tris greičiausias transporto priemones šiemet skyrė tik sekundės. Prie Klaipėdos universiteto pirmasis pasirodė su elektriniu dviračiu važiavęs Igoris – jis užtruko apie 21 minutę. Po jo apie 15 sekundžių intervalu finišavo elektrinį automobilį vairavusi studentė ir dviratininkas.
Maršrutinio taksi keleivės kelionė užtruko apie 23 minutes. Pernai pirmą vietą užėmusio elektrinio paspirtuko vairuotojas šiemet jau finišavo tik penktas – kelionė tokia transporto priemone užtruko apie 26 minutes.
Įprasto automobilio vairuotojo kelionė truko 29 minutes, o ekspresinį autobusą į įprastą turėjusi iškeisti keleivė iki universiteto nusigavo per 35 minutes. Šiemetinis autobuso rezultatas – visų laikų antirekordas nuo pat 2009-ųjų.
Paskutinis finišavo bėgikas, atstumą įveikęs per 42 minutes.
Pernai pirmasis ties finišu pasirodė paspirtukininkas, atvažiavęs per 27 minutes ir dešimt sekundžių. Dar po dešimties sekundžių pasirodė elektromobilio vairuotoja. Trečiasis tada finišavo dviratininkas. Lėčiausia buvo riedžiu važiavusi mergina.
Pasak VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” atstovų, tokie atvejai, kai į reisą neišvažiuoja autobusas, yra itin reti – reisų vykdymas mieste viršija 99,5%.
Šiomis lenktynėmis nėra siekiama kokių nors rekordų – tiesiog realiomis sąlygomis įvertinamas miesto infrastruktūros patogumas įvairioms transporto rūšims.
Parašykite komentarą