Klaipėdos savivaldybė pranešė, jog pritaria teisės akto projektui, kuriuo siekiama naikinti Išorinio giliavandenio uosto parengiamųjų darbų įgyvendinimo planą, patvirtintą 2012 m. susisiekimo ministro įsakymu.
Pagal šį planą šiemet jau turėjo būti rengiami projektiniai pasiūlymai, atliekamas planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimas, tačiau pasikeitus šalies valdžios vizijai, atitinkamą įsakymą siūloma pripažinti netekusiu galios.
„Nors nemažai klaipėdiečių baiminasi galimos išorinio uosto statybos ties Melnrage, pastarojo meto šalies valdžios žingsniai rodo, kad skubotų ir nepamatuotų veiksmų imtasi nebus. Naujausias derinimui gautas įsakymo projektas – dar vienas to įrodymas. Uosto plėtros koncepcijai, kurioje numatyta plėtra tik pietinėje uosto dalyje, o išorinis uostas Melnragėje neplanuojamas, buvo pritarusi ir Klaipėdos miesto savivaldybės taryba, dėl išorinio uosto statybos nemažai nuogąstavimų yra išsakiusi ir miesto bendruomenė, tad džiugu, kad atsižvelgiama į miesto interesus ir renkamasi racionalų variantą“, – pranešime cituojamas Savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.
Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano koncepcijoje įvardijamos dvi galimos išorinio giliavandenio uosto vietos – Melnragė ir Būtingė, tačiau nurodoma, kad išorinė plėtra bus vykdoma tik pasitvirtinus poreikiui. Šiuo metu Susisiekimo ministerija pažymi, kad artimiausiu metu uoste prioritetai bus teikiami bangolaužių (molų) rekonstrukcijai, uosto gilinimui, krovos įsipareigojimų vykdymo rizikos valdymui, naujų teritorijų išvystymui uosto pietinėje dalyje (ties Kiaulės nugaros sala), o ne išorinio uosto statybai.
Savivaldybė išreiškusi pritarimą Susisiekimo ministerijos siekiui naikinti Išorinio giliavandenio uosto parengiamųjų darbų įgyvendinimo planą, kartu akcentavo, kad išnaudojant esamus uosto pajėgumus bei vystant naujas teritorijas pietinėje dalyje, būtų numatytos galimybės plėsti Klaipėdos miesto istorinio centro prieigas prie vandens, kurti patrauklias erdves miestiečiams. Taip pat „prašoma visais įmanomais būdais skatinti uosto kompanijas taikyti visas būtinas aplinkosaugines priemones, kad uosto veiklos poveikis neperžengtų uosto ribos, ir užtikrinti tęstinį finansavimą uosto transporto koridorių įgyvendinimui”.
Gdansko pavyzdys įrodė 200%, kad giliavandeniai uostai (jau yra du! ir bus trečias) yra sekmės istorijos. Klaipėdai tereikia nukopijuoti gerą sprendimą. Be išaugusios krovos, galima bus dalį KLASCO teritorijos atiduoti miestui, o tai dar didžiulis vertės proveržis. Modernus miestas prie vandens sukuria daugiau vertės, negu krova.
Kokiu idiotu reikia buti, kad lyginti Gdanska ir Klaipėda, dėl geografinės padieties. Niekafa Klaipėda neturės tokiu srautu kaip Gdanskas.
Padėkokime Arvydui Vaitkui už iniciatyva stumti giliavandenio uosto projektą Melnragėje, tik jo pastangomis šios grėsmės atsirado ir išryškėjo. Prapylęs mero rinkimus ir inirtingai dirbdamas sekantiems, anas apsimeta dideliu Girulių miško gynėju.
Pinigai į balą projektui ir galimybėm ,bet aišku kažkam į kišenę juk taip žaisti ir mėtyti pinigus saviem pas mus jau populiaru tapo . Pirma sukiša visokiem saviem ,ir sau tuo būdu ,pinigus į bereikšmes studijas vertinimus ,o po to gudručiai apsimeta ,kad nežinojo kas kaip ir dėl ko bus ,visiškai jokios atsakomybės ,tesiog daro ką nori vagia ir lobsta …ir viskas čia ,tipo ,gerai ir oficialu ,pagal įstatymus ,bet tik gudriai suplanuota ponuliai vagys
Lenkija stato antrą giliavandenį uostą . Lietuvai nereikia, klausimas kodėl? Vastybės kaip geopolitinio galimo verslo partnerio sumenkinimas ir sutrypimas , tai naudinga kitiems , bet ne Lietuvai ? Gaila dėl mūsų valdžios nesupratimo jūrinės Valstybės sampratos . Žagrės valdytojai nesupras , kaip gyvena Uostas ! Liūdna. Pirmyn į atsilikėlių lygą,
Beraščių sapaliojimas. Padauginot našlaičiai.
Ar truputį užsiuostei?
Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano koncepcijoje įvardijamos dvi galimos išorinio giliavandenio uosto vietos – Melnragė ir Būtingė, tačiau nurodoma, kad išorinė plėtra bus vykdoma tik pasitvirtinus poreikiui.
2 galymybės paliktos statyti įšorini uosta:
1.Kopustisę
2.Melnragėje
Iapie ką jis rašo?
O tipo ne mes statysim įšorini uosta tai Vyriausybė……..
Kai norės tsi ir iškirs 50ha Girulių ir uosta statys