Į vandenį nuleistas dar vienas žvejybinis laivas

Uostas ir jūra

Vakarų Baltijos laivų statykla (VBLS) sėkmingai tęsia veiklą žvejybinių laivų statybos rinkoje. Pernai pradėta žvejybinio tralerio „Carmona“ statyba juda pabaigos link. VBLS, padedama kitų VLG grupės bendrovių, įsipareigojo per metus pastatyti laivo korpusą ir iš dalies jį įrengti. Nors darbus apsunkino kilusi koronaviruso pandemija, visgi laivas jau nuleistas į vandenį.

Pastatyti beveik 50 m ilgio ir 12,5 m pločio tralerio korpusą ir atlikti didžiąją dalį visų jo įrengimo darbų VBLS užsakymą pateikė švedų kompanija. Pernai spalio mėnesį startavusi laivo statyba bus galutinai užbaigta taip pat šių metų spalį.

Pranešama, jog žvejybinių laivų statyba esą yra specifinė, gerokai sudėtingesnė nei kitų tipų laivų. Žvejybiniuose traleriuose montuojamas didelis kiekis įrangos, todėl planuojant laivo erdves yra reikalingas išskirtinis kruopštumas ir tikslumas. Svarų indėlį įgyvendinant šį projektą įnešė ir „Western Baltic Engineering“ (WBE) komanda, parengę darbinę dokumentaciją laivo statybai.

Prie projekto įgyvendinimo prisidėjo didžioji dalis Vakarų laivų gamyklos grupės įmonių. Skaičiuojama, jog prie tralerio statybos darbų prisidėjo apie 1000 žmonių komanda.

Anot VBLS projekto vadovo Andriaus Grevio, iššūkis, komandą lydėjęs viso laivo statybos proceso metu − užtikrinti sklandų bendradarbiavimą, komunikaciją ir procesų derinimą tik nuotoliniu būdu.

„Nepaisant ribojimų dėl koronaviruso pandemijos, kilusius klausimus kartu su užsakovu išsprendėme technologijų pagalba. Džiaugiamės, jog mums pavyko šį projektą įgyvendinti be didesnių nesklandumų ir laivas jau netrukus bus atiduotas užsakovo vertinimui. Darbuotojų atsidavimą, laiku ir kokybiškai atliktus darbus įvertino tiek mūsų užsakovas, tiek ir laivo savininkas. Tai pirmasis toks užsakymas reikliai Švedijos rinkai. Tikimasi, jog pateisinus lūkesčius, bendradarbiavimas bus sėkmingai tęsiamas ir ateityje“, − pranešime spaudai cituojamas A. Grevys.

Per savo istoriją VBLS yra pastačiusi daugiau nei 300 žvejybinių tralerių. VBLS direktorius Vitalij Frolov teigimu, ateityje bendrovė ir toliau sieks užimti tvirtesnes pozicijas Europos žvejybinių laivų statybos rinkoje.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Regionas

Užsidegė laivas

Bendrasis pagalbos centras pranešė, kad pirmadienio vakarą, 21.12 val., sulaukė pranešimo, kad Šilutės rajone, Minijos kaime, dega laivas. Į įvykio ...
2023-05-08
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Jūros šventės išvakarėse pagerbti jūrininkai ir uosto bendruomenė

Ketvirtadienį Smiltynėje, prie „Albatroso“ paminklo, prisiminti jūrininkai, negrįžę iš jūros platybių. Taip pat pagerbti labiausiai nusipelnę jūrinės ir uosto bendruomenės ...
2022-07-28
Skaityti daugiau

Regionas

Pavogė laivą

Policija praneša apie neįprastą vagystę – ketvirtadienį, apie 14 val., Šilutės rajone, Minijos kaime, pastebėta, kad iš uosto pavogtas brangus ...
2021-08-06
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This