Apklausa: „eBŪSTO“ savitarna – geriausia

Verslas

Bendrovės „Mano BŪSTAS“ klientai, lyginant su kitų daugiabučių priežiūros įmonių klientais, geriausiai vertina galimybę naudotis jiems skirtais skaitmeniniais savitarnos įrankiais, rodo reprezentatyvaus daugiabučių namų gyventojų nuomonių tyrimo rezultatai.

„Mano BŪSTO“ klientai turi galimybę būsto priežiūros reikalus tvarkyti ne tik kompiuterinėje savitarnos platformoje, bet ir mobiliojoje aplikacijoje „eBŪSTAS“.

Šią vasarą  duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovė KANTAR atliko daugiabučių namų gyventojų nuomonės tyrimą, kurio metu teiravosi, ar jų administratoriai suteikia galimybę naudotis savitarna sprendžiant būsto priežiūros klausimus.

80 proc. apklaustų „Mano BŪSTO“ klientų, kurie turi galimybę naudotis savitarnos platforma „eBŪSTAS“, į šį klausimą atsakė teigiamai. Apklausiant kitų administruojančių įmonių klientus, tik 46 proc. respondentų nurodė turintys galimybę naudotis savitarnos įrankiais, o dar penktadalis atsakė, jog tokia galimybė jiems apskritai nėra suteikiama.

Tyrimo bendrovei pasiteiravus, ar gyventojai naudojasi savitarnos platformomis tvarkant būsto priežiūros klausimus, 64 proc. apklaustų „Mano BŪSTO“ klientų atsakė teigiamai. Tarp kitų administruojančių įmonių teigiamai atsakiusiųjų skaičius siekė 44 proc.

Dar vienas pranašumas, kurį itin teigiamai įvertino „Mano BŪSTO“ klientai – galimybė būsto priežiūros reikalus tvarkyti ne tik kompiuterinėje savitarnos platformoje, bet ir mobiliojoje aplikacijoje „eBŪSTAS“. Net 71 proc. įmonės klientų tokią paslaugą įvertino gerai, labai gerai ir puikiai. Tarp kitų būsto administratorių klientų teigiamai tokią galimybę vertinančiųjų buvo tik 41 proc.

„Nors skaitmeninių įrankinių populiarumas tarp vartotojų ženkliai išaugo per pandemiją, mes savo klientams patogiai naudotis savitarnos platformomis pasiūlėme dar gerokai iki visą pasaulį užklupusios izoliacijos. Šiandien daugiau nei pusė mūsų paslaugomis besinaudojančių klientų būsto priežiūros klausimus sprendžia išmaniai – arba internetu, arba per mobilią aplikaciją „eBŪSTAS“, – pranešime cituojamas „Mano BŪSTO“ direktorius Mindaugas Genys.

Įmonės klientai per savitarnos platformą „eBŪSTAS“ gali fiksuoti name pastebėtus gedimus, apmokėti sąskaitas, dalyvauti balsavimuose ir apklausose, tvarkyti kitus būsto priežiūros reikalus. Per dvejus pastaruosius metus „eBŪSTAS“ savitarnos vartotojų skaičius išaugo net 65 proc. ir šiandien siekia 112 tūkst. unikalių vartotojų.

KANTAR tyrimas buvo atliktas šių metų liepos 9–28 dienomis. Apklausoje dalyvavo 637 vyresni nei 18 metų daugiabučių namų gyventojai, gyvenantys Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

„Mano BŪSTAS“ fiksuoja kokybinius lūžio metus

Per vienerius metus ženkliai išaugęs klientų pasitenkinimas ir žymiai geresnė teikiamų paslaugų kokybė – tokius klientų įvertinimus teigia fiksuojanti Klaipėdoje ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

Miestas

Avarijų daugiabučių nuotekų tinkluose - perpus mažiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, kad pasitelkusi inovatyvius sprendimus ir atlikusi išsamią analizę rado efektyvų būdą, padedantį apsaugoti gyventojus ...
2024-02-05
Skaityti daugiau

Verslas

Susisiekti su „Mano BŪSTU“ galima greičiau nei bet kada anksčiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog fiksuoja naujus paslaugų kokybės rekordus. Bendrovės Klientų patirčių centras trečiąjį šių metų ketvirtį ...
2023-11-08
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This