Laivų susidūrimas uoste – dėl kapitono kaltės

Uostas ir jūra

Uosto direkcija pranešė, kad jos suburta darbo grupė, pagal surinktus duomenis išanalizavusi ir įvertinusi uoste įvykusį incidentą, kai iš uosto išplaukdamas laivas kliudė kitus du, prie krantinės stovėjusius laivus, baigė tyrimą ir įvardijo priežastis, galėjusias lemti incidentą.

„Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija nėra oficiali laivų avarijų tyrimo institucija, tad, atsižvelgiant į tai, mūsų atliktas vertinimas nėra oficiali išvada. Remiantis Uosto direkcijos darbo grupės surinktais duomenimis, spalio 1 dieną įvykęs incidentas kilo dėl laivo išteklių valdymo trūkumų. Visa atsakomybė už tai tenka laivo kapitonui. Meteorologinės sąlygos, techniniai laivo valdymo ypatumai bei Uosto direkcijos tarnybų veiksmai taip pat buvo vertinami“, – pranešime cituojamas Uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Spalio 1 dieną iš Klaipėdos uosto išplaukdamas sausakrūvis laivas „CL Tomo“ kliudė prie krantinės stovėjusius laivus „Melinda“ ir „PS Houston“.

Incidento metu buvo nutraukti prie krantinės stovėjusio tanklaivio švartavimo lynai. Nukentėjęs tanklaivis taip pat buvo prijungtas ir prie pakrovos įrangos, kurios sąsaja smūgio metu buvo nutraukta. Per incidentą visi įrenginiai, numatyti tanklaivio krovos saugumui užtikrinti, suveikė: atsijungė greitojo atjungimo vožtuvai, užsidarė naftos tiekimo linija. Uosto direkcija veiksmų ėmėsi iškart: incidento vietą operatyviai apžiūrėjo atsakingi Uosto priežiūros skyriaus darbuotojai, tarša neužfiksuota, iškviesti vilkikai, kurie prišvartavo laivą prie krantinės.

„Remiantis tyrimo rezultatais, nuspręsta nuodugniai peržiūrėti ir papildyti laivų eismo procedūrų aprašus, peržiūrėti ryšio palaikymo instrukcijas bei papildomai instruktuoti darbuotojus, atsakingus už laivų vedimą“, – sako A. Latakas.

Incidento metu Klaipėdos uosto infrastruktūrai ir aplinkai žala nepadaryta.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Daugiau krauta grūdų, mažiau - naftos produktų

Pirmą šių metų ketvirtį Klaipėdos uoste krauta beveik 8,5 mln. tonų krovinių. Palyginti šį kiekį su tuo pačiu praėjusių metų ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

Fotoreportažai, Uostas ir jūra

Kruizinės laivybos sezono startą paskelbė muzikuojantis laineris

Šaltą, vėjuotą ir lietingą antradienio vidurdienį Klaipėdos uoste prisišvartavo pirmasis šiemet kruizinis laivas. Laineriui „Le Bellot” – tai ir pirmasis ...
2024-04-23
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Stringa konkursai dėl vandenilio gamyklos statybos Klaipėdoje

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija nukėlė atviro tarptautinio konkurso dėl vandenilio gamybos uoste įrangos, įskaitant jos montavimą, paleidimą, pasiūlymų pateikimo ...
2024-04-22
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This