P0

Verslas

Žada, kad prisijungti prie centralizuotų tinklų bus paprasčiau (1)

Atvira Klaipėda

Atvira Klaipėda
2021-11-26


Bendrovė „Klaipėdos vanduo“ praneša, kad sąlygų išdavimas, projektų derinimas, prisijungimas prie tinklų ir sutarčių sudarymas vyks tik per klientų aptarnavimo centro specialistus.

„Iki šiol klientai norėdami prisijungti prie centralizuotų tinklų turėdavo kreiptis
pagalbos ir informacijos pas skirtingus specialistus, taip pasitaikydavo
nesusikalbėjimo atvejų, o klientai turėdavo kreiptis į ne vieną specialistą.
Suprasdami, kad tai nepatogu ir kelia keblumų norintiems prisijungti prie tinklų, efektyviname ir skaidriname procesus“, – pranešime pažymi bendrovės „Klaipėdos vanduo“ generalinis direktorius Benitas Jonikas.

Teigiama, kad nuo šiol būsimiems klientams nebereikės galvoti, kur ir kada bei kokiam specialistui pateikti reikalingus dokumentus, prisijungimas prie tinklų vyks bendraujant tik su vienu „Klaipėdos vanduo“ specialistu, kuris klientui padės nuo prašymo pridavimo iki prisijungimo pabaigos bei sutarties pasirašymo.

„Manome, kad patvirtinus naujų klientų prisijungimo tvarką, klientams bus kur kas paprasčiau tapti „Klaipėdos vandens“ vartotojais, o mes kaip įmonė galėsime atidžiau stebėti, ar procesas vyksta sklandžiai. Tam įdiegta vieninga prašymų registracija, visi su objektu susiję dokumentai saugomi vienoje programoje, lengvai ir greitai galime patikrinti proceso eigą, taip pat lengvesnė objektų kontrolė dėl savavališkų prisijungimų vykstant derinimo procesui“, – teigia B. Jonikas.

Ką privalu žinoti klientams?

Visais prijungimo prie tinklų klausimais (prisijungimo sąlygų išdavimas, projekto derinimas, prisijungimas prie tinklų bei tinklų pridavimas, sutarties sudarymas) kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių, el. paštu: naujasklientas@vanduo.lt arba klientų aptarnavimo centrus Laugalių g. 2B, Gargžduose ar Ryšininkų g.11, Klaipėda. Informuojame, kad šiuo metu klientų aptarnavimo centre Klaipėdoje klientai aptarnaujami nuotoliniu būdu.

Ar Jūsų pateiktas prašymas tinkamai užpildytas patikrins klientų aptarnavimo skyriaus specialistas. Jei nebus pateikti visi dokumentai, su Jumis susisieks klientų aptarnavimo specialistas, kuris kuruos Jūsų objekto prijungimą prie centralizuotų tinklų.

Klientas, pridavęs pastatytus tinklus bei AB „Klaipėdos vanduo“ specialistams įrengus vandens apskaitos prietaisus, pateikia prašymą sutarties sudarymui.

Galiausiai pasirašoma paslaugų teikimo sutartis su bendrove „Klaipėdos vanduo“.


    2021-11-26

    Vienas komentaras apie “Žada, kad prisijungti prie centralizuotų tinklų bus paprasčiau”

    1. AvatarAnonimas (IP: 86.100.109.250)

      Kaip Lukasenka, realiai apsunkina, o pateikia kaip palengvinimą. Absurdas, toliau mus mulkinkit, matyt visi to nusipelnom. Viskas šioje įstaigoje stovi kaip supuvusiam vandeny, projektų ir toliau nederina virš mėnesio, o kur dar viskių kitų tarnybų sutikimų gavimai, ir vėl derinimas Infostatyboje.

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas.

    Parama

    Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

    Paremti
    Atviri dokumentai

    VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

    Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

    Su dokumentais galite susipažinti čia
    Informacija

    Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
    VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

    Puslapio taisyklės. 

    Redakcijos adresas: Bangų g. 5A-3F, Klaipėda, LT-91250, Tel. + 370 650 77550
    el. paštas: info@atviraklaipeda.lt