„Ole Willassen“ utilizavimas užtruks

Svarbu, Uostas ir jūra

Šią savaitę Dangės upėje jau ketvirtą kartą pradėjus sklęsti norvegų laivui „Ole Willassen“ penktadienį „Klaipėdos laivų remontas“ išplatino pranešimą, kuriame teigia, jog pradeda šio laivo utilizavimo procedūras, bet jos esą gali užtrukti.

Šiuo metu laivas, aptvertas bonomis, saugiai stovi prie krantinės. Martyno Vainoriaus nuotr.

„Įvertinus esamą susiklosčiusią situaciją dėl laivo Ole Willassen“, bendrovės valdyba buvo priėmusi sprendimą bendrovei savo lėšomis iškelti laivą ant sausumos „Klaipėdos laivų remontas“ elinge. Nedelsiant buvo pradėti vykdyti intensyvūs pasiruošimo darbai laivo patraukimui iš Dangės upės. Išanalizuotos galimybės ir galimos laikymo vietos UAB „Klaipėdos laivų remontas“ teritorijoje. Nutarta laivą laikinai statyti vidiniame kruizinių laivų terminalo baseine arba prie 57 krantinės. Iškart, tik gavus Uosto kapitono tarnybos leidimą, buvo pradėti laivo „Ole Willassen“ pašalinimo iš Danės upės darbai. Tačiau besiruošiant laivo buksyravimui  į paskirties vietą, jis pavojingai pakrypo, dėl ko iškilo pavojus, jog laivas pradės skęsti. Visi darbai buvo nedelsiant nutraukti ir nuspręsta laivą utilizuoti vietoje”, – rašoma pranešime.

Jame taip pat teigiama, jog šiuo metu situacija stabilizuota. Laivas, aptvertas bonomis, saugiai stovi prie krantinės. Yra rūpinamasi jo užsandarinimu, siekiant pašalinti galimą vandens pratekėjimą į laivą, kol bus įvykdytos procedūros, reikalingos laivo utilizavimui.

„Tikimės visų tarnybų bendradarbiavimo, nes supjaustyti šį laivą nėra taip paprasta – ši procedūra reikalauja daugybės suderinimų ir leidimų. Visų pirma – Klaipėdos savivaldybės leidimo, aplinkosaugininkų bei kitų institucijų dalyvavimo (….). Šiuo metu laivo būklė yra tokia, kad nėra kito pasirinkimo, kaip tik pradėti jo utilizavimo teisines procedūras, kurios, tikėtina, dėl išskirtinės šio laivo situacijos gali užtrukti”, – cituojamas bendrovės „Klaipėdos laivų remontas“ direktorius Alvydas Butkus.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Fotoreportažai, Svarbu, Uostas ir jūra

Tarptautinė jūrų perkėla iškeliauja nebūtin

Nuo 2017-ųjų keltų terminalo funkcijos nebeatliekančiame AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco”) nuomojame Smeltės pusiasalyje pradėta griauti sovietmečiu pastatytos vadinamosios ...
2023-02-20
Skaityti daugiau

Svarbu, Verslas

Atsirado šansų sutvarkyti dalį dykvietės prie miesto širdies

Po daugiau nei keturis su puse metų trukusio bylinėjimosi Lietuvos Aukščiausiasis Teismas (LAT) galutinai konstatavo, kad Nacionalinės žemės tarnyba (NŽT) ...
2022-05-25
Skaityti daugiau

НОВОСТИ

Бог любит троицу: китобойное судно „Ole Willasen” убрали из акватории реки Данге

Норвежское судно „Ole Willasen“ отбуксировали на территорию предприятия „Klaipėdos laivų remontas“. Как известно, в 2021 году тральщик, который был спущен ...
2022-01-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This