Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-12-13 |
Sukurti Klaipėdos miesto 770-ųjų metų gimtadienio ženklą bei pasiūlyti jo naudojimo sprendinius UAB Klaipėdos dizaino centras įsipareigojo per 21 d. Sutartis tarp šios įmonės ir Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos pasirašyta šių metų lapkričio 19 d., o jau gruodžio 9 d. visuomenei pateikti darbo rezultatai.
Be to, rangovas ne vėliau kaip per 5 kalendorines dienas nuo sutarties įsigaliojimo dienos turėjo pateikti užsakovui tris ženklo sprendinius (eskizus) nekart derinti įvairius ruošinius.
Mažos vertės pirkimas atliktas neskelbiamos apklausos būdu. UAB Klaipėdos dizaino centras pateikė pasiūlymą darbu atlikti už 5384,5 Eur (4450 + 934,5 Eur PVM). Ar buvo apklausta daugiau potencialių rangovų, Savivaldybė nepranešė.
Šio viešojo pirkimo techninėse sąlygose įrašyta nemažai reikalavimų miesto 770-ųjų metų gimtadienio ženklo naudojimo sprendinių pasiūlymams:
– Sukurti oficialaus savivaldybės blanko maketą, kuriame būtų naudojamas ženklas;
– Sukurti elektroninio pašto parašo maketą Savivaldybės administracijai, tarybos nariams, Savivaldybės įmonėms ir įstaigoms;
– Sukurti skirtingų interneto tinklapiuose naudojamų banerių (reklaminių skydelių), ne mažiau, kaip 3 vnt. pavyzdžių;
– Sukurti Klaipėdos miesto savivaldybės ir partnerių administruojamų socialinių tinklų paskyrų (Facebook, Instagram) profilio nuotraukų pavyzdžių.
– Sukurti tipinių Klaipėdos miesto 770-ųjų metų gimtadienio renginių viešinimo plakato pavyzdį;
– Pasiūlyti ne mažiau, kaip 3 tipų vizualinių miesto puošybos elementų pavyzdžių (pavyzdžiui laikini meniniai objektai, vėliavos, tentai ar pan.) viešosiose miesto erdvėse. Įvertinant Klaipėdos miesto erdvių specifiką sprendiniai turi būti racionalūs, funkciškai pagrįsti. Turi būti pateiktos preliminarios jų gamybos ir įrengimo sąmatos.
Reikalavimų sąrašas – didelis. Jis ne ką mažesnis nei buvo taikytas ,,garsiajam“ Klaipėdos miesto prekės ženklui sukurti. Žinia, pastarasis ilgas procesas baigėsi visiška nesėkme: dėl pasiūlyto ženklo sprendinių kilo galimo plagijavimo ir kitokie skandalai, vyko tyrimai, teismai, politinės batalijos. Rezultatas: sumokėta per 20 000 Eur, o ženklas nenaudojamas.
Labai puikus.
Logotipas labai keistai sutampa su kultinio Omicron the Nomad Soul žaidimui specialiai sukurtu fontu. Pagooglinkite ir įsitikinsite: „omicron nomad soul font”. Gal tai sutapimas, bet…
Pagooglinau, šriftas Omicron mažai panašus, greičiau nepanašus į šriftą panaudotą „Klaipėda 770”, gal nebent, šrifto sudarymo principas, bet Omicron charakteris kitoks. Omicron lenktos linijos, o čia statūs kampai.
Baisu. Nei formos, nei skaitomumo, nei spalvų derinio, nei šriftų darnos, nei normalios idėjos. Pusvalandžio darbas už penkis tūkstančius.
Būtų juokinga, jei nebūtų graudu…
ir su kompozicija ir su šriftais ir su geografija susipyko. Bet pagaliau tai jau taps viešu miesto logo – kuo durniau, tuo geriau.
Aš net neperskaičiau Klaipėdos vardo .
Grubliauskų kompanija siautėja toliau.
770 Jahre Memel !
Jei miestui sukaktu 7 metukai, tai lego-tetrio logo gal ir atspindėtų tinkamai amžių, bet 770-čiui tai čia jau prasto skonio vizualizacija.
o ko norėti iš dizaino centro?..
Jau net normaliai miesto pavadinimo nebegali parašyti? Kas čia – supermodernus menas? Bet ar to reikia miesto jubiliejui pažymėti? Idiotizmo epidemija Klaipėdoje: pusmetrė eglutė po gaubtu, jubiliejaus ženklas su neįskaitomu miesto pavadinimu… Kas toliau?