„Klasco” atsikratė geležies rūdos

Uostas ir jūra

Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) informuoja, kad Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „Klasco”, vykdydama aplinkosaugininkų privalomąjį nurodymą, išgabeno 4019,234 tonų geležies rūdos krovinį.

Krovos ir išgabenimo darbus įmonė vykdė laikydamasi griežtų reikalavimų, AAD Klaipėdos valdybos pareigūnai stebėjo oro taršos bendrovės teritorijoje duomenis. Teigiama, jog taršos viršijimų nebuvo nustatyta. Taip pat buvo tikrinama, kad gabenant krovinį vėjo stiprumas neviršytų nustatyto 15 m/s greičio.

„Dar spalį aplinkosaugininkai, įvertinę situaciją, įteikė privalomąjį nurodymą, kuriuo įpareigojo įmonę sausakrūvio uosto terminale nutraukti palaidos geležies rūdos krovos operacijas. Atidžiai įvertinus visas aplinkybes, įmonei buvo leista išgabenti krovinį, kad būtų pašalintas taršos židinys. Aplinkosaugininkai nuo gruodžio 17 d. iki sausio 4 d. vykdė neplaninį įmonės patikrinimą, kurio tikslas buvo įvertinti, ar „Klasco” sausakrūvio uosto teritorijoje visa palaidos geležies rūda pakrauta ir išgabenta. Šiandien galime patvirtinti – krovinys išgabentas“, – cituojamas AAD direktorius Raimondas Sakalauskas.

Įmonei krovą buvo nurodyta stabdyti gavus AAA planinių už uosto įmonių veiklaviečių ribų nusėdančių kietųjų dalelių kiekio ir sudėties tyrimų pasyviaisiais kaupikliais ataskaitą. Tyrimus atliko Klaipėdos universiteto Jūros tyrimų institutas.

Geležies rūdos krovos veikla galės būti atnaujinta tik tada, kai bendrovė įvykdys AAD privalomajame nurodyme nustatytas sąlygas.

5 Comments

  1. Karolis

    Tai gal KVJUD nurodys konkrečiai. kokios išsivysčiusios pramoninės šalys krovimo darbams naudoja vandens patrankas. Ir kaip valomas vanduo po krovos darbų, kokios yra darbinės vandens sąnaudos ir kiek grįžtamos ?

    Reply
  2. GintarasR

    KVJUD į savo neseniai viešintą Žaliojo uosto koncepcijos tarpinį pakaitalą įsirašė, kad iki 2030 metų vystys vandens patrankų ūkį. Kaip žinia, vandens patrankos nėra naudojamos birius krovinius tvarkant uždaromis technologijomis. Todėl klausimas – ką KVJUD rengiasi dar drėkinti, jeigu Klaipėda ir taip apsalusi nuo uosto žalumo?

    Reply
    • xy

      taikliai 🙂

    • Gyventojas

      GintaraiR, tai, kad nieko nuostabaus. Juk ir pats tamsta tiek ir tepareikalvote vardan gyventojų iš valdžiažmogių: daugiau žalių medelių uosto įmonių teritorijose. Kuomet jiems labai gražiai apie žalią uostą pasakojote. Prieš metus, berods.

    • GintarasR

      Gyventojau, jūs meluojate. Nuo pat pradžių buvo kalba vien tik apie Žaliojo uosto koncepciją parengtą tiksliai pagal ESPO Green Guide. Ieškokit dokumento Green Guide 2021, skaitykit, švieskitės ir nemeluokit. Šitoks strateginis dokumentas, jeigu parengtas korektiškai, būtų puikus įrankis miestui, siekiant, kad uostas neliktų 20 amźiaus pradžios raidos lygmenyje, kuriame esame įstrigę. Kad uostas netemptų miesto į dugną, jo nenuodytų ir nežudytų savo atsilikusiu požiūriu į kaimynystę su miestu. Direkcija tai supranta, todėl jums ir parengė tarpinį koncepcijos pakaitalą, kurio tamsta turbūt net nepavartėt. Direkcija savo pakaitalu tik razinas iš pyrago išrirankiojo, nes taip smagiau, pasitvirtins ir bus galima toliau visiems aiškinti, kad KVJUD už aplinkos apsaugą uosto teritorijoj neatsakinga.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Uostas ir jūra

„Klasco” ir miesto valdžios mūšis grįžta į pradinę stadiją

Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco”), teismams skundusi praėjusios kadencijos Klaipėdos miesto tarybos 2022-ųjų pavasarį priimtą sprendimą nepritarti jos planuojamai naujai ...
2024-03-14
Skaityti daugiau

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija IV

„Atsirado tada jau ir Būtingės variantas, galiausiai prasidėjo ten statybos, bet tyliai ramiai liko Klaipėdos terminalas, nors buvo kalbama, kad ...
2024-03-11
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Vėjo jėgainės uoste: statybas jau planuoja ir direkcija

Praėjus keletui mėnesių po to, kai buvo paskelbti projektiniai pasiūlymai, pagal kuriuos AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“) numato pertvarkyti buvusią ...
2024-03-04
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This