Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-01-20 |
Pastarąsias dvi savaites buvo įgyvendinamas Klaipėdos miesto vizualinio identiteto, kuriamo Klaipėdos miesto savivaldybės ir VšĮ „Klaipėda ID“ iniciatyva, etapas – visuomenės įtraukimas, kurį kuravo „Xwhy / Supratimo agentūra“.
Sausio 11–18 dienomis buvo surengtos trys virtualios kūrybinės dirbtuvės, kurių metu vyko interaktyvi diskusija apie svarbiausius miesto identiteto elementus ir ateities viziją. Jose dalyvavo kultūros, švietimo, sporto, verslo ir turizmo sektorių atstovai bei miesto bendruomenės.
„Išties nustebino aktyvus klaipėdiečių įsitraukimas. Miestiečiai įpratę sakyti, kad bendruomenė yra pasyvi, tačiau sukūrus tinkamą platformą mintims ir vizijai išreikšti – į procesą įsitraukė tikrai didelė dalis miesto gyventojų. Neabejoju, kad tiek aktyvaus ekspertų ir bendruomenių įsitraukimo sulaukusios kūrybinės dirbtuvės, tiek ir klaipėdiečių apklausa padės užčiuopti Klaipėdos identiteto gyslą“, – pranešime cituojamas „Klaipėda ID“ rinkodaros projektų vadovas Girmantas Neniškis.
„Kūrybinių dirbtuvių metu vyko išties produktyvi diskusija apie tai, kaip skirtingų sričių atstovai patiria, mato miestą skirtingais pjūviais. Šis procesas padėjo integraliau prakalbinti vietą bei aptarti Klaipėdos miesto išskirtinumą tiek nacionaliniame, tiek tarptautiniame kontekste. Džiaugiamės, kad šios informacijos įprasminimo etapas suteiks daug medžiagos kūrybinei užduočiai suformuoti“, – sako „Xwhy / Supratimo agentūros” atstovas Dominykas Karpovič.
Prisidėti prie miesto vizualinio identiteto kūrimo galima iki sausio 23 d. galite užpildant apklausą, kuria siekiama išsiaiškinti svarbiausius Klaipėdos identiteto elementus.
Parašykite komentarą