„Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba: per metus – 23 tūkst. iškvietimų

Verslas

Užsikimšusi kanalizacija, dingusi elektra, problemos su vandens tiekimu – tai dažniausi iškvietimai, kurių sulaukia „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba. Tačiau pasitaiko ir nekasdieniškų situacijų, kai tenka pamiršti profesinius įgūdžius ir gelbėti į bėdą patekusius žmones ar gyvūnus.

Anot bendrovės pranešimo, 24 valandas per parą budintys avarinės tarnybos ekipažai vien praėjusiais metais gelbėti gyventojų turtą vyko daugiau nei 23 tūkst. kartų – daugiau nei 60 atvejų kiekvieną dieną. Daugiausia iškvietimų – 9337 – pernai užfiksuota dėl gedimų nuotekų sistemose. Šildymo ir karšto vandens sistemų gedimus tarnyba vyko šalinti 4537, šalto vandens – 4087, elektros – 4032 kartus.

„Mano BŪSTAS“ nuolat tobulina veiklos procesus ir investuoja į inovatyvius sprendimus, todėl avarinės tarnybos efektyvumo rodikliai nuolat gerėja. Tai rodo ir 2021 metų statistika, kuomet vidutinis gedimo daugiabutyje name likvidavimo laikas, nuo avarinės tarnybos darbuotojų darbo pradžios iki darbo pabaigos, buvo 41 minutė. Tuo metu vidutis brigados reagavimo laikas, nuo užregistruoto pranešimo apie gedimą iki jo šalinimo darbų pradžios – vos 67 minutės“, – pranešime cituojamas įmonės direktorius Mindaugas Genys.

„Mano BŪSTO“ avarinės tarnybos darbuotojai ne tik šalina techninius gedimus. Pasitaiko ir tokių atvejų, kai tenka padirbėti ir žmonių, ir į bėdą patekusių naminių gyvūnų gelbėtojais. Vienas įsimintinesnių atvejų – pagalba neįgaliojo vežimėlyje sėdinčiam daugiabučio gyventojui.

„Sykį darbuotojai atvyko šalinti gedimą ir pirmame aukšte pamatė vežimėlyje sėdintį gyventoją, kuris negalėjo patekti į savo butą viršutiniame aukšte, nes sugedo liftas. Mūsų vyrai, supratę situacijos beviltiškumą, nieko nelaukę užnešė gyventoją kartu su vežimėliu į reikiamą aukštą ir palydėjo iki durų. Štai toks, rodos, paprastas, tačiau tikrai žmogiškas poelgis“, – pasakoja „Mano BŪSTO“ vadovas.

Neretai avarinės tarnybos specialistams tenka vaduoti rūsiuose įstrigusius kačiukus, ventiliacijos šachtose atsidūrusius balandžius ar net gelbėti sužeistą gandrą.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

„Mano BŪSTAS“ fiksuoja kokybinius lūžio metus

Per vienerius metus ženkliai išaugęs klientų pasitenkinimas ir žymiai geresnė teikiamų paslaugų kokybė – tokius klientų įvertinimus teigia fiksuojanti Klaipėdoje ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

Miestas

Avarijų daugiabučių nuotekų tinkluose - perpus mažiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, kad pasitelkusi inovatyvius sprendimus ir atlikusi išsamią analizę rado efektyvų būdą, padedantį apsaugoti gyventojus ...
2024-02-05
Skaityti daugiau

Verslas

Susisiekti su „Mano BŪSTU“ galima greičiau nei bet kada anksčiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog fiksuoja naujus paslaugų kokybės rekordus. Bendrovės Klientų patirčių centras trečiąjį šių metų ketvirtį ...
2023-11-08
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This