Neįtikėtinos 50 proc. nuolaidos būsto administravimo paslaugoms

Mums rašo

Ignas Daunys
2022-01-25

Komentarų: 3

Kiekvienas buto savininkas tikisi, kad daugiabutis namas, kuriame praleidžia didelę dalį savo laiko, bus tinkamai prižiūrėtas, o teikiamos paslaugos atitiks kokybės ir kainos santykį. Tačiau šiandien viena iš Klaipėdos mieste administravimo paslaugas teikianti įmonė „Mano būstas“ darbus atliko dvigubomis kainomis ir tikėjosi, kad daugiabučio namo gyventojai to nepastebės ir apmokės išrašytą sąskaitą.

Praėjusių metų rudenį Taikos pr. 19 daugiabutyje name buvo vykdomi stovo keitimo darbai, ir už šiuos darbus gyventojai gavo didžiules sąskaitas. Gyventojai, pasipiktinę 5 000 eurų sąskaita už stovo keitimą, nusprendė pasidomėti, tokios yra šios paslaugos kaina rinkoje ir kas pritarė šių darbų atlikimui.

Kadangi remonto suma nėra maža, šiam darbui turėjo pritarti didžioji dauguma butų savininkų. Pradėjus domėtis susiklosčiusia situacija, daugiabučio namo gyventojai išsiaiškino, kad gyventojai nebuvo informuoti apie planuojamus ar atliekamus darbus, taip pat nebuvo matę preliminarios darbų sumos, o už atliktus darbus turėjo sumokėti 2 kartus didesnę sumą, nei jie iš tikrųjų kainuoja. Šių darbų kaina nesiekė 3000 eurų.

Kaip pasakoja patys gyventojai, tai nėra pirmas nesusipratimas su Taikos pr. 19 daugiabutį namą administruojančia įmone „Mano būstas“. Gyventojai piktinasi turėję nuolatinius ginčus su administratoriumi dėl atliekamų darbų kokybės, didelių sumų ir papildomų eilučių sąskaitose. Gyventojai pradėjo nebepasitikėti administratoriumi, pavargo nuo „Mano būstas“ problemų ignoravimo, nepagarbos klientui ir nusprendė atsisakyti jų paslaugų bei išsirinkti naują administratorių.

Tik priėmus šį sprendimą ir pradėjus inicijuoti administratoriaus pakeitimo procedūras, gyventojai netikėtai sulaukė „Mano būstas“ malonės. Administratorius pradėjo bendrauti su gyventojais, teisinosi dėl dvigubų sąskaitų, pripažino savo klaidas ir bandydamas nuraminti gyventojus, kad šie nepriimtų sprendimo pakeisti administratorių, pažadėjo jiems suteikti 50 proc. nuolaidą, kompensuojant stovo remonto darbus, už kuriuos gyventojams išrašė dvigubą sąskaitą.

Nors prieš tai gyventojams būdavo sunku susisiekti su „Mano būstas“ įmonės atstovais, vieną dieną gyventojai koridoriuje sutiko namo vadybininkę, kuri daugiabutyje pradėjo lankytis kasdien. Prieš porą dienų daugiabučio namo gyventojai netikėtai gavo SMS žinutę iš administratoriaus, kad, jo nuomone, valymo paslaugos taip pat buvo nekokybiškai suteiktos, todėl gyventojams bus pritaikyta 50 proc. nuolaida.

Iškyla natūralus klausimas, ar gyventojai kiekvieną mėnesį bus „apdovanoti“ 50 proc. nuolaidomis tik tam, kad išliktų „Mano būstas“ klientais ir nepriimtų sprendimo pakeisti administratoriaus?

Gyventojai nuogąstauja, kad tokioje pačioje situacijoje gali atsidurti bet kurio kito daugiabučio gyventojai, iš pradžių patyrę dvigubas sąskaitas ir neatsakingumą iš administratoriaus pusės, būti lepinami laikinomis, perpus sumažintomis kainomis, kad nepriimtų sprendimo atsisakyti jų paslaugų.

Už rubrikoje „Mums rašo” skelbiamas asmenines skaitytojų nuomones redakcija neatsako. Turintys kitokį požiūrį visada gali parašyti portalui.

3 Comments

  1. artiomas

    nesvarbu, kas rašo, bet jei tiesą rašo, kad stambius namo remonto darbus įmonė „Mano būstas”, kuriai vadovauja Mažosios Lietuvos muziejaus direktoriaus sūnus, atlikdama darbus sukčiauja, tai būtina keisti admininstratorių, nors ir tapo dovanų karaliais.

    Reply
    • Artiomo pusbrolis

      Pasižiūrėjus čia https://www.civinity.lt/namai/apie/ viskas tampa aišku. Civinity paslaugų direktorius skundžiasi, kad pas konkurentą brangu. Ignai, reikėjo geriau Hidrostatybos bankroto išvengti, nereikėtų dabar vargelius vargti dirbant per du darbus – Civinity ir dar papildomai straipsnelius rašant. Nu, bet gerai, kur du pešasi trečias laimi, šiuo atveju – gyventojai.

  2. Anonimas

    Tarp kita ko- „Ignas Daunys – Director at UAB “Civinity renovacija” – LinkedIn”

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

„Mano BŪSTAS“ fiksuoja kokybinius lūžio metus

Per vienerius metus ženkliai išaugęs klientų pasitenkinimas ir žymiai geresnė teikiamų paslaugų kokybė – tokius klientų įvertinimus teigia fiksuojanti Klaipėdoje ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

Miestas

Avarijų daugiabučių nuotekų tinkluose - perpus mažiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, kad pasitelkusi inovatyvius sprendimus ir atlikusi išsamią analizę rado efektyvų būdą, padedantį apsaugoti gyventojus ...
2024-02-05
Skaityti daugiau

Verslas

Susisiekti su „Mano BŪSTU“ galima greičiau nei bet kada anksčiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog fiksuoja naujus paslaugų kokybės rekordus. Bendrovės Klientų patirčių centras trečiąjį šių metų ketvirtį ...
2023-11-08
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This