„Mano BŪSTAS“ savitarna naudojasi jau 117 tūkstančių klientų

Verslas

Daugiau nei 190 tūkst. klientų visoje Lietuvoje aptarnaujantis „Mano BŪSTAS“ teigia fiksuojanti rekordiškai augančius gyventojų prisijungimus prie elektroninės savitarnos sistemos. Per metus aktyvių vartotojų padaugėjo daugiau nei 14 procentų: nuo 103 iki 117 tūkst.

eBŪSTO savitarnos mobiliosios programėlės vartotojų pernai padaugėjo daugiau nei trečdaliu.

Anot „Mano BŪSTO“ klientų atstovės Akvilės Juškevičienės, augantį savitarnos sistemos populiarumą lemia tai, kad gyventojai vis aktyviau rūpinasi būstu, nori turėti galimybę nuolat stebėti svarbiausius duomenis ir naujienas apie jų daugiabutį. O nacionalinė pastatų paslaugų asociacija PREMA pastebi, kad lengvą prieigą prie tokių duomenų kol kas užtikrina tik nedidelė dalis daugiabučių administratorių.

Anot A. Juškevičienės, bene labiausiai gyventojus dominantys klausimai yra susiję su išlaidomis: ar būsto administratorius tinkamai naudoja namo kaupiamąsias lėšas, ar pagrįstos gyventojus pasiekiančios sąskaitos už atliktus darbus. Kiekvienas klientas vidutiniškai per mėnesį prie paskyros prisijungia po 4 kartus, taigi gyventojai atidžiai stebi skelbiamus duomenis apie daugiabučio reikmėms naudojamas lėšas ir ne tik.

Nacionalinės pastatų paslaugų asociacijos PREMA vadovas Miroslavas Monkevičius pastebi, kad bendra padėtis, kiek atviri gyventojams administratorių valdomi duomenys apie pastatų priežiūros darbus, sąskaitas ir gyventojų lėšas, įvairi.

„Dauguma mažų įmonių, administruojančių iki 50 tūkst. kv. m. daugiabučių ploto, vis dar teikia informaciją pasenusiais būdais: geriausiu atveju siunčia klientams ataskaitas elektroniniu paštu. Mažoms įmonėms įdiegti ir administruoti pažangias informacines sistemas paprasčiausiai yra per brangu. Vidutinio dydžio įmonės daugeliu atveju jau yra įdiegusios informacines savitarnos sistemas, beveik visi jų klientai gali prisijungti prie asmeninių paskyrų, pamatyti sąskaitas, sužinoti visą informaciją apie namo priežiūros darbus ir sukauptas lėšas. Didysis rinkos dalyvis „Mano BŪSTAS“ pažengęs dar toliau: klientai gali naudotis programėle, taigi visi duomenys apie lėšas ir būsto priežiūrą gali būti peržiūrėti bet kuriuo metu, taip pat klientai operatyviai gali gauti visą aktualią informaciją ir patys kreiptis į administratorių“, – pranešime cituojamas M. Monkevičius.

„Mano BŪSTO“ klientų atstovė A. Juškevičienė pastebi, kad apie duomenis, atskleidžiančius gyventojų išlaidas būsto administravimo reikmėms, vis dar sklando įvairių mitų. Vienas iš tokių, kad gyventojai nežino, kiek namas yra sukaupęs kaupiamųjų lėšų ir kaip jos naudojamos

„Mūsų savitarna leidžia patogiai, bet kuriuo paros metu, visais išmaniaisiais įrenginiais stebėti, kiek namo gyventojai sukaupę lėšų, informaciją apie planuojamus ir jau atliktus darbus. Nepaisant to, kad visa informacija vieša, visuomenėje vis dar gajus mitas, esą namo administratorius gali slėpti duomenis apie gyventojų sukauptas lėšas. Tokius duomenis slėpti neteisėta: pagal galiojančias namo atstovo veiklos tvarkas, privaloma gyventojams pateikti ataskaitas apie sukauptas lėšas, atliktus darbus ir išlaidas pateikti kasmet, o mūsų klientai šiuos duomenis gali stebėti nuolat“, – sako A. Juškevičienė.

Klientų atstovė atkreipia dėmesį, kad gyventojai duomenų viešumą vertina itin palankiai.

„Bendrovės KANTAR atliktas tyrimas parodė, kad mūsų klientai palankiausiai vertina administratoriaus sudarytas sąlygas stebėti kaupiamųjų lėšų likutį. 67 proc. apklaustų įmonės klientų nurodė, jog „Mano BŪSTAS“ suteikia galimybę patiems lengvai ir paprastai pasitikrinti, kiek jų namas turi sukaupęs lėšų. 49 proc. kitų įmonių klientų nurodė, kad turi tokią galimybę, o 38 proc. apklaustų ne mūsų klientų, nesinaudojančių galimybe pasitikrinti ir stebėti kaupiamąsias lėšas, atsakė nežinantys, kur ir kaip skelbiami duomenys apie kaupiamųjų lėšų likučius. Vis dėlto, jei gyventojams kyla kokių nors dvejonių, pirmiausiai patarčiau susisiekti su paskirtu klientų atstovu, mes visada pasiruošę išsklaidyti net menkiausias abejones“, – sako ji.

Dar vienas iš dažnų mitų, anot bendrovės „Mano BŪSTAS” – gali būti išrašytos sąskaitos už neatliktus darbus. Anot A. Juškevienės, tokia situacija neįmanoma.

„Savitarnoje gyventojai mato, kokie darbai užregistruoti jų name, ir lengvai gali sekti bei lyginti sąskaitų informaciją bei darbų registracijas. Esant neatitikimams, gyventojai turi atkreipti klientų atstovo dėmesį – jo rolė yra užtikrinti, kad neatitikimų nebūtų, o jei pasitaiko klaidų – reikalauti, kad jos būtų ištaisytos“, – sako klientų atstovė.

Pasak jos, kuo anksčiau gyventojai praneša apie nerimą keliančius procesus, tuo greičiau ir sklandžiau pavyksta reaguoti.

„Šiuolaikinės technologijos leidžia klientams kreiptis bet kuriuo metu, būnant bet kurioje vietoje. Pavyzdžiui, eidamas į darbą gyventojas pastebi, kad laiptinėje nulaužtas turėklas, iš karto mobiliuoju telefonu per eBŪSTAS sistemą praneša apie įvykį, prideda nuotrauką ir rūpestis išsprendžiamas nedelsiant“, – teigia „Mano BŪSTO“ klientų atstovė.

Trečiasis iš dažniausių mitų, anot bendrovės „Mano BŪSTAS”, neaišku, kaip iš daugiabučio administratoriaus gauti norimas ataskaitas,
nežinoma kur kreiptis.

Klientų atstovės teigimu, savitarnos sistema tam ir sukurta, kad gyventojams nereikėtų gaišti laiko skambučiams, juo labiau – vizitams į administratoriaus biurą.

„Technologiniai sprendimai gyventojams leidžia visą namo informaciją gauti nuolat, paprastai ir aiškiai. Nebereikia laukti popierinių ataskaitų, kam nors skambinti ar kur nors patiems vykti“, – pasakoja A. Juškevičienė.

Pasak jos, neturintys savitarnos sistemos, visada gali papildomai kreiptis į daugiabučiui paskirtą kliento atstovą.

A. Juškevičienė atkreipia dėmesį, kad eBŪSTO savitarnos mobiliosios programėlės vartotojų pernai padaugėjo daugiau nei trečdaliu.

1 Comment

  1. Tamara

    P.Širvio 6-4,kodas 1389041,negavau saskaitos uz spalio men.
    Pagarbiai

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

„Mano BŪSTAS“ fiksuoja kokybinius lūžio metus

Per vienerius metus ženkliai išaugęs klientų pasitenkinimas ir žymiai geresnė teikiamų paslaugų kokybė – tokius klientų įvertinimus teigia fiksuojanti Klaipėdoje ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

Miestas

Avarijų daugiabučių nuotekų tinkluose - perpus mažiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, kad pasitelkusi inovatyvius sprendimus ir atlikusi išsamią analizę rado efektyvų būdą, padedantį apsaugoti gyventojus ...
2024-02-05
Skaityti daugiau

Verslas

Susisiekti su „Mano BŪSTU“ galima greičiau nei bet kada anksčiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog fiksuoja naujus paslaugų kokybės rekordus. Bendrovės Klientų patirčių centras trečiąjį šių metų ketvirtį ...
2023-11-08
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This