Rekonstruojant uosto bangolaužius – akmenų kliūtys

Uostas ir jūra

Klaipėdos jūrų uosto bangolaužius rekonstruojantys rangovai susidūrė su anksčiau nenumatytomis aplinkybėmis, kurios apsunkina darbus. Dedamos visos pastangos, kad projektas būtų vykdomas ir įgyvendintas laiku.

Uosto direkcijos nuotr.

Rangovui vykdant darbus, būtinus prieš pradedant įrengti povandeninę sienutę, tam tikruose bangolaužių ruožuose aptikti akmenų sluoksniai. Manoma, kad tai gali būti senojo bangolaužio konstrukcijos akmenys.

„Rekonstrukcijos darbų metu atsiradusios nenumatytos rimtos kliūtys iš rangovo pareikalavo ne tik daugiau pajėgumų, įrangos, bet ir laiko. Privalome dėti visas pastangas, kad šis didelės apimties projektas būtų įgyvendintas laiku“, – pranešime cituojamas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Teigiama, jog norint sklandžiai tęsti darbus, reikės pašalinti aptiktus kliuvinius. Šiuo metu atliekami vertinimai ir skaičiavimai.

Bangolaužių rekonstravimo darbai prasidėjo pernai pavasarį. Uosto bangolaužius rekonstruoja konkursą laimėjęs Vokietijos bendrovės „Depenbrock Ingenieurwasserbau GmbH & CO. KG“ ir Belgijos bendrovės „Herbosch – Kiere N.V.“ konsorciumas.

Pirmame etape numatyta sustiprinti esamus pietinį ir šiaurinį bangolaužius, nekeičiant jų konfigūracijos. Abu bangolaužiai turi būti paaukštinti, dalyje hidrotechninių statinių įrengtos atraminės sienutės. Ant pietinio molo bus įrengtos dvi apžvalginės aikštelės klaipėdiečiams ir miesto svečiams.

Bangolaužių rekonstrukcija reikalinga siekiant užtikrinti didesnį navigacijos saugumą. Dabar, esant nepalankioms oro sąlygoms, didesniam bangavimui, saugumui užtikrinti taikomi apribojimai laivams, ypač didiesiems, įplaukti į uostą.

Šis projektas leis uosto kanalą gilinti iki 17 m bei ateityje priimti didžiausius į Baltijos jūrą galinčius įplaukti laivus.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Daugiau krauta grūdų, mažiau - naftos produktų

Pirmą šių metų ketvirtį Klaipėdos uoste krauta beveik 8,5 mln. tonų krovinių. Palyginti šį kiekį su tuo pačiu praėjusių metų ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

Fotoreportažai, Uostas ir jūra

Kruizinės laivybos sezono startą paskelbė muzikuojantis laineris

Šaltą, vėjuotą ir lietingą antradienio vidurdienį Klaipėdos uoste prisišvartavo pirmasis šiemet kruizinis laivas. Laineriui „Le Bellot” – tai ir pirmasis ...
2024-04-23
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Mieste, mariose ir jūroje vyks „Audros smūgis 2024“

Balandžio 22 d. – gegužės 10 d. Lietuvos kariuomenės Karinės jūrų pajėgos vykdys didžiausias 2024 metais organizuojamas pratybas „Audros smūgis ...
2024-04-19
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This