Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2022-05-03 |
Jau bene prieš dešimtį metų pradėta kalbėti apie galimą Danės gatvės pratęsimą iki Artojo gatvės, kad taip būtų sumažintas transporto eismo intensyvumas Liepų gatvėje. Savivaldybė pagaliau pradėjo ieškoti rangovų projektavimo darbams atlikti.
Tiekėjų pasiūlymų kainos šiam pirkimui negali viršyti 78 000 Eur su PVM. Perkamos paslaugos apima geodezinius ir geologinius tyrinėjimus, techninio projekto parengimą ir projekto vykdymo priežiūrą per visą statybos laikotarpį. Šių darbų trukmė – 31 mėnuo.
Projektinių sprendinių ribos turės apimti apie 910 m ilgio gatvės ruožą tarp Laivų skersgatvio ir Artojo g. sankryžos. Šiuo metu nuo prekybos centro „Gulbė“ iki Artojo gatvės sankryžos nėra jokios gatvės, tik nebenaudojamas geležinkelis.
Planuojama C kategorijos gatvė, šalia jos – dviračių takas, o taip pat ir jų jungtys su Liepų gatve bei Skulptūrų parko dviračių takais.
Praėjusią savaitę po pasitarimo dėl „Klaipėdos energijos“ teritorijos konversijos Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis ir jo pavaduotojas Andrius Dobranskis teigė, kad kliūčių Dangės gatvei sujungti su Artojo gatve nebėra – tam reikalingi sklypai jau atskirti nuo AB „Klaipėdos energija“ teritorijos.
Na ir tempai, lėčiau už vėžlį !
Kas čia taip suinteresuotas tokiais tempais, savivaldybė ?
Po beveik dvidešimt metų taupymo si, pagaliau pradėtas darbas, kuris 2003 m transporto studijoje buvo numatytas kaip prioritetas nr. 1. Su kuo ir sveikinu…
Na taip, miesto transporto prioritetui Nr.1 tik – 20 metų! Smagiau nagrinėti tramvajų ir BTR galimybes. Bet gal dar ankstyvi sveikinimai :). Čia tik ketinimai pirkti projektavimo paslaugą. Pusė Danės gatvės jau senai suprojektuota, logiška būtų manyti, kad statys gal visą. Bet čia, šalia skvero, auga medžiai kuriuos teks šalinti. Va tada ir prasidės…
„…sėd i sarp ri ada taV „:(iai ždeM)
Tas sumanymas gal gi visai neblogas, tik tempai labai jau tarybinius laikus ir jų papročius menantys. Nieko nepadarysi, tradicijos būna gyvos per amžius.