Uosto pietinių vartų kompleksas atsiras per nepilnus trejus metus?

Svarbu, Uostas ir jūra

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija jau paskelbė uosto pietinių vartų komplekso statybos techninio projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos pirkimo viešąjį konkursą.

Numatyta, kad būsimasis rangovas techninį projektą parengti ir suderinti turi per 183 dienas nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Teigiamas projekto ekspertizės išvadas jis privalo gauti per 213 dienų, statybą leidžiantį dokumentą – per 275 dienas.

Statybos priežiūra rangovas turės užsiimti iki statybos užbaigimo dokumento pasirašymo, t. y. preliminariai – 730 dienų nuo sutarties įsigaliojimo momento. Tiesa, yra numatytos galimybės sutarties terminui pratęsti.

Klaipėdos jūrų uosto pietinių vartų komplekso Kuršių mariose projektinius pasiūlymus parengė UAB „Sweco Lietuva”. Projektiniai pasiūlymai parengti vadovaujantis uosto bendrojo plano sprendiniais. Dalis projektuojamo komplekso sprendinių patenka į valstybinę žemę už valstybinio jūrų uosto ribos.

Pietinę akvatorijos dalį uždaranti apsauginė damba būtų formuojama su paviršiaus sutvirtinimu nuo išplovimo. Išoriniame perimetre apsaugai nuo ledonešio įrengiamos papildomos techninės priemonės – gelžbetoninio antstato konstrukcijos.

Statant šį objektą uosto direkcija, tikėtina, išpildys „barzdotą” teisiškai įpareigojantį pažadą miesto žmonėms – pastatyti mažųjų laivų ir valčių prieplauką. Projektiniuose pasiūlymuose mažųjų laivų uosto akvatorijos pietinėje dalyje numatytos dvi perspektyvinės plėtros galimybės. 

Pirmas perspektyvinis variantas yra Karaliaus Vilhelmo kanalo sujungimas su Kuršių mariomis, sudarant galimybes kanalu laivams pasiekti Kuršių marias. Antras perspektyvinis variantas – plėsti mažųjų ir pramoginių laivų mariną ir įrengti daugiau pontonų, švartavimosi vietų, plėsti buriavimo mokyklos akvatorijos zonos plotą.

Pastaruoju metu Klaipėdos miesto bendruomenėse kyla diskusijos dėl to, ar verta pramoginių laivų mariną statyti pietinėje miesto dalyje. Kai kurie kritikai beda pirštų į miesto istorinę dalį, kur šeimininkauja AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco”), dėl kurios veiklos vis nerimsta miestiečių pasipiktinimas.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Verslas

Planuojami ir mobilieji vandenilio pilstymo punktai

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė konkursą dėl viešųjų vandenilio pildymo punktų įrengimo Klaipėdos mieste. Sunkiasvoriam ir lengvajam transportui skirti ...
2024-03-23
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Margutis milžinas - jau ant šiaurinio molo

Praėjusiais metais klaipėdiečius ir miesto svečius nustebinęs margutis milžinas vėl užridentas ant šiaurinio molo Melnragėje. Trijų metrų aukščio ir pusantro ...
2024-03-22
Skaityti daugiau

Aplinkosauga

Paminėjo Žemės dieną

Tęsiama tradicija pavasario lygiadienį paminėti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje suburiant gausias uostamiesčio moksleivių gretas. Šįkart jaunimo gamtosauginis forumas kviečia ...
2024-03-20
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This