Pirmoji dviračių gatvė Klaipėdoje – už poros savaičių

Svarbu, Transportas

„Taip, bus”, – lakoniškai į klausimą, ar Klaipėdoje rasis dviračių gatvė, atsako savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimas Mockus. Ja taps Senąją perkėlą ir Jūrų muziejų jungianti Smiltynės gatvės atkarpa.

Nuo šių metų birželio 1 dienos įsigaliojo Kelių eismo taisyklių pakeitimai, numatantys galimybę įrengti dviračių gatves. Tokiose gatvėse su atitinkamais kelio ženklais dviratininkai gali važiuoti visu gatvės plotu, netgi greta vienas kito. 

Automobiliams dviračių gatvėse dviratininkus lenkti draudžiama išvažiuojant į priešpriešinę eismo juostą. Transporto greitis tokiose gatvėse negalės viršyti 30 kilometrų per valandą.

R. Mockus tikisi, kad pavyks greitai suderinti Smiltynės gatvės ženklinimo schemą su policija bei kitomis institucijomis ir ji taps dviračių gatve.

„Dėl galimybės kitoms gatvėms suteikti tokį statusą kreipėmės į dviratininkų bendruomenę – laukiame jų nuomonės ir pasiūlymų”, – sako jis.

Saulius Rudzinskas, Klaipėdos dviratininkų bendruomenės lyderis, sako, kad bendruomenė išties svarsto dviračių gatvių mieste atsiradimo perspektyvas. Kol kas jų žvilgsniai krypsta į Girulius: abipus geležinkelio besidriekiančiais keliukais ir šiandien kartu rieda tiek dviračiai, tiek automobiliai. Todėl čia regima dviračių gatvių atsiradimo galimybė.

Paklaustas, ar Tiltų gatvei negalėtų būti suteiktas toks statusas, S. Rudzinskas kategoriškas: tai – tranzitinė gatvė, ja važiuoja didieji autobusai, tad dviračių gatvė čia „fiziškai negalima”.

22 Comments

  1. ezzz

    Daug pasiūlymų dėl H.Manto gatvės, bet prie sankryžos su Naujojo Sodo gatve ji yra tikrai siaura, ir nieko čia nepadarysi, taip jau gatves statė vokiečiai. Bet kodėl reikia į tą pačia gatvę sukišti autobusus, automobilius, pėsčiuosius ir dviračius? Juk galėtų atsirasti tikra dviračių gatvė, tik ji eitų paraleliai H.Manto gatvei. Tereikia S.Šimkaus gatvę, kuri dabar yra tapusi viena ilga automobilių stovėjimo aikštele, paskirti dviračiams (ir gal net pratęsti iki I.Kanto gatvės). Prie naujo „Victoria” viešbučio ta dviratininkų gatvė galėtų eiti aplink ar per „Klaipėdos” viešbutį link Biržos tilto. Tada tikrai galėtum nuo S.Daukanto gatvės iki tilto dviračiu numinti per kelias minutes, nebijodamas autobuso ar pėsčiojo.

    Reply
    • Anonimas

      Kurioje vietoje kertasi šios gatvės?

  2. Husky

    Ė,dviračių gatvė,tai nereiškia atimta dažais važiuojamoji dalis iš automobilių,kurios dar asfaltą paklojo po 1954m…Kai, Klaipėdoje,valdžiagalviai paklos nors vieną „dviračių gatvę”,išilgai per visą miesto ilgį jungiant ir aplinkinius rajonus,tada ir galėsite aiškint apie „teisingas” taisykles!

    Reply
  3. 100%

    Lai dviračiai patys ir moka tuos visus keliu mokesčius.,akcizus,

    Reply
    • Anonimas

      Ar suvoki ką paistai ? Net nežinai kas ir už ką moka šiuos mokesčius.

    • 100%

      dviratis turi koketi.

  4. Vlada

    Bijau, kad po tokio sprendimo bus traumuotų peščiųjų, tame tarpe vaikų, nes ten šaligatvis labai siauras. Žmonių srautas didelis. Norint aplenkti ar prasilenkti tenka žengti į važiuojamą dalį. O jei ten visų greičiu kai tik važiuos dviratininkai…

    Reply
    • Memelender

      O dabar ten dviračiai nevažiuoja? Jei šaligatvis per siauras, tegul siaurina gatvę ir platina šaligatvį.

  5. Petras

    O tai ir arkliukai paskui dviratukus, be teisės lenkti? Gal pradėkit šalmus dėvėti nes su galvelėm jau visai nekas.

    Reply
  6. Dvratistas

    Drauskit auto eisma herkaus gatve nera ten ko zombiams-teslagalviams darbo metu skraidyti metu pirmyn atgal.tiltu gatvei irgi taka normalu padarykit.neimanoma vaziuoti akmenuotu keliu,tenka saligatviu vaziuoti o ten daug pesciuju, visi piktai ziuri visada 😀

    Reply
    • Taigi

      Kvailas komentras.

    • Memelender

      Protingas komentaras

    • Anonimas

      Taigi – kvailas komentatorius.

  7. Rokas

    Durneliai ir tiek. Nepasakė kiek nubirs „švogeriams” už tokių racionalizatoriu sprendimus…

    Reply
  8. Marijus

    Sprendžia žmogus be vairuotojo pažymėjimo…???

    Reply
  9. Apgailetini.

    Darykit Taikos pr.dviračiu gatve,uždrauskit ten autobusus visus !!

    Reply
    • Anonimas

      Kvailas komentaras.

  10. Anonimas

    Susigalvoto „klausimo” a la sprendimas. Spręskite H.Manto g. problemą, kurioje autobusai „smurtauja” dviratininkų ir paspirtukininkų atžvilgiu, o šie šaligatviu per galvas važiuoja pėstiesiems. Klounai, populistai.

    Reply
    • Memelender

      Tai buvo pasiūlytas sprendimas – uždrausti automobiliųneisma H.Manto gatve.

    • Geds

      Pritariu šiam komentarui, vairuotojų galima dirbti tik vienus metus, kaip ir tie kurie skerdžia gyvulius… po to patys suprantant, koks žmogus tampa. Jie visada nekęs dviratininkų ir paspirtukininkų

    • aha

      atseit sprendzia… reikia juk kazka pavadint dviraciu gatve… misko keliuka pavdinkit… o kada Herkaus gatves ir saligatviu vargus isspresit? arba tiltu gatves? tenka atbulam eit saligatviu, kad i nugara kas neivaziuotu

  11. Pastebėjimas

    Ačiū Rudzinskui, kad neuždarė Tiltų gatvės, o galėjo !

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Švietimas

„Boružėlės” prakeiksmas: atsisakius vieno rangovo, kiti darbų nesiima

Šiais metais Klaipėdos savivaldybei jau net du kartus teko viešai paskelbti karčią žinią: nė vienas projektuotojas neatsiliepė į kvietimą dalyvauti ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Idėja apie transporto eismą Mažvydo alėja - neužmiršta

„Arūnas Tuma kažkuriame posėdyje sakė, kad reikės ir Mažvydo alėją perkasti”, – Klaipėdos miesto tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This