Pirmoji dviračių gatvė Klaipėdoje – už poros savaičių (22)

Svarbu, Transportas
Avatar photoArtūras Šulcas
2022-06-02

„Taip, bus”, – lakoniškai į klausimą, ar Klaipėdoje rasis dviračių gatvė, atsako savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimas Mockus. Ja taps Senąją perkėlą ir Jūrų muziejų jungianti Smiltynės gatvės atkarpa.

Nuo šių metų birželio 1 dienos įsigaliojo Kelių eismo taisyklių pakeitimai, numatantys galimybę įrengti dviračių gatves. Tokiose gatvėse su atitinkamais kelio ženklais dviratininkai gali važiuoti visu gatvės plotu, netgi greta vienas kito. 

Automobiliams dviračių gatvėse dviratininkus lenkti draudžiama išvažiuojant į priešpriešinę eismo juostą. Transporto greitis tokiose gatvėse negalės viršyti 30 kilometrų per valandą.

R. Mockus tikisi, kad pavyks greitai suderinti Smiltynės gatvės ženklinimo schemą su policija bei kitomis institucijomis ir ji taps dviračių gatve.

„Dėl galimybės kitoms gatvėms suteikti tokį statusą kreipėmės į dviratininkų bendruomenę – laukiame jų nuomonės ir pasiūlymų”, – sako jis.

Saulius Rudzinskas, Klaipėdos dviratininkų bendruomenės lyderis, sako, kad bendruomenė išties svarsto dviračių gatvių mieste atsiradimo perspektyvas. Kol kas jų žvilgsniai krypsta į Girulius: abipus geležinkelio besidriekiančiais keliukais ir šiandien kartu rieda tiek dviračiai, tiek automobiliai. Todėl čia regima dviračių gatvių atsiradimo galimybė.

Paklaustas, ar Tiltų gatvei negalėtų būti suteiktas toks statusas, S. Rudzinskas kategoriškas: tai – tranzitinė gatvė, ja važiuoja didieji autobusai, tad dviračių gatvė čia „fiziškai negalima”.

Žymos: | | | | | |

Komentarai (22):

Atsakymai į “Pirmoji dviračių gatvė Klaipėdoje – už poros savaičių”: 22

  1. ezzz parašė:

    Daug pasiūlymų dėl H.Manto gatvės, bet prie sankryžos su Naujojo Sodo gatve ji yra tikrai siaura, ir nieko čia nepadarysi, taip jau gatves statė vokiečiai. Bet kodėl reikia į tą pačia gatvę sukišti autobusus, automobilius, pėsčiuosius ir dviračius? Juk galėtų atsirasti tikra dviračių gatvė, tik ji eitų paraleliai H.Manto gatvei. Tereikia S.Šimkaus gatvę, kuri dabar yra tapusi viena ilga automobilių stovėjimo aikštele, paskirti dviračiams (ir gal net pratęsti iki I.Kanto gatvės). Prie naujo „Victoria” viešbučio ta dviratininkų gatvė galėtų eiti aplink ar per „Klaipėdos” viešbutį link Biržos tilto. Tada tikrai galėtum nuo S.Daukanto gatvės iki tilto dviračiu numinti per kelias minutes, nebijodamas autobuso ar pėsčiojo.

  2. Husky parašė:

    Ė,dviračių gatvė,tai nereiškia atimta dažais važiuojamoji dalis iš automobilių,kurios dar asfaltą paklojo po 1954m…Kai, Klaipėdoje,valdžiagalviai paklos nors vieną „dviračių gatvę”,išilgai per visą miesto ilgį jungiant ir aplinkinius rajonus,tada ir galėsite aiškint apie „teisingas” taisykles!

  3. 100% parašė:

    Lai dviračiai patys ir moka tuos visus keliu mokesčius.,akcizus,

  4. Vlada parašė:

    Bijau, kad po tokio sprendimo bus traumuotų peščiųjų, tame tarpe vaikų, nes ten šaligatvis labai siauras. Žmonių srautas didelis. Norint aplenkti ar prasilenkti tenka žengti į važiuojamą dalį. O jei ten visų greičiu kai tik važiuos dviratininkai…

  5. Petras parašė:

    O tai ir arkliukai paskui dviratukus, be teisės lenkti? Gal pradėkit šalmus dėvėti nes su galvelėm jau visai nekas.

  6. Dvratistas parašė:

    Drauskit auto eisma herkaus gatve nera ten ko zombiams-teslagalviams darbo metu skraidyti metu pirmyn atgal.tiltu gatvei irgi taka normalu padarykit.neimanoma vaziuoti akmenuotu keliu,tenka saligatviu vaziuoti o ten daug pesciuju, visi piktai ziuri visada 😀

  7. Rokas parašė:

    Durneliai ir tiek. Nepasakė kiek nubirs „švogeriams” už tokių racionalizatoriu sprendimus…

  8. Marijus parašė:

    Sprendžia žmogus be vairuotojo pažymėjimo…???

  9. Apgailetini. parašė:

    Darykit Taikos pr.dviračiu gatve,uždrauskit ten autobusus visus !!

  10. Anonimas parašė:

    Susigalvoto „klausimo” a la sprendimas. Spręskite H.Manto g. problemą, kurioje autobusai „smurtauja” dviratininkų ir paspirtukininkų atžvilgiu, o šie šaligatviu per galvas važiuoja pėstiesiems. Klounai, populistai.

    • Memelender parašė:

      Tai buvo pasiūlytas sprendimas – uždrausti automobiliųneisma H.Manto gatve.

    • Geds parašė:

      Pritariu šiam komentarui, vairuotojų galima dirbti tik vienus metus, kaip ir tie kurie skerdžia gyvulius… po to patys suprantant, koks žmogus tampa. Jie visada nekęs dviratininkų ir paspirtukininkų

    • aha parašė:

      atseit sprendzia… reikia juk kazka pavadint dviraciu gatve… misko keliuka pavdinkit… o kada Herkaus gatves ir saligatviu vargus isspresit? arba tiltu gatves? tenka atbulam eit saligatviu, kad i nugara kas neivaziuotu

  11. Pastebėjimas parašė:

    Ačiū Rudzinskui, kad neuždarė Tiltų gatvės, o galėjo !

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Griaus avarinius pastatus, stulpus ir tualeto likučius

Savivaldybė rengiasi šiek tiek išvalyti Klaipėdą nuo jai pačiai priklausančių ir šeimininko neturinčių keliolikos apleistų objektų, kurie yra avarinės būklės, ...
2024-05-20
Skaityti daugiau

Nuomonės

Atgimimo aikštės ir Muzikinio teatro rekonstrukcijų paralelės

Atgimimo aikštę rekonstruoti bei požeminį garažą po ja įrengti už 21,03 mln. eurų fiksuotą kainą UAB „Infes“ savivaldybei įsipareigojo per ...
2024-05-19
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Atnaujins sustingusią „Mėlynojo proveržio” strategiją

2018 metais patvirtintą skambiai pavadintą pirmąją tokią visoje šalyje Klaipėdos miesto ekonominės plėtros strategiją iki 2030 metų („Mėlynąjį proveržį”) rengiamasi atnaujinti. ...
2024-05-18
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This