Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukcija pagal pirminį susitarimą turėtų baigtis kitų metų vasarį, tačiau Klaipėdos savivaldybė pasirašė naują susitarimą su AB „Kauno tiltai“ dėl papildomų darbų už 3,7 mln. eurų ir rekonstrukcijos pabaigos datos nukėlimo iki 2024 metų vasaros.

Pokyčiai pagrįsti taip: „atsižvelgdamos į tai, kad kartu su konkurso dokumentais II Projekto etapo darbai nebuvo vertinti, tačiau vadovaujantis ekonomiškumo principu būtų tikslinga šiuos darbus atlikti kartu su I etapo darbais tam, kad vėliau nebereikėtų ardyti I etape atliktų dangų”.
Pradinė šio projekto kaina buvo 30 milijonų eurų. Nuo pirminės sutarties pasirašymo ji išaugo iki 34,9 mln. Eur. Klaipėdos miesto savivaldybė neseniai pranešė, kad sulaukta Vyriausybės sprendimo dėl finansavimo Baltijos pr. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbams (šiais metais skirta 8,75 mln. eurų). Tuo pačiu pranešta ir apie sutartį dėl II rekonstrukcijos etapo įgyvendinimo. Jo metu esą numatoma įrengti dvi papildomas požemines perėjas, kurių iš viso bus keturios, taip pat suplanuota nutiesti papildomas pėsčiųjų ir dviračių takų jungtis.
Darbus numatoma pradėti po kelių mėnesių ir vykdyti derinant su jau vykstančiais darbais. Teigiama, kad šiuo metu daugiausiai dėmesio skiriama estakadų konstrukcijų įrengimui, o esama žiedinė sankryža pertvarkoma į turbo žiedą.
Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis tvirtina, kad paraleliai vykdomi II žiedinės sankryžos rekonstrukcijos etapo darbai nesukliudys laiku užbaigti estakados virš žiedinės sankryžos statybos. Ji bus baigta kitų metų pradžioje.
Direktorius tikino, kad pradėti II etapo darbus, nebaigus I etapo, paskatino būtinybė: antraip tektų daug ką, naujai pastatytą, griauti ir vėl atstatyti.
Paklaustas, ar ne per brangu mokėti beveik 4 mln. Eur už dviejų požeminių perėjų ir pėsčiųjų bei dviračių takų įrengimą, G. Neniškis atsakė retoriškai: „O kas dabar nebrangu?”
Dar ne vienas milijonas bus išleistas šios sankryžos įvairioms papildomoms rekonstrukcijoms. 80 proc. transporto srauto eina Šilutės pr. Piko metu bus tokie patys kamščiai, kaip ir prie Jakų žiedo.
Pinigų yra, reikia tik mokėti įsisavinti. Dvi perejos kainuos kaip 20 % visos estakados. Panaudojus 4 mln plius dar tiek pridejus, gal ir Jaku viadukus pabaigtu, kad bent Klaipedieciams kiek pasitarnautu apart kurortautojus.
Automobiliu teisiu pazeidimai tesiasi, beraciams 2 pozemines perejos, automobiliams nei vienos
Uostui estakados, požeminės perėjos ir takai, viešbučiui- požeminis auksinis parkingas, godiesiems pinigų įsisauvintojams- prabangusis ganėtinai pigiai atrodantis (už 11 mln nesugebėta net apželdint ne tai kad padoriai, bet bent jau minimaliai) Dangės skveras… Turtinga neturtingų žmonių valstybė.
Kartojasi Rusnės estakados istorija. Vėl Kauno tiltai, vėl papildomi milijonai be konkurso!!! Ir vėl grobstomi mokesčių mokėtojų pinigai, mūsų pinigai.
Kokia suma uostas finanauoja šiuos darbus? Galima tai jiems statomos estakados. Bo klaipėdiečiai namais po turbo žiedus. Kurių patogumaspralaidumas šioje vietoje labai abejotinas…