Tiltų gatvė: šoferiai spjauna į draudimus

Svarbu, Transportas

Užtenka bent 10 minučių pasivaikščioti Tiltų gatve ir supranti, kad šiame mieste iškreiptai suprantam laisvė.

Lietuvos atgimimo laikais miesto sajūdiečiai, atstovavę daugumai gyventojų, kaip vieną pagrindinių siekių skelbė Tiltų gavės atidavimą vien pėstiesiems. Tačiau šiandien čia šeimininkauja šoferiai – chamai, kuriems nusispjauti į Kelių eismo taisykles ir elementarią kultūrą. Ir jų kasmet vis daugėja.

Artūro Šulco nuotr.

Pervažiuoti Tiltų gatvę ištisai – nuo Senojo turgaus iki Herkaus Manto gatvės – yra leista tik viešajam transportui, elektromobiliams, mopedams ir motociklams, aptarnaujančiajam transportui ir ženklu „Neįgalusis“ pažymėtoms transporto priemonėms. Tačiau „ereliams” toks veiksmas yra, matyt, šaunumo įrodymas. Juolab kad daugeliui pavyksta išvengti baudų. Arba tos baudos jų negąsdina.

Gatve ne tik neleistinai važiuojama: nevengiama ir statyti automobilių ant dviračiams pažymėtų eismo juostų, trukdoma viešajam transportui.

Artūro Šulco nuotr.

Važinėtis šia gatve pirmyn atgal, stovėti ten, kur draudžiama, ypač mėgsta įvairių siuntų išvežiotojai. Klaipėda suteikia jiems absoliučią laisvę nesilaikyti elementarių taisyklių ne tik šioje gatvėje, bet ir visame mieste.

Marius Poimanskis, savivaldybės administracijos Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas, teigia, kad šioje gatvėje yra įrengtos stebėjimo kameros – jų transliuojamą vaizdą stebi policija. Jis priminė, kad būta eksperimento pastatant čia greičio matavimo prietaisus, tačiau jis nepasitvirtino: greičio viršijimų bemaž neužfiksuota.

Virginijus Zubauskas, Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato (VPK) Operatyvaus valdymo skyriaus viršininkas, patvirtino, kad policija išties stebi savivaldybės įrengtų vaizdo stebėjimo kamerų duomenis. Jo teigimu, ne kiekvienas šia gatve važiuojanti asmuo yra pažeidėjas: gal jis namo važiuoja, gal vairuoja elektromobilį ir panašiai. Esą kiekvienas atvejis nagrinėjamas atskirai.

Andromeda Grauslienė, Klaipėdos VPK Komunikacijos skyriaus vedėja, pateikė informaciją, kad Administracinių nusižengimų registre Tiltų gatvėje 2020 metais užregistruoti du greičio viršijimo atvejai, 24 kelio ženklų ir ženklinimo pažeidimai, trys neleistino naudojimosi mobiliojo ryšio priemonėmis atvejai. Pernai užfiksuotas 21 greičio viršijimo atvejis, net 271 kelio ženklų ir ženklinimo pažeidimo atvejis, keturis kartus fiksuotas saugos diržų nesegėjimas ar šalmų nedėvėjimas, įkliuvo šeši vairuotojai, neleistinai naudojęsi mobiliojo ryšio priemonėmis.

Šiais metais iki birželio 20 d. jau užfiksuoti 93 kelio ženklų ir ženklinimo pažeidimo atvejai ir dar keletas kitų pažeidimų.

Panašu, kad administracinės nuobaudos įsismarkavusių šoferių negąsdina. O dažnai Turgaus gatve Tiltų gatvę turintys kirsti verslininkai dejuoja, kad tai kaskart vis sunkiau padaryti, nes šviesoforas sankryžoje mirksi tik geltonai.

12 Comments

  1. vairuotojas

    ka cia kalbeti apie tiltu gatve ,jei leidziantis nuo viaduko i artoju gatve ,pirma eismo juosta zenklas rodantis i desine, tai galima sakyti kad kas penkias minutes pazeidimejamas sio zenklo reikalavimas. Manau kad tie vairuotojai neskiria kur desine o kur kaire puse .uz zekliu ignoravima yra baudos .tai cia policija savo izda gali zenkliai padidinti. Nuo panevezio iki siaures prospekto zenklas gyventoju gyvenamoji zona ,cia pelnas tikriausiai butu 500 procentu uz greiciuo virsijima .draudimas gyvenamoje zonoje ,pagal keliu iesmo taisykles ,mokyti vairuoti masinas draudziama ,jau nekalbu kad patys REGISTROS inspektoriai nesilaiko keliu eismo taisykliu . isvada pacius reikia egzaminuoti.

    Reply
  2. Apgailetini.

    Nafik ten tie autobusai drebina istorinius pastatus,tinkas krenta.Darykit pesčiuju Laisves Aleja.!!

    Reply
  3. Šoferis

    mūsų miestelio generalinis busšoferis G.Neniškis intensyviai stumia savo planą Tiltų gatve abiem eismo kryptimis paleisti BRT greituosius autobusus. Šiaip, tradiciškai, tokio tipo eismo juostose negali būti jokios kitos transporto rūšies, bet čia Klaipėda. Kada daugiau jei ne dabar? Amžinai direktoriaus kėdėje tai nebūsi. Todėl pėsčiųjų bulvaro Tiltų gatvėje dar teks palaukti arba pėstiesiems teks bandyti laimę tarp autobusų reisų.

    Reply
  4. Joris

    Jau seniai Tiltų gatvė prašosi paversti ją pėsčiųjų. Sugrįš čia žmonės, rasis kavinės, barai ir t.t., neverta net abejoti. Bet vis neapsisprendžiam dėl Bastionų tilto, gal ir nepakeliamo, gal nedidelio, bet turime modeliuoti miesto centrą be eismo šia gatve.

    Reply
    • Anonimas

      Kokis bastionų tiltas? Jei jau centras uždaromas tai visa šeima reiktų nukreipti per aplinkines gatvės mokyklos ir pilies tilta.

    • Anonimas

      Nereikėtų įsisvajoti dėl kavinių. Dabar matyti kiek kavinių merdi arba yra uždarytos miesto centre arba senamiestyje. Vėsiuoju laikotarpiu šiokiadieniais lankytojų lyg maro metu, t.y. tuščios. Realiai klesti tik Barakudų alėja, taip pat palyginti gyvybingas pasažas . Nepamirškime, kad ir transformuojantis Senajam turgui turėtų atsirasti kavinių. Pati Tiltų g. lokacija ir jos konfigūracija nėra sutverta būti Laisvės al. Kaune, Pilies g. Vilniuje, LaRambla Barselonoje ir pan.

    • Kaskart sužinai ką nors naujo

      Kur yra Pasažas – žinau. O kur Klaipėdoje yra Barakudų Alėja?

  5. Rokas Arbušis

    1. Gerai, gatvė pėsčiųjų. O ka jiems ten veikti? Ar atsiras, kai taps pėsčiųjų ar pirma reikia ten sukurti traukos centrą? Vištos ir kiaušinio dilema.
    2. Kur pastatyti automobilį, jei atvykstu iš toliau?
    3. Kaip patekti ten gyvenantiems? Kur jiems laikyti mašinas?
    4. Į Tiltų gatvę galima įvažiuoti ir iš šoninių gatvių nepažeidžiant KET. FYI.

    Reply
    • Anonimas

      Auto pastatyti vietos iki valiai yra prie piliavietės, Senojo turgaus iš abiejų pusių, Kultūros fabriko. Be to, bus statomas „auksinis” požeminis parkingas. Kita vertus, beprasmis klausimas, nes ir dabar Tiltų g. draudžiamas eismas. Bent aš nematau reikalingumo šią gatvę padaryti pėsčiųjų. Būtų galima leisti ja važiuoti tik viešajam transportui (važiavimas lankstu ženkliai prailgins važiavimą per šviesoforus ir kamščius kokiomis 4-5 min., be to ir ekologija) . Gal netgi uždrausčiau (bent savaitgaliai ir švenčių dienomis) ja važiuoti patiems vietiniams gyventojams , kurie į namus galėtų įvažiuoti bendra tvarka kirsdami Daržų ir Turgaus gatvėmis. Triukšmingą grindinį galima būtų pakeisti, kas jau yra daroma lygiagrečiai esamose senamiesčio gatvelėse. Tuo pačiu būtų išspręstas ir dviratininkų/paspirtukininkų problema, kuomet jie važiuoja pėstiesiems „per galvas“, nes grindiniu važiuojant nežmoniškai kratoma.

    • Baisu

      Vietų trumpam nemokamam parkavimui miesto centre beveik nėra! Atvažiavus į centrą už pirmąsias dvi valandas mokestis neturėtų būti skaičiuojamas, o toliau jau kaip kokia zona nors ir ištisą parą. Programėlių algoritmą pakeisti programuotojui pusvalandžio darbas. O dabar išeina panašiai kaip Maksimos ar kitų parduotuvių gudročių sugalvota – aikštelės išties ištuštėjo, bet ir klientų sumažėjo. Miesto centre ar ne tas pats?

  6. Gyventojas

    Tai kada Tiltų gatvė bus atiduota pėstiesiems?

    Reply
    • Anonimas

      Kad nebėra tu pėsčiųjų

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Fotoreportažai, Svarbu

Biržos tiltas: valdžia tikina ieškanti geriausio rezultato už optimalią kainą

Dviejų milijonų eurų sumos Biržos tiltui remontui pagailėjusios savivaldybės vadovai žada ieškoti būdų, kaip pasiekti „optimalų“ variantą, nors kai kurie ...
2024-03-20
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Klaipėdoje šiemet - ženkliai mažiau renginių

„Biškį bauginantis toks skaičius yra… Ankstesni metai buvo žymiai turtingesni šventėmis”, – Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto nariams trečiadienį sakė ...
2024-03-20
Skaityti daugiau

Kriminalai ir nelaimės, Svarbu

Žvejybos uosto rajone degintos ir plėšytos trispalvės (atnaujinta)

Penktadienį vienoje aktyvioje socialinio tinklo grupėje pasirodė pranešimų apie tai, jog Klaipėdoje, Žvejybos uosto rajone, keliose vietose rasta sudegintų bei ...
2024-03-08
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This