Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-07-05 |
Antradienį Klaipėdoje Baltijos žiedo estakados statybas apžiūrėjęs susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas tikino, kad šis projektas yra svarbus, todėl jam bus ieškomas papildomas finansavimas – iki šiol šiemet lėšų buvo skirta mažiau nei prašė uostamiesčio valdžia.
Martyno Vainoriaus nuotr.
„Skubam, neatsiliekam, kol kas nedaug, bet priekyje, tai viskas gerai. Viskas susistabilizavo: medžiagos, tiekimas“, – apie rekonstravimo eigą kalbėjo rangovo – bendrovės „Kauno tiltai” – statybos vadovas Aurimas Garbačiauskas.
Klaipėdos savivaldybė Susisiekimo ministerijai buvo teikusi prašymą šiems metams skirti 16 mln. eurų, tačiau tiek negavo. Viceministro J. Skačkausko teigimu, dėl didelio paraiškų kiekio neužteko lėšų įvykdyti visus prašymus, todėl buvo „daroma proporcija”. Didžiausią biudžeto dalį, anot viceministro, gavo Klaipėdos miestas.
„Mes supratom tą visą, kaip sakyt, problematiką. Tai yra, tikrai nekvestionuojame, kad tikrai projektas yra labai svarbus, ieškosime, sakykime, kalbėsimės dėl papildomo finansavimo“, – tikino susisiekimo viceministras.
„Esu visiškai įsitikinęs, kad, bet kuriuo atveju, tie darbai tikrai bus atlikti, kas yra suplanuota. <…> O tie trūkstami ne pilni 5 milijonai tikrai bus surasti valstybėje. O, ar jie bus surasti rugsėjo mėnesį, <…> ar tai bus spalio mėnesį, turbūt to esminio vaidmens nevaidina“, – kalbėjo susitikime dalyvavęs Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.
Kada bus atvertas eismas naująja estakada dar neaišku. Statybos vadovas pripažįsta, kad žiedinės sankryžos rekonstrukcijos procesas gali šiek tiek atsidėti ne tik dėl finansinių problemų, bet ir dėl kai kurių medžiagų, kurios reikalingos estakados sienelių akustikos sukūrimui, stygiaus.
Pradinė sutarties su „Kauno tiltais” suma siekė 30 667 616 eurų. Dėl papildomų darbų ji jau yra išaugusi iki 38 146 712 eurų. Pagal pirminį susitarimą turėtų baigtis kitų metų vasarį, tačiau Klaipėdos savivaldybė beveik prieš mėnesį pasirašė naują susitarimą dėl papildomų darbų – dviejų požeminių perėjų ir pėsčiųjų bei dviračių takų įrengimo – už 3,7 mln. eurų ir rekonstrukcijos pabaigos datos nukėlimo iki 2024 metų vasaros.
Galime ir nepabaigti- Jakų žiedo nebaigėm ir nieko.Svarbu pradėti, surengti šau, pasipiarinti, saviškiam įsisavinti pinigus o paskui kaip ir viskas Klaipėdoje -nepraktiška ,nereikalinga gali stovėti ir kaitinti sėkmingai Klaipėdiečių nervus……
O be bambėjimų dar kažką mokat?
pastabą ir kritikasugebat tinkamai priimti ir įvertinti? Sutinkate kad procesas.labai ištęsta sir ilgas, maks metai tokiu estakadu statymui turi pakakti, zinantkadtai pagrindinis miesto įvažiavimas ir stabdis visammieato judesiui.
O kuo remiantis nustatytas „maks metai” terminas?
Paskaitykite paskutinį komentaro sakinį apie tai kad pagrindinis miesto įvažiavimas. Normalios šalyse dirbtinių kamščių nedaroma. Ty specialią nestabdomas miesto gyvenimas ir judėjimas,.sudarant dirbtinius transporto kamščius. Estakada nėra kažkas tokio kas.nebutu galima atlikti nurodytu laiku, dirbant dviem trim pamainomis.
Už tokią kaina jau beveik ir tunelį būtų buvę galima padaryti, ir vaizdo būtų nedarkę, ir triukšmo mažiau. Apie darbo tempą net nekalbu. Būtų dirbę nuo pradžių 2 pamainomis, jau būtų pabaigę, ir medžiagos nebūtų spėjusios pabrangti. Gėda projekto užsakovams, kad pasirašo tokias sutartis.
Pabaigos kaina bus 50 mln, garantija.
Gal ir 100k