Uostas taisys pajuokos etalonu tapusią dviračių tako tiesimo klaidą

Fotoreportažai, Svarbu, Transportas

Pilietiški Klaipėdos dviračių bendruomenės nariai negaili savivaldybei kritikos ir pašaipų dėl kuriozų uostamiestyje tiesiant, remontuojant ar ženklinant dviračių takus. Šiais metais savivaldybė suskato įrenginėti trūkstamas takų jungtis, o Klaipėdos valstybinio uosto direkcija (KVJUD) rengiasi ištaisyti bene didžiausią „kliurką” šioje srityje.

Kelio ženklas „įrodinėja”, kad dviračių takas tęsiasi. Palmiros Mart nuotr.

Direkcijai 2012 metais rekonstruojant jos patikėjimo teise valdomą valstybei priklausančią Perkėlos gatvę, esančią pramoninėje pietinės Klaipėdos dalyje ties Vakarų laivų gamykla, buvo „pamirštos” šiek tiek daugiau nei 100 metrų ilgio dviračių takų atkarpos. Tad smagiai naujai nutiestais takais riedėdami dviratininkai labai nustemba, kai šis takas staiga pasibaigia, nors kelio ženklai „įrodinėja”, kad dviračių takas tęsiasi.

Kuriozas buvo paaiškintas gan paprastai: Perkėlos gatvės rekonstrukcija šioje vietoje užsiėmė ne tik KVJD, bet ir Pasienio kontrolės punktų direkcijos rangovai. Teigiama, kad nesusikalbėjo ar nesikalbėjo tiek valdiškos, tai pačiai Susisiekimo ministerijai pavaldžios žinybos, tiek jų samdyti privatūs rangovai.

„Projektuojamo tako vietoje yra veja, nėra jokių kietų dangų”, – tokį „atradimą” padarė projektuotojai. Palmiros Mart nuotr.

Praėjusiais metais KVJD užsakymu UAB „ Skaitmeninis lapas” parengė Perkėlos g. dalies rekonstrukcijos – dviračių takų tiesimo – techninį projektą. Šiemet direkcija jau yra viešai paskelbusi techninių specifikacijų projektą – rinkos konsultaciją, rengdamasi rangovų paieškai konkretiems darbams atlikti.

„Projektuojamo tako vietoje yra veja, nėra jokių kietų dangų”, – tokį „atradimą” padarė projektuotojai.

Dviračių takas nutrūksta netoli įvažos į Vakarų laivų gamyklą. Palmiros Mart nuotr.

Rekonstruojant gatvę numatoma įrengti trūkstamas pėsčiųjų dviračių tako dalis. Takas bus 2,5 m pločio, su 8 cm asfalto danga ir tvirtais, šalčiui atspariais jos pagrindais.

15 Comments

  1. Kai daro "valdiškai"

    Klaipėdoje bendrai projektuotojai – nevažinėja dviračiais. Keliai be normalių nužemėjimų, augalai užstelbia dviračių takus. Panašu valdžios vyrai dviračiu net nepervažiuoja Klaipėdoje takais, kurie daug vietų tikrai padaryti „dėl pauščiuko”

    Reply
  2. Matomai

    Latakas Vaitkaus paliktas spragas taiso

    Reply
  3. Aistis

    Kur malkų įlankos takas eina užsisuka ties senuoju Terminalu dviračių takas tesiasi ties marias ir eina tolyn link KLASCO yra ir danga ir ženklas jog dviračių takas, o ant tako uždėta tvora ir kontrolės punktas. Ar buvo panaikinti ženklai jog tai dviračių takas ir ar buvo pasirūpinta ženklais teigiančiais jog tai uždara teritorija viešumai? Nes kuriozas ten dėl nesamo ženklinimo buvo sukėlęs konfliktą tarp manęs ir KLASCO apsauginių…

    Reply
  4. Kęstutis

    Atsakingas už eismą savivaldybės klerkas toks mockus turbūt net nebuvo į gatves išvažiavęs pažiūrėti kaip viskas apgailėtinai atrodo mūsų miesto transporto eismas

    Reply
    • Paspirgėlis

      Nebuvo kada, reikėjo popierius dėlioti į krūveles.

  5. Nesijaudinkite ,

    liberalas Aplinkos ministras t.p. visai nesijaudina . Asfaltas visagalis . ___Aplinkos ministro Simono Gentvilo įsakymas dėl želdynų plotų normų apskaičiavimo tvarkos leistų sumažinti jų plotus, o tai būtų naudinga tik siauroms interesų grupėms, teigia Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) __STT nuomone, reglamentavime gali būti korupcinių rizikų, be to, abejojama, ar užtikrinami visuomenės interesai apželdinant miestų, miestelių ir kurortų teritorijas.

    „Dalis nuostatų gali būti vertinamos kaip naudingos siauroms interesų grupėms, tačiau ydingos visuomenės poreikių užtikrinimo požiūriu, kadangi pramoninės paskirties steigėjai bei naujų kvartalų vystytojai gali būti atleidžiami nuo prievolės dėl naujų želdynų sukūrimo“, – nurodė STT.

    Reply
  6. Leonas

    Vietoje pinigų taškymo niekur neveda tiems takams, atriektų, sutvarkę šulinius, plačių gatvių kelkraščius. Tokioje Liepojos gatvėje, padarytos gabenti tankus keturiomis eilėmis, apie 1,5 m automobiliai nenaudoja. Dabar ten pridaryta a la takų po keliolika metrų į medį, tvorą ar niekur. Aišku, projektuotojai turėtų iš prakilnaus
    Vilniaus užpakalį atgabenti ir pasižiūrėti ką projektuoja. Google tikrai ne viską rodo, o dar būna adresą supainioja.

    Reply
    • Anonimas

      Plati gatvė saugesnis eismas.

  7. Geros

    Palmyros foto. Pirmoje – pėsčiųjų perėjos ženklinimas yra ( kainavo miesto biudžeto pinigą), o toliau pėsčiųjų tako nėra. Pieva. Antroje foto – nors nauji takai įrengti, bet kokybė apgailėtina ( jokios Užsakovo techninės priežiūros kontrolės vykdant pagrindų tankinimo darbus-gal net nežino kas tai). Tas šaligatvis toks „reikalingas”, kad greitai žels pieva. Ką tai sako – dzin savivaldybės klerkams tratinami miesto pinigai, tikslas tik įsisavinti lėšas, uždėti varnelę, pasigirti, pasiimti riebias kalėdines premijas ir dar gauti iš statybininkų nuo suderėtos „pigiausios” kainos 10% atkatą. Tik…tokių pvz. mieste begalė ir kiekviename žingsnyje. Galima šalia užsukti pasižiūrėti į S.Budino draugiškai su Hidrostatyba kurtą ir statytą Sąjūdžio parką-kokybė baisi, o pagrindinis takas aplamai atsiremia į tvorą-ekraną. Ką jau ten tas autoriaus aprašomas nutrūkstantis dviračių takas, smulkmena, mes net parkus, skverus taip kuriame ir statome su skambiais pavadinimais- Sąjūdžio, Šimtmečio.

    Reply
    • Dviratininkas

      Apgailėtinas pas mus pofigizmas ir egoizmas visose srityse. Žmonės važinėja po įvairias šalis, mato krūvą pavyzdžių, kaip viskas turi būti daroma ir tvarkoma. Pas mus pinigų skalbykla niekaip neleidžia gyventi kokybiškai. Baisiausia tai, kad žmonės priprato taip gyventi ir sako: „normaliai čia yra, Afrikoje baisiau”. Negalima lyginti su kažkuo. Reikia reikalauti kokybės ir komforto savo gyvenamojoje aplinkoje.

  8. Mrr

    Rimtai??? Ir vėl visokie užkampiai??? Sutvakytik Minijos gatvės atkarpą tarp N. Perkėlos ir Begos

    Reply
  9. Anonimas

    Dar didesnis kuriozas yra Dariaus ir Girėno g. 300 m dviračių tako ruože: tarp viaduko ir pėsčiųjų tilto yra bene 5 ar 6 apšvietimo stulpai. Turbūt specialiai akrobatinio važinėjimo mėgėjams arba mazohistams.

    Reply
    • Laimonas Bogušas

      Pradėti reiktų nuo to, kad toje DG gatvės atkarpoje yra ne dviračių takas, o šaligatvis su ant betono plytelių mėgėjiškai nubrėžta baltos spalvos linija ir simboliais, imituojančiais dviračių taką.

    • p. Kęstučiui

      Norint , kad Mockus išvažiuotu į gatves , reikia , kad jis vairuotojo pažymėjimą turėtu . Kol kas Klaipėdos transporto skyriui vadovauja žmogus , kuris neturi apie tai jokios nuovokos. Tai tas pats , kas aklasis atstovautu dailininkus , ar kurčias choristus. Nors ir tai suteiktu daugiau vilties. Tas švogerizmas Klaipėdoje tiek įsikerojes , kad turime krūvą žmonių ( ne specialistų) , kurie net nesupranta , ko jie eina į darbą.

    • Dviratininkas

      Kol klerkai patys nepersės ant dviračių, niekas nepasikeis

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Pradėta Uosto direkcijos laivyno bazės statyba

Pietinėje Klaipėdos uosto dalyje, Marių gatvėje, prasidėjo Uosto direkcijos laivyno bazės statyba. Darbų pradžia paženklinta kapsulės su laišku ateities kartoms ...
2024-04-18
Skaityti daugiau

Svarbu, Verslas

Planuojami ir mobilieji vandenilio pilstymo punktai

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė konkursą dėl viešųjų vandenilio pildymo punktų įrengimo Klaipėdos mieste. Sunkiasvoriam ir lengvajam transportui skirti ...
2024-03-23
Skaityti daugiau

Mums rašo

Vandenilio gamyba Klaipėdoje: vandens nepavogs, miesto nesusprogdins

Kilus šaršalui dėl vandenilio gamybos ir užpylimo punkto plėtros Klaipėdos uosto teritorijoje, pateikiu trumpą santrauką atlikto poveikio aplinkai vertinimo, kad ...
2024-03-17
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This