Tvarkys pietinio molo link vedančią Kopgalio dalį

Uostas ir jūra

Smiltynėje, šalia marių, dešimtmečius stūksojusius gelžbetonio luitus ir kitas statybines atliekas sutvarkyti ėmėsi Uosto direkcija. Iškuopus statybinį laužą, Kopgalis, vedantis pietinio molo link, pasitiks sutvarkytas, rašoma direkcijos pranešime spaudai.

Uosto direkcijos nuotr.

Kopgalyje sandėliuojamas statybinis laužas, manoma, yra sovietmečio palikimas, tačiau tikslus laikotarpis, kada čia buvo suvežtos statybinės atliekos, neaiškus. Tikėtina, kad tai prieš dešimtmečius atgabentas statybinis laužas, susidaręs pertvarkant uostą, jo krantines.

„Taip jau atsitinka gyvenime, kad tėvai kartais turi atsakyti už savo vaikus ir padaryti darbą, kuris nebuvo padarytas. Ši, Kopgalyje esanti teritorija nepriklauso Uosto direkcijai, tačiau akivaizdu, kad čia yra suversti krantinių fragmentai ir kitos statybinės atliekos. Uostas yra išsikėlęs prioritetą ir eina žaliąja, darnumo kryptimi. Tad mes nusprendėme sutvarkyti šį, tikėtina apie penkiasdešimt metų stūksantį statybinį laužą ir sutvarkyti pakrantę, vedančią pietinio molo link. Juo labiau kad po rekonstrukcijos atnaujintas pietinis molas gyventojus pasitiks su specialiai pritaikytomis, įrengtomis apžvalgos aikštelėmis“, – pranešime cituojamas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Statybinės atliekos, kurių pagrindą sudaro senos gelžbetoninės konstrukcijos, susandėliuotos valstybinėje žemėje. Teritorija patenka į Kuršių nerijos nacionalinio parko teritoriją. Tad prieš pradedant darbus buvo būtina parengti tvarkymo planą.

Kopgalio teritoriją tvarko konkursą laimėjusi UAB „Griovimo ekspertai“, kuri turėjo parengti ir tvarkymo planą.

Kuršių marių pakrantėje, maždaug 120 metrų ilgio ruože, gali būti daugiau kaip 350 tonų statybinio laužo, kurį daugiausiai sudaro betonas. Atliekos rūšiuojamos, laikinai laikomos jų susidarymo vietoje, po to bus surenkamos ir vežamos taip, kad nekeltų neigiamo poveikio aplinkai ir utilizuojamos.

Beje, tvarkomoje teritorijoje šalinamos tik statybinės atliekos, o natūraliai susidarę rieduliai yra paliekami.

Pagal sutartį su rangovu, Uosto direkcijai šie darbai kainuos daugiau kaip 38 tūkst. eurų (su PVM).

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui - aplinkosauginis sertifikatas

Klaipėdos uostas – pirmasis tarp Baltijos valstybių ir vienas iš 35 uostų Europoje nuo šiol turintis uosto aplinkosaugos vadybos sistemos ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Daugiau krauta grūdų, mažiau - naftos produktų

Pirmą šių metų ketvirtį Klaipėdos uoste krauta beveik 8,5 mln. tonų krovinių. Palyginti šį kiekį su tuo pačiu praėjusių metų ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

Fotoreportažai, Uostas ir jūra

Kruizinės laivybos sezono startą paskelbė muzikuojantis laineris

Šaltą, vėjuotą ir lietingą antradienio vidurdienį Klaipėdos uoste prisišvartavo pirmasis šiemet kruizinis laivas. Laineriui „Le Bellot” – tai ir pirmasis ...
2024-04-23
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This