Klaipėdos uoste – didžiausias Baltijos šalyse elektorohidraulinis kranas

Uostas ir jūra

Vakarų laivų gamyklos (VLG) grupės įmonė „Vakarų krova“ (VKR) atnaujino savo turimą technologijų parką ir įsigijo įspūdingo dydžio bei galios kroviniams krauti skirtą kraną „E-Crane“. Teigiama, esą šis naujos kartos elektrinis kranas yra draugiškas aplinkai ir prisidės prie Klaipėdos žaliojo uosto vizijos įgyvendinimo.

Naujausia ženkli VKR investicija − 31 tonos keliamosios galios portalinis elektrohidraulinis biriems ir suverstiniams kroviniams krauti skirtas kranas pradėtas eksploatuoti rugsėjo pradžioje. Greitas ir ypatingai tikslus „E-Crane“, kurio strėlė siekia 42 metrus, yra didžiausias toks kranas Baltijos šalyse.

Tikimasi, kad šios naujos technologijos dėka žymiai padidės krantinių pralaidumas ir per trumpą laiką bus galima pakrauti daugiau ir didesnių laivų. Skaičiuojama, kad suverstinių ir birių krovinių krovos našumas išaugs apie 40 proc.

Iki šiol, naudojantis turima technika, „Handysize“ tipo laivus pavykdavo pakrauti per apytiksliai 6 paras, o su naujuoju kranu tai padaryti bus galima per 4 paras. Sumažės ir krovos procese dalyvaujančios technikos kiekis bei žmonių skaičius. Pavyzdžiui, įprastai kraunant metalo laužą į „Handysize“ tipo laivą, per pamainą technologinę grandinę sudaro 18 darbuotojų. Pasitelkus į pagalbą naująjį kraną, per vieną pamainą krovos procese dalyvaus 6-7 darbuotojai. Tikimasi, kad padidinus technologinius pajėgumus ir sumažinus fizinio darbo poreikį, darbas taps saugesnis bei pavyks išspręsti kvalifikuotų darbuotojų trūkumo problemą.

Krovos procesai taip pat taps ne tokie pavaldūs permainingiems uostamiesčio orams, kadangi naujojo krano galimybės leis dirbti vėjui pučiant net iki 25 m/s, kai kitą krovos techniką dėl saugumo naudoti buvo galima tik esant mažesniems nei 15 m/s vėjo gūsiams.

Pasak VKR direktoriaus Gediminos Rimkaus, šios investicijos poreikis atsirado Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai pagerinus infrastruktūros sąlygas ir gylį prie VKR eksploatuojamos krantinės padidinus iki 13,5 m, mat iki tol gylis prie krantinės siekė vos 9 metrus. Šie pokyčiai atvėrė naujas galimybes VKR krovai priimti didelio tonažo „Panamax“ tipo laivus.

„Tai, kad įmonė šiandien turi galimybę eksploatuoti didžiausią Baltijos šalyse portalinį elektrohidraulinį kraną, įsigyti naujausias krovos technologijas bei vysto stabilią veiklą, sąlygojo sėkmingai įsisavintos investicijos į įmonės infrastruktūros gerinimą. Pernai bendrovė buvo pripažinta sparčiausiai augančia krovos kompanija Klaipėdos uoste. Taip pat su viena žinoma metalo eksporto bendrove pasirašėme ilgalaikę sutartį ir per metus įsipareigojome pakrauti ne mažiau kaip 400 tūkst. tonų metalo laužo krovinį. Šie pasiekimai paskatino mus įsigyti naują techniką, kuri padėtų dirbti dar našiau ir efektyviau. Ir toliau sieksime plėsti veiklą, didinti krovos pajėgumus, būti technologiškai pažangia kompanija, gebančia pritaikyti šiuolaikines technologijas, taupyti energijos išteklius, gerinti darbo našumą bei siekti dar geresnių veiklos rezultatų“, − pranešime spaudai pažymi G. Rimkus.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Naujasis „Jazzpilis“ prisidirbo kaip reikiant (atnaujinta)

„Russian music night“ per antrąsias karo Ukrainoje pradžios metines. Tokį vakarėlį sugalvojo „Jazzpilio“ klubą atgaivinę verslininkai. „Nesame tie žmonės, kurie ...
2024-02-23
Skaityti daugiau

Švietimas

Tarptautinės Ukrainos mokyklos auklėtiniams – pažintis su jūrų transporto inžinerija

Vakarų laivų gamyklos (VLG) įmonių grupė ir Klaipėdos universitetas (KU) Klaipėdoje veikiančios Tarptautinės Ukrainos mokyklos vyresniųjų klasių moksleiviams suteikė galimybę ...
2023-12-07
Skaityti daugiau

Švietimas

Vakarų laivų gamyklos įmonių grupės vardinės stipendijos – būsimiesiems jūrų transporto inžinieriams

AB Vakarų laivų gamyklos (VLG) įmonių grupė, Klaipėdos universitetas (KU) ir šešetas studentų, būsimųjų jūrų transporto inžinerijos specialistų, pasirašė sutartis, ...
2023-11-15
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This