Radijo žaidimų konkursą laimėjo „RSV Projektai”

Verslas

Klaipėdos savivaldybės skelbtą viešojo pirkimo konkursą dėl radijo žaidimų – viktorinų organizavimo ir transliavimo per Klaipėdos miesto radiją konkursą laimėjo Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centro (KRATC) projektų vadovo komunikacijai Arūno Liubinavičiaus bendrovė „RSV Projektai” .

Šiai bendrovei talkina subrangovas UAB „Reklamos ekspertai“. Jai perduodamų vykdyti sutartinių prievolių dalis – 60 procentų. Radijo žaidimai – viktorinos jau transliuojamos per radijo stotį „Laluna”. Sandorio vertė – 4,8 tūkst. eurų.

UAB „RSV Projektai” kartu su  UAB „JCD Decaux Lietuva” dalyvavo ir antroje šio pirkimo dalyje – dėl visuomenės švietimo atliekų tvarkymo klausimais. Tačiau šiuo atveju sandoris neįvyko – savivaldybė pirkimą paskelbė iš naujo. Kodėl pirkimas neįvyko, neskelbiama.

O VšĮ „Anaben” su Klaipėdos miesto savivaldybė pasirašė 12,5 tūkstančių eurų vertės sutartį dėl 30 audiovizualinių iki 1 minutės trukmės reportažų sukūrimo. 

Abi sutartys bus vykdomos šiais ir ateinančiais metais, kai vyks rinkimai į savivaldybes.

„Atvira Klaipėda” jau ne vieną kartą rašė, kad savivaldybė ir jos kontroliuojamos įmonės prieš rinkimus padidino išlaidas viešiesiems ryšiams. Vien KRATC šiemet tam išleido apie 150 tūkstančių eurų. 

Viešųjų ryšių funkciją Klaipėdos savivaldybėje vykdo ne administracija, o mero ir tarybos sekretoriatas, kuriam vadovauja meras. Tai yra, procesą kontroliuoja politikai. Jie kontroliuoja ir savivaldybės įmonių viešuosius ryšius.

Neseniai Klaipėdos miesto savivaldybė sudarė sutartį su MB „FARMA MEDIA” dėl Klaipėdos miesto vizualinio identiteto generatoriaus sukūrimo paslaugos. Paslauga kainuos beveik 9000 eurų. Be to, savivaldybė paskelbė, kad penkiems mėnesiams  perka dar ir „įvaizdinės kampanijos tikslinėms auditorijoms sukūrimo ir įgyvendinimo paslaugas”. Pageidaujama maksimali šių paslaugų kaina neskelbiama. Paslaugų tikslas – „siekti daugiau viešumo, žinomumo ir informacijos sklaidos įtaigiai ir emociškai pristatant miesto vizualinį identitetą”. O daugiau nei metus rengtas Klaipėdos miesto vizualinis identitetas kainavo 35 tūkst. eurų.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Verslas

Senąją pirtį valdys transportininkai

Klaipėdos miesto taryba ketvirtadienį pritarė mero siūlymui reorganizuoti  UAB „Vildmina“, valdančią pirtį Trilapiop gatvėje, prijungiant ją prie savivaldybės bendrovės „Klaipėdos ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Švietimas

„Boružėlės” prakeiksmas: atsisakius vieno rangovo, kiti darbų nesiima

Šiais metais Klaipėdos savivaldybei jau net du kartus teko viešai paskelbti karčią žinią: nė vienas projektuotojas neatsiliepė į kvietimą dalyvauti ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Idėja apie transporto eismą Mažvydo alėja - neužmiršta

„Arūnas Tuma kažkuriame posėdyje sakė, kad reikės ir Mažvydo alėją perkasti”, – Klaipėdos miesto tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This