Mažoji bendrija „Panama agency“ Klaipėdos savivaldybės užsakymu iki kitų metų vasario 20 dienos už 49,5 tūkstančio eurų pristatys esamiems ir būsimiems klaipėdiečiams „miesto emocinį identitetą ir skleis pagrindinę žinutę – „Judantis miestas“.
Šios reklaminės kampanijos metu bus sudarytas 400 nuotraukų archyvas, sukurti ir socialiniuose tinkluose platinami penki vaizdo klipai. Jie bus demonstruojami ir trijuose miesto lauko ekranuose. Mieste sutarties laikotarpiu rasis ir 10 lauko reklamos plakatų.
Sutartimi siekiama „pristatyti ir įveiklinti naujai sukurtą Klaipėdos miesto vizualinį identitetą”. Šiais metai baigtas rengti miesto vizualinis identitetas mokesčių mokėtojams kainavo 35 tūkstančius eurų.
„Atvira Klaipėda” jau ne kartą rašė, kad artėjant rinkimams Klaipėdos savivaldybė perka vis daugiau viešųjų ryšių paslaugų. Užsakomi plakatai, radijo žaidimai. Savivaldybė sudarė ir 9 tūkstančių eurų vertės sutartį su MB „FARMA MEDIA” dėl Klaipėdos miesto vizualinio identiteto generatoriaus sukūrimo paslaugos. Reklamą nuolat užsako ir savivaldybės kontroliuojamos įmonės. Pavyzdžiui vien UAB „Klaipėdos krašto atliekų tvarkymo centras” sutarčių dėl reklamos jau užsisakė už 150 tūkstančių eurų.
0 Comments