Žiedinės sankryžos demontavimas vairuotojų nepradžiugino

Transportas

Minijos g. – Sausio 15-osios g. – Pilies g. sankryžoje demontavus laikinąją žiedinę transporto eismo sankryžą iškart susidarė transporto spūstys, tad kai kurie vairuotojai kelia klausimą, kodėl šis žiedas negalėjo likti visam laikui? 

Artūro Šulco nuotr.

Klaipėdos savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus pripažįsta sulaukęs nemažai skambučių šiuo klausimu. Tačiau jis ramina vairuotojus: esą viskas netrukus turėtų susitvarkyti, kai galutinai bus tinkamai sureguliuotos šviesoforų, jungiamų į bendrą sistemą šioje trasoje, fazės. 

Pasak, jo dar šią savaitę šviesoforai Minijos g. – Sausio 15-osios g. – Pilies g. sankryžoje bus suderinti su bendra sistema. Ir spūstys čia turėtų nuslūgti. 

O kiek vėliau, kai šioje trasoje bus baigtos rekonstruoti likusios šviesoforinės sankryžos (pavydžiui, ties įvažiavimu į „Klasco”), visa koordinuoto eismo valdymo sistema turėtų pademonstruoti savo efektą. 

Klaipėdoje jau baigiama įrengti koordinuoto eismo valdymo sistema Minijos, Pilies, Naujosios Uosto ir Juliaus Janonio gatvėse. Vėliau ją planuojama diegti kitose eismo magistralėse.

14 Comments

  1. Keista

    Prikaišiojo šviesoforu prie kiekvieno posukio,nuarde žalias rodykles , o po to dar stebisi kad oro tarša dideja, tvarkos imitatoriai.!!

    Reply
    • vėjai

      neskiesk, oro tarša Klaipėdoje mažėja.

    • Anonimas

      Mazeja nes nėra krovoa uoste?

  2. Pėstysis

    Ei, barankos „ekspertai”, ar jūs bandėte pereiti perėją, kai buvo žiedas? Be jokio šviesoforo reikėjo lįsti po mašinų ratais. Jums kad tik greičiau pravažiuoti rūpi, o kad pėstiesiems būtų saugu – dzin.

    Reply
    • Anonimas

      Takiem atvejam irengiami sviesoforai su mygtukais, laikinam eismi stabdymui. Sviesoforas eismo transporto sistemos stabdis,kkuri greitu laiku aptures miestas.

  3. L

    Toks įspudis, kad ant šviesoforų ir jų reguliavimo sistemų daugiau pinigų eina išplaut, todėl juos ir daro. Užsienyje net mažiausios sankryžėlės paverstos į žiedines, nes senai įrodyta, kad jos didina ir saugumą ir eisomo pralaidumą. Bet Lietuvoj kol gerai nepapurtys kas „eismo specialistų”, tol ir vyks viskas taip, kaip geriau jiems, o ne žmonėms

    Reply
  4. klp

    Minijos-Pilies kryptimi buvo po 2 juostas-dabar ant asfalto rodo 2, o ženklas kabo tik 1.Taip pat ir Pilies-Sausio 15g. Ir kam patikėjo tą sankryžą tvarkyti? proto bokštai!!!

    Reply
  5. Gintaras

    Kažkada čia ir buvo žiedas

    Reply
  6. Avinams

    Jau tiek kartu rašyta ir daug kalbeta kad šviesoforai sudaro tik tai spustis,ir daugiau nieko gero.

    Reply
  7. Lili

    Grąžinkite žiedą!

    Reply
  8. Vairuotojas

    Taip pat gerai sureguliuos kaip Liepojos g.- Šiaurės pr. sankryžą? Automobiliai stovi, sankryža tuščia….

    Reply
  9. .

    Iskart grazinus reguliavima kokias 7min ilgiau uztrukau.

    Reply
    • Pastabos Mockui

      Kai sėdi tokie beraščiai mėgėjai savivaldybėje taip ir betvarkė. Važiuoju labai dažnai Minijos ir Pilies gatve. Realiai niekas nepasikeitė o tik pablogėjo. Kuo geresnį tie šviesoforai už senus? Kad labiau blizga? Eilinis pinigų taškymas:(
      Pastabos:
      *Sukant į kairę, važiuojant Minijos gatve, pravažiuoja Max 3 automobiliai
      * Pilies ir Minijos sankryžoje žiedas buvo geras sprendimas, tik pyst ir grįžo prie senos nesąmonės, kur susidarė dar didesnės spūstys
      * Išvaziuoti iš Daukanto gatvės į Naujo Uosto, ties Limarko, dar didesnės spūstys, nes žalios šviesos užtenka vos 4 automobiliams. O raudona dega labai ilgai:(
      Eilinį kartą parodėte, kad esate kabinetiniai biurokratai, su minimaliu išmanymu. Į varstymus pasikvieskite ir leiskite spręsti policijai ir transporto atstovams, o jūs pabūkite šone

  10. Joris

    Viena kvailiausių kada nors matytų sankryžų. Smagiausia iš Galinio pylimo į Minijos pataikyti 🙂 O iš Sausio 15-osios į Minijos pasukti, kai eismas nuo Pilies intensyvus, irgi išbandymas. Nebent dabar perreguliuota bus. Gal čia žiedas visai pasiteisintų?

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Idėja apie transporto eismą Mažvydo alėja - neužmiršta

„Arūnas Tuma kažkuriame posėdyje sakė, kad reikės ir Mažvydo alėją perkasti”, – Klaipėdos miesto tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

Transportas

Planuoja keisti mokesčius už automobilių parkavimą

Nors vidutiniškai 7 proc. didinant viešojo transporto paslaugų kainas pernai metų pabaigoje buvo kalbama, kad proporcingai bus didinama ir vietinė ...
2024-04-22
Skaityti daugiau

Transportas

Sausio 15-osios gatvėje automobilių statyti neuždraus

Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisija nepritarė siūlymui, kad siekiant pagerinti matomumą Sausio 15-osios gatvės atkarpoje, tarp Taikos pr. ir Tilžės ...
2024-04-14
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This