P0

Miestas, Svarbu

Smeltės kvartale – šaligatviai bent vienoje gatvės pusėje

Artūras Šulcas

Artūras Šulcas
2022-12-02


„Upelio ir Nendrių gatvės yra intensyviausios gatvės Smeltės rajone, todėl siekiant užtikrinti pėsčiųjų ir dviratininkų saugumą, rekomenduojame įrengti 2,5 m pločio šaligatvius bent iš vienos gatvės pusės”, – šiam ir kitiems ekspertų pateiktiems pasiūlymams ketvirtadienį pritarė Klaipėdos miesto savivaldybės Eismo saugumo komisija.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Uosto pramonės apsuptyje atsidūrusio Smeltės individualių gyvenamųjų namų kvartalo gyventojai jau seniai skundžiasi, kad yra valdžios pamiršti. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtros pradžioje buvo suplanuota šį kvartalą panaikinti. Gyventojams buvo apribotos teisės disponuoti nekilnojamuoju turtu, tačiau praėjus daugiau nei dešimt metų tokių planų atsisakyta. 

Šio kvartalo žmonės skundžiasi, kad jų gyvenimą apkartino vis didėjantis automobilių srautas dėl aplink esančių įmonių veiklos, didžiausio Klaipėdoje garažų masyvo, valtininkų, Lietuvos karinių jūrų pajėgų.

Gyvenvietėje nėra šaligatvių, pėstieji yra priversti eiti važiuojamąja gatvių dalimi, transporto eismas gyvenvietės gatvėse labai intensyvus, važiuoja daug krovininių automobilių, automobilių tempiančių priekabas su valtimis ir galingais kateriais.

„Vairuotojai dažnai nesilaiko KET 552 ženklo reikalavimo „Gyvenamoji zona“ ir viršija greitį, ypatingai, Upelio, Nendrių ir Jurbarko gatvėse”,- tokius ir kitus žmonių nusiskundimus užfiksavo ekspertai.

Smeltės kvartalo eismo saugumo pagerinimo priemonių įrengimo pasiūlymus savivaldybės užsakymu parengė „MC Mobility Consultants GmbH”. 

Siekiant sumažinti transporto priemonių važiavimo greičius bei atkreipti vairuotojų dėmesį sankryžos zonoje ekspertai rekomenduoja Nendrių – Jurbarko g. bei Nendrių – Upelio g. sankryžas „įrengti iškilias”. Ši inžinerinė priemonė efektyviai reguliuoja, palaiko saugų važiavimo greitį bei skatina vairuotojų budrumą.

Taip pat pasiūlyta sankryžose įrengti sferinius veidrodžius, daugiau „STOP“ ženklų šalutinio eismo gatvėse. 

Tam, kad transporto priemonių vairuotojai vengtų chaotiško ir neleistino manevravimo, rekomenduojama sutvarkyti viešojo transporto stotelės prieigas, įrengti civilizuotą paviljoną keleiviams. 

„Atkreiptinas dėmesys, kad Upelio g. kelio ženklas Nr. 304 „Krovininių automobilių eismas draudžiamas“ klaidina transporto priemonių vairuotojus, kadangi yra įrengtas blogoje vietoje”, – pastebėjo ekspertai. 

Miesto straipsnių vidus

Visiems pateiktiems pasiūlymams komisija pritarė. Tačiau dėl sferinių veidrodžių bus apsispręsta kiek vėliau – po to, kai bus įgyvendintos kitos pasiūlytos eismo saugumo priemonės.

Straipsnio vidus 10 pastraipa kompas


    2022-12-02

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Visų komentarų autorių IP adresai yra skelbiami viešai.

    Parama

    Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

    Paremti
    Atviri dokumentai

    VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

    Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

    Su dokumentais galite susipažinti čia
    Informacija

    Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
    VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

    Puslapio taisyklės. 

    Redakcijos adresas: Bangų g. 5A-3F, Klaipėda, LT-91250, Tel. + 370 650 77550
    el. paštas: info@atviraklaipeda.lt