Paskelbus žinią, kad bus remontuojama geležinkelio pervaža Tilžės gatvėje, vairuotojai sukluso: gal bus panaikintas ir „Stop” ženklas, kuris esą yra vienas iš nuolatinių automobilių spūsčių šioje gatvėje susidarymo kaltininkų.

Vairuotojai atmeta ir argumentus dėl eismo saugumo: prieš šią geležinkelio pervažą, iš abiejų pusių, yra įrengtos transporto eismo greičio mažinimo priemonės. Kaimyninėje Latvijoje ir daugelyje kitų Europos valstybių „Stop” ženklų prie geležinkelio pervažų nėra.
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus duria pirštu į AB „Lietuvos geležinkeliai” – statyti ar nestatyti „Stop” ženklą prieš geležinkelio pervažą esą yra jų kompetencija. Tą patį tvirtina ir Mindaugas Džermeika, Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos skyriaus viršininkas.
M. Džermeika sako, kad šiuo metu Tilžės gatvėje „Stop” ženklas yra reikalingas, nes traukiniai čia, skirtingai nei Lypkių gatvės pervažoje, rieda greitai. O vairuotojui traukinius iš anksto pamatyti yra sunku, nes juos užstoja šalia bėgių esantys pastatai.

Kelių policijos skyriaus viršininkas sako, kad šio ženklo Tilžės gatvėje ir kitose vietose būtų galima atsisakyti, jei geležinkelininkai čia įrengtų pakeliamas užkardas: tuomet eismo saugumas būtų užtikrintas.
Paklaustas, ar tokios užkardos bus įrengtos per netrukus prasidėsiantį Tilžės gatvės geležinkelio pervažos remontą, M. Džermeika atsako, kad, deja, ne. Esą, dėl to, kad AB „Lietuvos geležinkeliai” taupo pinigus.
Vairuotojas, nepaisantis „Stop” ženklo, rizikuoja keletui mėnesių netekti vairavimo teisių bei užsitraukti vieną iš didžiausių piniginių baudų už Kelių eismo taisyklių pažeidimus.
Parašykite komentarą