„Stop” ženklas prie geležinkelio bėgių – lėšų taupymo išdava

Transportas

Paskelbus žinią, kad bus remontuojama geležinkelio pervaža Tilžės gatvėje, vairuotojai sukluso: gal bus panaikintas ir „Stop” ženklas, kuris esą yra vienas iš nuolatinių automobilių spūsčių šioje gatvėje susidarymo kaltininkų. 

Artūro Šulco nuotr.

Vairuotojai atmeta ir argumentus dėl eismo saugumo: prieš šią geležinkelio pervažą, iš abiejų pusių, yra įrengtos transporto eismo greičio mažinimo priemonės. Kaimyninėje Latvijoje ir daugelyje kitų Europos valstybių „Stop” ženklų prie geležinkelio pervažų nėra.

Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus duria pirštu į AB „Lietuvos geležinkeliai” – statyti ar nestatyti „Stop” ženklą prieš geležinkelio pervažą esą yra jų kompetencija. Tą patį tvirtina ir Mindaugas Džermeika, Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos skyriaus viršininkas.

M. Džermeika sako, kad šiuo metu Tilžės gatvėje „Stop” ženklas yra reikalingas, nes traukiniai čia, skirtingai nei Lypkių gatvės pervažoje, rieda greitai. O vairuotojui traukinius iš anksto pamatyti yra sunku, nes juos užstoja šalia bėgių esantys pastatai. 

Artūro Šulco nuotr.

Kelių policijos skyriaus viršininkas sako, kad šio ženklo Tilžės gatvėje ir kitose vietose būtų galima atsisakyti, jei geležinkelininkai čia įrengtų pakeliamas užkardas: tuomet eismo saugumas būtų užtikrintas. 

Paklaustas, ar tokios užkardos bus įrengtos per netrukus prasidėsiantį Tilžės gatvės geležinkelio pervažos remontą, M. Džermeika atsako, kad, deja, ne. Esą, dėl to, kad AB „Lietuvos geležinkeliai” taupo pinigus.

Vairuotojas, nepaisantis „Stop” ženklo, rizikuoja keletui mėnesių netekti vairavimo teisių bei užsitraukti vieną iš didžiausių piniginių baudų už Kelių eismo taisyklių pažeidimus.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Idėja apie transporto eismą Mažvydo alėja - neužmiršta

„Arūnas Tuma kažkuriame posėdyje sakė, kad reikės ir Mažvydo alėją perkasti”, – Klaipėdos miesto tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

Transportas

Planuoja keisti mokesčius už automobilių parkavimą

Nors vidutiniškai 7 proc. didinant viešojo transporto paslaugų kainas pernai metų pabaigoje buvo kalbama, kad proporcingai bus didinama ir vietinė ...
2024-04-22
Skaityti daugiau

Spyglys

Kurgi tie valytojai?*

Visų nuskriaustųjų užtarėjas Spyglys dalinasi vienos miestietės laišku ir nuotraukomis, kurie jį pasiekė. „Per visur pasakoja, kaip miesto gatvės valomos. ...
2024-03-27
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This