„Didysis brolis” netrukus pradės atidžiai stebėti automobilius Klaipėdoje

Svarbu, Transportas

Jis nepailsdamas fiksuos datą, laiką, automobilių važiavimo greitį, važiavimo kryptį, eismo juostą, šviesoforo signalus, jų degimo laiką ir kitus parametrus bei momentaliai perduos juos į Policijos departamento valdomą Administracinių nusižengimų registrą (ANR), jei tik aptiks bent kokio pažeidimo požymius. 

Klaipėdos miesto savivaldybė pasirašė 164 tūkstančių vertės sutartį su UAB „Technologinių paslaugų sprendimai“ dėl transporto priemonių greičio ir raudonosios šviesos pažeidimų gatvėse fiksavimo įrangos nuomos ir jos techninės priežiūros paslaugų. Sistema pradės veikti per tris mėnesius nuo sutarties pasirašymo.

pxhere.com nuotr.

Eismo radarai turės perduoti visus nusižengimus į ANR ne vėliau kaip per 7 paras nuo veikos, turinčios administracinio nusižengimo požymių, užfiksavimo momento. Visose nusižengimų užfiksavimo nuotraukose bus pateikta tokia esminė nusižengimo informacija: nusižengimo data ir laikas, vietos identifikacinis numeris, eismo kryptis, leidžiamas maksimalus greitis, išmatuotas greitis, greičio kontrolės sistemos pavadinimas.

Įranga registruos ir saugos informaciją apie nusižengimus automatiškai juos dokumentuojama. Taip pat bus sudaryta galimybė prisijungti ir per nuotolį ir matyti visą esamą situaciją, kontroliuoti bei keisti nustatytus parametrus. Įranga bus integruota į Klaipėdos miesto vaizdo stebėjimo sistemą.

Greičio matavimo tikslumas – ±3 km/h greičiui iki 100 km/h ir ±3% greičiui virš 100 km/h. Radaras automatiškai fiksuos atskirų transporto priemonių (iki 32 vnt. tuo pačiu metu) greičius visose šešiose eismo juostose.

Sistema atpažins ir kitų valstybių automobilių numerius. Eismo radarų korpusas bus aprūpintas aliarmo sistema, signalizuojančia apie jo atidarymą, temperatūrų kritinių ribų viršijimą, nutrauktą elektros maitinimą, fizinius smūgius ir tam tikro laipsnio nukrypimą nuo vertikalios padėties. Kiekvienas radaras vienu metu galės kontroliuoti 6 eismo juostas. Jie turės ir filmavimo funkciją.

Savivaldybės administracijos Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Marius Poimanskis paaiškino, kad tokių radarų dislokacijos vieta bus nuolat keičiama.

38 Comments

  1. MArijus

    Šita savivaldybė tik sugeba apmokęstinti ir bausti. O kad 2 mėnesius į siųstą raštą ar sniego valymo administruoti nesugeba – jiems ne motais!
    Dirba kaip savo UAB’e galvodami kaip dar nugržti gyventoją… PAGRINDINĖ SAVIVALDYBĖS UŽDUOTIS TŪRĖTŲ BŪTI GALVOTI KAIP ATPIGINTI MIESTO GYVENTOJAMS PASLAUGAS!

    Reply
  2. Auklėjimas baudimu... pasenęs ir neveikiantis metodas. Gal tik pasipiniguoti.

    Kadangi savivaldybėje užsisėdęję daugiausiai gal dar iš sovietinių laikų veikėjai, tai ir sprendimai sovietiniai… Auklėti baudimo būdu… Pinigai leidžiami vėjais !

    Reply
  3. klaipėdietis

    Tai čia gal kelių kamerų kaina… pasižiūrėkit atgal ir pamatysis kad švieslentė ant kelio į Melnragę atrodo panašiai tiek kainavo… O tos švieslentės naudingumas yra niekinis. Valdininkai mieste susipynę į voratinklį ir neįsileidžia jaunimo, kurie tikrai įneštų šviežio oro ir gal neatsirastų tokių niekinių sprendimų, gal tuomet ir eismas būtų protingiau reguliuojams, gal galėtumėm pasakyti, kad Klaipėda tikrai sprendžia klausimus….

    Reply
  4. Skaitytojas

    Hmm, įdomu, kokios bus sprendžiamos problemos su kamerų pastatymu? Gal kas sugebės pakomentuoti?
    Panašu, savivaldybė nebesugalvoja ką reikia padaryti, kad į biudžetą būtų surenkama daugiau pinigų. Todėl imasi „nešvarių” pinigų uždirbimo būdo.
    Man gėda už tokius „kompetetingus” miesto valdytojus!

    Reply
  5. Fui ....

    tie vis aimanuojantys apie sovietmetį …Klaipėdą ” valdo ” liberalieji ! Merai ! Tarybos dauguma su konservatoriais ! Valstybę ” valdo” , seimo dauguma liberalieji su laisvais ir liberkonservatoriai ! Koks sovietmetis !!! Laisvė ! 🙂 O draudimais ar kontrole panašu net sovietmetį aplenks . Laisvieji ” uždėjo ” kaukes , pasus įvedė , skiepus be kurių žmonės dirbti negalėjo ! Aš ne prieš skiepus , aš prieš prievartą ir kontrolę ! Kokia edukacija 🙂 Ką edukuoti , auklėti kaip ir kokiu greičiu važiuoti , tuos kurie TURI TEISES ? Jų ten needukavo ? 🙂 Klaiku klausytis tų liberalių aimanuotojų , laisvių skleidėjų ….Dingo gebėjimas mąstyti , gerbti kitų teises , laikytis bendrų taisyklių . LAISVĖ ! Fui …chaosas .

    Reply
  6. As

    Sekimas.

    Reply
  7. Seklys

    Skaitmenizacija.sekimas privaciu zmoniu.globalistu plano dalis.idiotai.nieko neismanantys,tuom dziaugiasi.greit ir tolete seks.kategotiskai pries.

    Reply
  8. Faktas

    Sedejimas kabinete turi pasekmes,paskutinį protą išsunke.

    Reply
  9. Mindaugas Alutis

    Žemas, vargšiškas, ubaginis lygis…
    Daugelis vairuotojų patvirtinsime, kad gyvenome Švedijoje , Norvegijoje – ir tokios NEPAGARBOS su tom seklėm kamerom nebuvo, tai niekšiška…
    Reikia ugdyti žmonėse SUPRATIMĄ, PAGARBĄ APLINKINIAMS, kelti žmonių mentalitetą, o ne irzelį…..
    Apmaudu , gėdinga, žema….

    Reply
    • >>>> Mindaugas Alutis

      kaip matai nesiugdo mūsų žmonėse nei supratimas, nei pagarba, nei mentalitetas. Reikia nepamiršti, kad esame sovietinės mokyklos, o ne švediško ar norvegiško gyvenimo universiteto „auklėtiniai”, todėl dar ilgai auklėjimo priemonės bus tik tokios …

  10. as

    Sugalvojo is mažiausio sudo +3km pinigą sukti ,vagys-tai kad mašinos nepritaikytos taip trupinti čia nei 3 nei 4 bėgiu jūsų greičiais eina važiuoti. Tik tasom tas mašinas ir orą gadinam papildomai. Iš neturėjimo ką ir trynimo kėdžių kabinetuose baigiant bet kokį ukiska mąstymą prarasti.

    Reply
  11. Pilietis

    Baudžiavos priemonės, kaip prie caro, įdomu kas už viso to stovi, gal galimai koks ” skvernelistas”?

    Reply
    • Klaipėdoje

      liberistai su liberkonservatoriais ? Nežinojote ?

    • Taigi

      Socialraudonšalikiniai

  12. Jonas

    Sustatysime jums mašinas prie policijos ir galėsite važiuoti

    Reply
    • Anonimas

      Visus pratina važiuot vienodai,kaip prie sovietų,o gal š.korėjos,svarbiausia išknis rodaras viską,ką begali,gal orų prognozę!geriau,koks didelis potraukis baust žmones ir džiaugtis,

  13. Klaipėdos vairuotojas

    Siūlau pagerėjus orui pasiimti teptuką ir Taikos – Debreceno – Kalnupės supersankryžoje geltonai uždažyti dryžuotą plotą, kad sklandžiau vyktų posūkio ir apsisukimo manevras. Išmanus sprendimas ir tikrai nekainuos 160 000. Oi, jūs didieji inovatoriai!

    Reply
    • Regina

      Po kol nebuvo ten pastatyto sviesoforo, tai nebuvo ir bedos toj sankryzoj. Tam eismo planuotojui reikia nominacija iteikti uz „YPATINGUS” nuopelnus. Sankryza tapo nervu isbandymu.

    • Viktoras

      Aplamaj kur išdygsta švesoforas ten ir kamsciai iskart renkasi, kaip jie bled nemato, kodel tilzes gatvej uz turgaus per begius stop zenklas ? Kodel ne slagbaumas, tas stop ir iskart vel kamstis, bled prakeikti valdininkai darykit kazka, bent kazka , kad zmonem pagerint gyvenima asilai nelaimjngi !!! Isgamos! Baust, draust, sekt, tikrai sovietai !

  14. Kai galvojama ne galva

    Kur duobes- sumažins greitį ir surinks remontui….?
    Bet tai , kad nebegražino žalių rodyklių, tuščiose gatvese visą naktį veikia šviesaforai. Dirbtinai statomi matuokliai prospektinėse gatvėse , kur nera žmonių … tai Klaipefos absurdas. Liūdna. Liūdna , kad pinigų godumas valdo , o ne sveika nuovoka ir mokslas

    Reply
  15. Apgailetini.

    Va ,ir pinigu laisvu savivaldybeje iškarto atsiranda.O šiaip sumontavus ta iranga pramones ir ekonomikos vystyti nebereikes,pinigu visada bus surinkta sočiai.

    Reply
    • Klaipėda

      ?

  16. fu

    Man tik vienas klausimas kilo, negi nuoma pigiau nei įrangos įsigijimas. Labai jau populiari ta nuoma pasidarė visose srityse, įrangos nuoma, automobilių nuoma, patalpų nuoma ir t.t.

    Reply
    • Stebėtojas

      Pratinami ne tik žmonės bet ir istaigos nuomuoti daiktą ar paslauga… einame į dalini Sorošo komunizma… kai nieko neturėsime ir būsime „laimingi”…

  17. Renaldas

    Straipsnio autorius galėtų patikslinti, ar už tuos 164 tūkst. bus įrengtas stebėjimas visose Klaipėdos miesto 75-iose šviesoforinėse sankryžose, ar čia vieno taško įrengimo kaina.

    Reply
    • Vytautas

      Debilai… Gal dar nusiikti nebus galima.. Ponai nesveiki???

    • > Vytautas

      jei šiksi ne vietoje – būtinai uždraus

  18. Petras

    Bet tai jau piliečių sekimas ar buvo paklausta visumenes nuomones ar šitai valdžiai ant visų nusispiaut

    Reply
    • Senelid

      O kam klausti, jei feisbuke patys viską viešiname

    • Seklys-morka

      Naivus Jūs, Petrai 🙂 Mašinų numerius jau seniai nuskaito ir tikrina, ar esate apsidraudęs ACAD. Ir kaip sakė Senelid, visi socialiniai tinklai, kinietiški aparačiukai jau seniai užvedė ant mūsų bylas 🙂

  19. Lauris

    Tokį reike pastatyti smiltelės ir Vingio g sankryžoje laksto suka kur yra draudžiama į kairę puse

    Reply
  20. Vytautas

    164 k
    Kelių būklė prastėja, duobių – begalė, srauto greitis mieste mažas, pagrindinės gatvėse srautui skirta tik viena juosta, o lopiniai sumąstė draudimų priežiūros kontrolę už 164 000

    Reply
    • Anonimas

      Palaikau jūsų nuomonę

  21. Pastebėjimas

    Tvarka bus !
    Važiuokite visuomeniniu transportu, vieni privalumai, ekonomiškai pigiau, gali būti lengvai įkalęs, gali nusnausti, gali naršyti mobiliake, gali plepėti su bet kuo, paspausi mygtuką ir išleis !

    Reply
    • Pastabusis

      geras patarimas. Kad tik tavo žodžiai dievui (iš jo – vairuotojams) į ausį

    • V ir Gis

      Iki namo laiptinės daveš?

    • Kostas

      Ar tikrai visuomeninis transportas pigiau?

    • XM

      Ar negirdėjai apie solidarumo programą. Jei atobuso vairuotojas pažeis taisykles, tai bauda bus tolygiai paskirstyta visiems keleiviams, kaip pažeidimo dalyviams, pasyviai pritarusiems pažeidimui. Čia Lietuva!

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Idėja apie transporto eismą Mažvydo alėja - neužmiršta

„Arūnas Tuma kažkuriame posėdyje sakė, kad reikės ir Mažvydo alėją perkasti”, – Klaipėdos miesto tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

Spyglys

Klaipėdos mero ir Tarybos nuveiktų darbų recenzija*

Atidžiau perskaičius Klaipėdos miesto savivaldybės pranešimą apie jos tarybos ir mero per metus nuveiktus darbus akivaizdžiai matyti bandymai figos lapu ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Atgimimo aikštės konkursas „pakibo“ dėl vieno dokumento

Nors kovo 7 d. Klaipėdos savivaldybė teigė, jog maždaug po mėnesio paaiškės, ar konkurso dalyvių pateikti pasiūlymai atitinka visus reikalavimus ir ...
2024-04-23
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This