Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-01-09 |
Socialinių mokslų kolegija, veikianti Klaipėdoje ir kitose didmiesčiuose, keičia savo pavadinimą. Siekdama visapusiškai atspindėti išsiplėtusį veiklos profilį, SMK žengdama į naujus, 2023-uosius metus, nuo šiol prisistato kaip SMK aukštoji mokykla.
Pranešime teigiama, jog SMK jau kurį laiką veikia ne tik socialinių mokslų srityje, todėl senasis pavadinimas nebeatspindėjo to, kuo kolegija tapo per savo veiklos istoriją. Šalia socialinių mokslų studijų kolegijoje plačiai vystomos sveikatos, informatikos, menų studijų kryptys, todėl toks platus ir tarpdisciplininis kolegijos veiklos pobūdis nulėmė poreikį žengti naują žingsnį pakeičiant kolegijos pavadinimą. Naujasis pavadinimas aiškiau ir tiksliau reprezentuoja dabartinį platų aukštosios mokyklos veiklos profilį.
„Naujame pavadinime mes sujungiame nauja ir sena: senoji pavadinimo dalis išlieka akronime SMK, kuris gerai atpažįstamas visuomenėje, o naujoji pavadinimo dalis – aukštoji mokykla – tiksliai atliepia institucijos veiklos pobūdį ir tipą“, – pranešime pažymi SMK kanclerė Gabija Skučaitė.
Pavadinimo pakeitimas žymi ir naują žingsnį kolegijos veiklos trajektorijoje, ne tik peržengiant socialinių mokslų ribas ir aprėpiant naujas studijų sritis, bet tuo pačiu ir kviečiant sąmoningam mokymuisi kartu.
SMK direktorė Viktorija Palubinskienė patikina, kad nepaisant pokyčių prekės ženklo identitetas išlieka toks pats kaip ir anksčiau. Inovatyvi aukštoji mokykla, kurioje studijos pagrįstos patyriminiu mokymusi, ir toliau savo veiklą vykdys kūrybiškai, žaismingai bei drąsiai.
Aukštoji mokykla nurodo, kad SMK yra aukštoji mokykla, vykdanti švietimo misiją ir siekianti ugdyti specialistus sėkmingai karjerai bei darbui. Būdama aukštąja mokykla, SMK tuo pačiu aprėpia tokiai institucijai būdingą plačią švietimo ir mokslo paslaugų veiklos grandinę: aukštojo mokslo studijas, tęstinį mokymą, kvalifikacijos tobulinimą, mokslo paslaugas verslui ir įvairių visuomenės raidai svarbių iniciatyvų kūrimą
ir įgyvendinimą.
„Inovatyvi aukštoji mokykla, kurioje studijos pagrįstos patyriminiu mokymosi“. Toks mokymosi metodas taikomas jau darželiuose, negi tik toks šios „aukštosios“mokyklos lygis?