Nesaugiausia – Rumpiškės ir Sausio 15-osios gatvių sankryža

Svarbu, Transportas

Rumpiškės ir Sausio 15-osios gatvių sankryžoje ir greta esančioje pėsčiųjų perėjoje pernai užfiksuoti 7 eismo įvykiai, per kuriuos buvo sužeisti net 8 žmonės. Tokia žinia buvo paskelbta ketvirtadienį vykusio Eismo saugumo komisijos posėdžio metu.

Pasak Klaipėdos miesto Kelių policijos skyriaus viršininko  Mindaugo Džermeikos, ši sankryža per metus „mums parodė savo veidą”, todėl būtina ją rekonstruoti įrengiant reguliuojamą šviesoforinę sankryžą. Matomumas ten – yra pakankamai sudėtingas. 

Martyno Vainoriaus nuotr.

M. Džermeika sako, kad į šią sankryžą dėmesys buvo atkreiptas ir ankstesniais metais, kai tėvas, vesdamas vaiką, čia buvo partrenktas. Žuvo net du žmonės. Tuomet buvo nutarta, kad gatvėje reikia įrengti saugumo salelę pėstiesiems.

„Bet, kaip matote, tos bendros sistemos nesuvaldome”, – pripažino pranešėjas.

Anot jo, įrengta eismo saugumo salelė šiek tiek padeda, bet vairuotojai, siekdami išvengti Taikos prospekto šviesoforų, važiuoja paraleline Rumpiškės gatve ir turi kirsti keturių eismo juostų Sausio 15-osios gatvę. O tai, esant nemažam greičiui, yra pavojinga.

Jis siūlė šią problemą spręsti kompleksiškai. Tam pritarė ir savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis, prašymas policijos pateikti konkrečius pasiūlymus. 

Policijos statistika byloja, kad žuvusiųjų skaičius Klaipėdos gatvėse nuo 2006 iki iki 2022 metų nuo keliolikos sumažėjo iki kelių. Yra buvę metų, kai eismo įvykiuose žuvo tik du žmonės. Siekiamybė, M. Džermeikos manymu, yra nė vieno žuvusiojo.

12 Comments

  1. Nesvarbus pėstysis

    Siūlau pastatyti viaduką , kažką panašaus į tiltą per geležinkeli netoli stoties.
    Dengta ir šildoma .

    Reply
    • Violeta

      :)O))))))) Gerulis

  2. Anonimas

    Įrengs šviesoforą su mygtukais ir uždės 30-150 sekundžių laukimo laiką tam, kad vairuotojams netrukdytų pėstieji. Visur tas pats dabar, kai įsigudrino naudoti mygtukus. Pėstiesiems laukimas visur prailgėja nuo kelių iki keliasdešimt kartų. Vairuotojams gerai – mažiau stoti ir žvalgytis prieš perėjas. Tokie pas mus prioritetai miesto viduryje.

    Reply
    • Petras

      Man gerai ir kaip pėsčiajam ir kaip vairuotojui. Kai daug mašinų spaudžiu mygtuką, kai jų nėra einu ir nesuku sau ir kitiems galvos.

    • Petrui

      Sprendžiant iš to, kiek mieste matau automobilių lyginant su žmonėmis, neatrodo kad labai daug kam jau taip „gerai”.

  3. Ar jus visai jau durni?

    Uztektu ir pilnai ten STOP ženklo,bet ne ,darykit greiciau ten 4 gulinčius šlagbaumus ,2 radarus,žieda su šviesaforu,ir dvieju aukštu tiltą .

    Reply
    • v

      visiškai pritariu. Nuo Taikos pr. iki Šilutės pl. jau dabar 4 šviesoforai, dar 5 prireikė

    • Petras

      Man gerai ir kaip pėsčiajam ir kaip vairuotojui. Kai daug mašinų spaudžiu mygtuką, kai jų nėra einu ir nesuku sau ir kitiems galvos.

  4. Aha

    Pritariu! Greičiai ten kartais būna tikrai dideli. Neprošal ten būtų ir greičio matuoklis, kad mažiau skraidytu naktimis

    Reply
    • Petras

      Juk ne sovietinis šviesoforus stato, o išmanius, kurie stebi eismą jei daug mašinų ir pėsčiųjų nėra tai ir dega žalia. Prireikė pėstiesiems pereiti, spust mygtuką ir po kelių sekundžių prašom saugi perėja tiek pirmokui tiek bobutei. Pvz. Minijos gatvėj mašinų daug, o ilgai laukti nebetenka, maks vieną ciklą.

  5. Gyventojas

    Siūlyčiau ten geriau žieduką įrengti. Tokį, kaip įvažiuojant į Palangą.

    Reply
    • Pritariu

      Ten tikrai geriau būtų nedidelis žiedas,nestabdytų eismo. O šioje gatvėje laksto ir dieną, ir naktį…

    • Petras

      Žiedukai tinka ten kur eismas nėra intensyvus. Šiuo atveju nelabai.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Integruotiesiems maršrutiniams taksi – 6 metai

Antradienį sukanka 6 metai, kai į viešąjį Klaipėdos transportą kaip integruota jo dalis įsiliejo maršrutiniai taksi. Per tą laiką M5, ...
2024-04-16
Skaityti daugiau

Transportas

Sausio 15-osios gatvėje automobilių statyti neuždraus

Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisija nepritarė siūlymui, kad siekiant pagerinti matomumą Sausio 15-osios gatvės atkarpoje, tarp Taikos pr. ir Tilžės ...
2024-04-14
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Dėl padėties Teatro gatvėje - revoliucinės nuotaikos

„Arba kavinėms leidimus atimti – daryti revoliuciją”, – gynė Klaipėdos vicemeras Algirdas Kamarauskas savivaldybės sprendimą Teatro gatvėje leisti automobilius statyti ...
2024-04-09
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This