Sieks didinti krovinių tarp Klaipėdos ir Ukrainos uostų apimtis

Uostas ir jūra

Lietuva ir Ukraina ketina plėtoti naujus transporto koridorius nuo Klaipėdos iki Odesos ir kitų Ukrainos uostų, gerinti šalių susisiekimą geležinkeliais ir didinti krovinių vežimo apimtis.

Susitikime Lvove dalyvavo ir Klaipėdos uosto vadovas Algis Latakas. Ministerijos nuotr.

Ukrainos mieste Lvove vykusiame Ukrainos Aukščiausiosios Rados ir Lietuvos Respublikos Seimo Ekonomikos komiteto vadovaujamos delegacijos susitikime taip pat tartasi dėl bendrų veiksmų siekiant į transeuropinį transporto tinklą (TEN-T) įtraukti papildomą Baltijos–Adrijos koridoriaus jungtį per Europos Sąjungos (ES) ir Ukrainos sieną Dorohusko link.

„Turime sujungti Baltijos ir Juodąją jūras pakankamą pajėgumą turinčiais transporto koridoriais, pertvarkyti dabartines geležinkelio jungtis nuo Klaipėdos jūrų uosto iki pat Odesos ir kitų Ukrainos uostų į europinės vėžės TEN-T koridorių. Toks koridorius, apeinantis Baltarusiją ir Rusiją, svarbus ne tik Lietuvai, bet ir kitoms Baltijos šalims, norint efektyviai įdarbinti savo jūrų uostus ir pasiekti Pietų Europą“, – pranešime cituojama susisiekimo viceministrė Loreta Maskaliovienė.

Gerindamos susisiekimą tarp Lietuvos ir Ukrainos, šalys toliau sieks didinti krovinių vežimo geležinkeliu tarp Klaipėdos jūrų uosto ir Ukrainos apimtis. Taip pat apsitarta dėl Ukrainos prisijungimo prie „Lietuvos geležinkelių“ „Free Rail“ iniciatyvos, kartu su Baltijos šalimis stiprinant regiono nepriklausomybę ir atsparumą geležinkelių sistemose.

Europinės vėžės į Klaipėdą plėtra ir tarptautinių logistikos jungčių per Lenkijos ir Ukrainos pasienį gerinimo siekiai įtvirtinti dar 2022 m. rugsėjį Vilniuje pasirašytame Lietuvos ir Lenkijos transporto ministrų memorandume. Lietuvos iniciatyva prie šio koridoriaus plėtros šių metų sausį prisijungė ir kitos Baltijos šalys. 

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

ELTA

Sutarė bendradarbiauti stiprinant energetinę infrastruktūrą Baltijos jūroje

Aštuonių Baltijos jūros valstybių energetikos ministrai ir jų atstovai pasirašė Vilniaus deklaraciją dėl bendradarbiavimo plečiant energetinę infrastruktūrą Baltijos jūroje. Ji ...
2024-04-10
Skaityti daugiau

Nuomonės

Minskas, Astana – lygiuok, ramiai!

Po Ukrainos kariuomenės bepiločių orlaivių (dronų) atakų prieš stambias Rusijos naftos perdirbimo įmones (refinerijas) europinėje šalies dalyje, pasekmės, atrodo, yra ...
2024-04-10
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Uosto krovos lyderis toliau auga

Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT) per pirmąjį šių metų ketvirtį krovos apimtis augino 16,5 proc. – iki 1,67 mln. tonų. Pernai ...
2024-04-09
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This