Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-03-30 |
Klaipėdos miesto Eismo saugumo komisija ketvirtadienį pritarė Danės ir Artojo gatvių ruožų rekonstravimo ir dviračio tako, nuo Danės iki Liepų gatvės, įrengimo projektui.
Projektą rengiančios UAB „Plentprojektas” atstovas Aivaras Vilkelis akcentavo, kad eismo reguliavimas Artojo, Mokyklos ir Danės sankryžos mazge ir jo prieigose turės būti itin tikslus. Ir patikino Kelių policijos atstovus, kad projektuojami kryptiniai šviesoforai. Pasak jo, projektui buvo atliktas kelių saugumo auditas, jis jau pataisytas pagal gautas pastabas.
Dviratininkų bendrijos atstovai projektuotojams pateikė 10 pastabų. Būtent dėl jų projekto aptarimas užsitęsė daugiau nei valandą. Dalį grynai techninio pobūdžio pastabų sutarta pavesti projektuotojams įvertinti, dėl poros sudėtingesnių komisijai teko apsispręsti balsuojant.
Diskutuota ir kodėl projektuojamas dviračių takas prie Danės gatvės „peršoka” iš vienos jos pusės į kitą, dėl šio tako spalvos, kam teikti pirmumą dviračiams ar pėstiesiems ir panašiai.
Projektuotojams patarta apskaičiuoti galimą taršą ir triukšmą, kuris rasis įgyvendinant šį projektą, antraip projektas gali nesulaukti pritarimo jį derinant įvairiose institucijose.
Danės (C kategorija ir Artojo (D kategorija) gatvės planuojamos „atsižvelgiant į tai, kad ateityje jomis vyks viešojo transporto eismas, suprojektuotos 6,5 m. su 3,25 m pločio eismo juostomis”. Suprojektuotos čia ir 4 viešojo transporto stotelės. Fabriko skersgatvyje važiuojamosios dalies plotis siekks 5,5 m.
Po Mokyklos g. esančiu viaduku, remiantis esamų detaliuoju planu, numatyta privažiuojamoji gatvė ir parkavimo aikštelė su 141 vietų.
Šiuo metu Danės gatvės būklė yra prasta, važiuojamosios dalies pločiai neatitinka galiojančių normatyvinių dokumentų. Čia nėra ir dviračių takų. Danės gatvės ruože, nuo Fabriko skersgatvio iki Artojų gatvės „yra dalis gatvės, toliau gatvės iš viso nėra”, rašoma Eismo saugumo komisijai pateiktame dokumentuose. Taip pat konstatuota, kad šiuo metu „Artojų gatvės būklė prasta, važiuojamosios dalies pločiai neatitinka šiuo metu galiojančių normatyvinių dokumentų pločių. Šioje gatvėje esanti degalinė turi daugiau įvažiavimų ir išvažiavimų nei numatyta patvirtintame detaliajame plane.
Anot projektuotojų, prekybos paskirties pastato Liepų ir Artojų g. sankryžoje eismo organizavimas irgi neatitinka patvirtinto detaliojo plano. Artojų, Liepų ir mokyklos gatvių sankryža yra labai sudėtinga, čia dažnai formuojasi spūstys, kyla avarinės situacijos.
UAB „Plentprojektas” projektavimo konkursą laimėjo pasiūliusi 79 tūkstančių eurų kainą. Kito konkurso dalyvio – UAB „SRP Projektas“ – pasiūlymas buvo atmestas, nes viršijo skelbime apie pirkimą nurodytą maksimalią sumą.
Pagal pasirašytą sutartį „Plentprojektas” turės parengti ir minėtosios jungties projektą, ir teikti projekto vykdymo priežiūros paslaugą. Sutarties galiojimo terminas – 2025-01-21. Tad iki to laiko turi būti ir projektas parengtas, ir rangos darbai nupirkti bei atlikti.
„Plentprojektas” yra ne naujokai dirbant su tokiais Klaipėdos savivaldybės užsakymais. Tarp didesnių šios įmonės darbų yra Statybininkų prospekto tęsinio projektas; Šilutės plento atkarpos nuo Paryžiaus komunos gatvės iki geležinkelio rekonstrukcijos projektas; skvero ties prekybos centru „Maxima“ (Šilutės pl. 40A) ir pėsčiųjų tako tarp Taikos pr. ir Šilutės pl. atnaujinimo projektavimas; Jaunystės gatvės rekonstrukcijos projektas.
Kliūčių Danės gatvei sujungti su Artojo gatve nebėra – tam reikalingi sklypai jau atskirti nuo savivaldybės valdomos AB „Klaipėdos energija“ teritorijos.
Jau prasidėjo. Savivaldybės želdynų komisija Danės g. Pažymėjo apie 100medžių iškirsti. Dėl to dviračio tako iškirs visus prie SKVERO MEDŽIUS. VISUS . PAGAL DANĖS G. O KITAS PROJEKTAS TUMAI DARYS POŽEMINĖ MAŠINŲ STOVĖJIMO AIKŠTELĖ. IŠKIRS VISUS MEDŽIUS ATGIMIMO AIKŠTEJĖ IR DANĖS G.
Ne dėl dviračių tako kirs medžius, o dėl platinamos gatvės. Pagal projektą, beveik nenaudojama Danės g. virs 4 juostų magistrale.
Idomu kiek is Siriajau teritorijos NT mokescio surenka savivaldybe?
O tai jau ten su dviračiu niekaip nepravažiuot tos atkarpos? Ir nemaišykim dviejų projektų- čia yra rangovas, kuris už tuos darbus atsakingas, o čia darbai tik nusimato. Kai tik viešinami kokie darbai ar projektai, iškart, kaip Mantas taikliai pasakė, išlenda varlės ir kurkia apie savo balas.
Ar cia su BALANDŽIO 1-aja?
Tai kad straipsnis kovo 30-ą parašytas, sveikinti gerokai per anksti. O projektas jau senokai aptarinėjamas, belieka tik įgyvendint.
Gal galima tos saugaus eismo komisijos narių pavardes miestelėnams sužinoti ir jų išsilavinimą, kurie H. Manto g. tą 30 km ženklą pastatė. IDIOTAI visiški .
Sužinotų tauta savo miesto didvyrius.
Tvarkykite šabakštynus aplink geležinkeli tiek medžiu nugenėkit
Labai reikalinga jungti, tik vėluojama dešimtmečiais.
O saugaus eismo komisijoje nors vienas tikras transporto specialistas ar yra ? Pirmininkas , kiek žinoma yra politologas.
Asilai tie projektuotojai kurie projektavo Statybininkų pr. tesinį. Nesuprato, kad šaligatvis reikalingas iki Baldų rojaus , nesuprto, kad šilumos tinklų automobiliams reikia dažnai atvykti į savo objektą . Akivaizdu ir Artojų gatvėj pridirbs nesamonių
Pagrindinė problema, projektuoja neišeidami iš biuro (čia faktas). Paskui rangovai tiesdami kelius nežino ką daryti, nes neatitinka aukščiai ar panašiai. Perdaryti projektą užtrunka laiko, tai “sukasi” iš situacijos visaip… O mūsų projektuotojams siūlyčiau nuvažiuoti į Tenerifę ir pasisemti patirties, kaip TIK kelio linijų pagalba sudaromas didelis pralaidumas, panaikinami kamščiai… Ten yra pasiektas “aukštasis pilotažas”, nes turistų srautai didžiuliai… Klaipėdoje “Tenerifiškas” pavyzdys yra Joniškės ir Bangų gatvių sankryža bei pasukimas iš Tilžės g. į Sausio 15-osios gatvę (tiesa, kai nuo šviesoforo nuėmė “žalią rodyklę”, tai ten nebeliko “laisvo važiavimo”).
Norint pasiekti rezultatą Tenerifėje greičio ribojimai užrašomi ant važiuojamosios dalies. Pas mus H. Manto gatvėje važiavau 46 km/h ir gavau baudą. Tik tada sužinojau, kad yra 30 km/h ribojimas. Nors metų metus buvo 50 km/h. Kaip sakoma, važiuoji “automatu”, o nieks neprimena 🙂
Gyvenom kaip Amsterdame prie vieno dedo, dbr kaip Kaune.
baisu, kiek dar apleistų vietų mieste. Negi taip dar 20 metų murdysimės, kol viską sutvarkys?
raminkites, visko niekada nesutvarkys 🙂
Kad taip dar vietoj Gulbės gyvenamieji su komercinėm patalpom iškiltų… Tokia vieta, o koks šlamštynas aplink.
Geros naujienos, gal pajudės investicijos ir šiame kvartale.
Šaunuoliai konservatoriai.
Ar žinote kiek yra narių komisijoje ? Ir kiek iš jų konservatorių ? 🙂 Konservatoriai neturi jokios lemiamos daugumos . Nuopelnų 0 .
Uztenka gal nusišneketi,kai pats esi 0.
Blemba, na sutvarkykit tą dviračių tako ruoželį nuo Begos iki Naujos perkėlos. Bet vat ne, darysim kažkur bet ne ten kur realiai reikia
Kekvienai varlei svarbi tik savo pelke 🙂
Skirtumas akivaizdus.. Kur.miesto centras o kur uzkampis,.gali tis dar ne vienus metus palaukti netvarkytas.