Prašo patikrinti Palangos oro uosto kuro bazės operatoriaus patikimumą

Verslas

Lietuvos oro uostai, paaiškėjus papildomai informacijai, oficialiai kreipėsi į Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisiją, kurios prašoma patikrinti ir įvertinti vieno iš sutartinių partnerių – kuro bazių operatoriaus, veikiančio Vilniaus ir Palangos oro uostuose, atitiktį nacionalinio saugumo interesams.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Lietuvos oro uostų degalų tiekimo kuro bazių Vilniaus ir Palangos oro uostuose operatoriumi 2021-ųjų antroje pusėje pradėjo dirbti kompanija „Baltjet“, kurią, kaip antrinę kompaniją, įsteigė konkursą laimėjusi bendrovė „Undoz Ventures Limited“, turinti patirties Rygos ir Talino oro uostuose.

LRT trečiadienį paskelbė, kad kuro bazę per įmonę valdo Rusijos pilietis Andrejus Mirošničenka. Jis Rusijoje su Vladimiro Putino frakcijos ir partijos „Jedinaja Rasija“ nariu, oligarchu iš Tatarstano valdo kitą energetikos kontroliuojančiąją bendrovę „Yadran“.

Dėl gautos papildomos informacijos prašoma komisijos įvertinti minėtų kompanijų ir jų naudos gavėjų atitiktį saugumo interesams ir pateikti išvadą.

Pabrėžiama, kad esamas kuro bazės operatorius degalų į bazes Vilniaus ir Palangos oro uostuose pats negabena, o tik saugo kitų patvirtintų degalų tiekėjų atvežtus degalus.

Lietuvos oro uostai teigia, kad šiuo metu siekiama patikrinti naujai gautą informaciją tiek dėl minėtų bendrovių, tiek dėl galutinių naudos gavėjų, jų galimų ryšių su kitomis kompanijomis, tiek dėl kitų pasikeitusių aplinkybių.

Atsakingoms šalies institucijoms nustačius, kad investuotojo vykdoma veikla arba jo priimami sprendimai gali kelti riziką ar grėsmę nacionalinio saugumo interesams, vadovaujantis Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo bei sutarties nuostatomis, sutartis būtų nutraukiama.

Konkurso nuomos sutartyse numatyta, kad kuro bazių nuomininkas kasmet privalo investuoti į Vilniaus ir Palangos degalų saugojimo ir išdavimo infrastruktūrą.

Visas kuro bazėse esantis turtas turi būti atnaujinamas bent 2 kartus per veiklos laikotarpį. Nuomos sutartys pasirašytos dešimčiai metų. Reaktyvinių degalų JET-A1 talpa Palangos oro uoste siekia 300 kubinių metrų, o aviacinio benzino – 25 kubiniai metrus.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Transportas

Ministras: skrydis į Amsterdamą lems, ar bus naujų krypčių iš Palangos

Su Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų (KPPAR) nariais ketvirtadienio popietę susitikęs susisiekimo ministras Marius Skuodis tikina, kad daugiau pastangų ...
2024-01-25
Skaityti daugiau

Verslas

Verslas labiausiai nori skrydžio iš Palangos į Varšuvą

Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų lapkritį atlikta apklausa dėl verslui aktualių skrydžių iš Palangos oro uosto patvirtino, jog regiono ...
2023-11-28
Skaityti daugiau

ELTA

Klaipėdos uoste ribojama laivyba

Dėl stipraus vėjo ir kylančių bangų, nuo trečiadienio 23 val. Klaipėdos jūrų uoste ribojama laivyba. Klaipėdos uosto patarėjos viešiesiems ryšiams ...
2023-11-23
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This