„Klaipėdos vandens“ klientams – daugiau elektroninių paslaugų

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2023-04-13

Bendrovė „Klaipėdos vanduo“ praneša plečianti klientų savitarnos funkcionalumą. Nuo šiol visi klientai, besinaudojantys savitarnos paslaugomis, prašymus pateikti galės neiškėlę kojos iš namų.

Prašymus dėl skaitiklių plombų nuėmimo/uždėjimo, kontrolieriaus išsikvietimui, dėl pastovaus rodmenų kiekio nustatymo, dėl vandens uždarymo dėl avarijos ar atliekamų darbų jau galima pateikti prisijungus prie savitarnos portalo.

„Nuo šiol klientai, turintys daugiau nei vieną nuosavybes teise įregistruotą turtą, visas sąskaitas gali matyti vienoje savitarnos paskyroje, o sąskaitas apmokėti vieno mygtuko pagalba. Tam tereikia pateikti prašymą per savitarnos portalą, prisijungus prie savo paskyros. Siekiame taupyti klientų laiką ir prašymų pateikimą palengvinti skaitmenizuodami procesus. Taip pat atnaujintoje savitarnoje klientams yra pateikiami paskutinių dvejų metų suvartoto vandens duomenys, taip gyventojai gali stebėti kiekvieno mėnesio suvartojimą”, – pranešime pažymi Klientų aptarnavimo departamento direktorė Dovilė Kozlovienė.

Norint pateikti prašymą bendrovės „Klaipėdos vanduo“ klientams tereikia prisijungti prie savo savitarnos paskyros, pasirinkti meniu punktą „Paslaugų užsakymas“, išsirinkti dominančią paslaugą ir užpildžius reikalingus duomenis, prašymą pateikti.

„Nuolat siekiame atliepti klientų lūkesčius, gerinti aptarnavimo kokybę diegiant bei modernizuojant klientų aptarnavimo platformas. Praėjusiais metais, išgirdę klientų prašymus, sudarėme galimybę nebenurodyti skaitiklių duomenų kiekvieną mėnesį, o sąskaitas gyventojai gali apmokėti pasirinkdami elektroninės sąskaitos, kitaip tariant tiesioginio debeto, paslaugą banke. Kartą deklaravę ir mums perdavę suvartojamo vandens vidutinius kiekius, klientai nebeturi sukti galvos dėl neapmokėtos sąskaitos, – sako bendrovės „Klaipėdos vanduo“ generalinis direktorius Benitas Jonikas.

Bendrovė „Klaipėdos vanduo“ dar šiemet visiems gyventojams pasiūlys dar vieną naujovę – prie savitarnos portalo bus galima prisijungti, naudojant „Google“, „Facebook“ paskyras bei prašymus, tokius kaip buitinių nuotekų/vandens tinklų nutiesimui, geodezinių nuotraukų atlikimui ar norint tapti klientu, pateikti galės ne tik bendrovės klientai, bet ir tie, kurie ketina naudotis centralizuoto vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugomis.

Žymos: | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kriminalai ir nelaimės

Sukčiai apsimetinėja ir „Klaipėdos vandens“ darbuotojais

Uostamiesčio savivaldybės valdoma AB „Klaipėdos vanduo“ informuoja apie sukčiavimo atvejus, kai asmenys apsimeta jos darbuotojais ir apgaulės būdu iš gyventojų ...
2024-10-25
Skaityti daugiau

Aplinkosauga

Tyrimas: „Mestilla“ ir „Branda“ viršijo kvapų normatyvus

Nacionalinio visuomenės sveikatos centro Klaipėdos departamentas, nagrinėdamas pietinės Klaipėdos miesto dalies bei Toleikių ir Ketvergių kaimų gyventojų skundus dėl nemalonių ...
2024-10-16
Skaityti daugiau

Svarbu, Verslas

STT: Klaipėdos savivaldybės įmonės paramą dalina neskaidriai ir neracionaliai

Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) atliko 22 atsitiktine tvarka atrinktų valstybės ir savivaldybių bendrovių paramos teikimą reglamentuojančių teisės aktų antikorupcinį vertinimą. ...
2024-09-25
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This