Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-04-15 |
Lygiai prieš 30 metų, 1993-iųjų balandžio 15 dieną, Lietuvos jūrų laivininkystės kompanijai (UAB „Lisco“) priklausęs keltas „Šiauliai“ plaukė savo pirmuoju maršrutu Klaipėda–Kylis. Vienintelis kasdien kursuojantis ir tiesiogiai Klaipėdą ir Kylį jungiantis keltų maršrutas šiandien mini 30-etį.
„Vokietija yra svarbiausia Klaipėdos uosto partnerė. Didėjantys krovinių srautai tarp Vokietijos ir Lietuvos tik pabrėžia strateginę mūsų partnerystės svarbą. Tai liudija ir jau tris dešimtmečius sėkmingai veikianti keltų jungtis tarp Klaipėdos ir Kylio. Didžiuojuosi tokiu ilgalaikiu ir vertingu bendradarbiavimu, o žvelgdamas į ateitį tikiu, kad tai tik pradžia“, – pranešime cituojamas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Prieš tris dešimtmečius Vokietijos ir Lietuvos krantus per jūrą sujungęs keltų maršrutas šiandien yra vienas sėkmingiausių ir didžiausią krovinių srautą generuojančių keltų linijų Klaipėdos uoste. 2022 m. maršrutu Klaipėda–Kylis keliaujantys keltai Klaipėdos uostui generavo per 2,4 mln. tonų krovinių.
„Švęsdami keltų maršruto Kylis–Klaipėda 30-metį, mes taip pat švenčiame Vokietijos ir Lietuvos sėkmės istoriją. Su nekantrumu laukiame ateinančių bendradarbiavimo dešimtmečių“, – sako Kylio uosto vadovas Dirkas Klausas.
Reorganizavus Lietuvos jūrų laivininkystės kompaniją, nuo 1998-ųjų keltų maršrutu Klaipėda–Kylis plukdo Danijos laivybos bendrovė „DFDS Seaways“.
„Nuo pat šio maršruto atidarymo 1993 metais jis tapo svarbiu krovinių ir keleivių vežimo tiltu tarp Vokietijos ir Lietuvos, įtvirtindamas savo, kaip važiavimo keliais intermodalinės alternatyvos, pozicijas. Per visus šiuos metus mes nuolat tobulėjome, prisitaikydami prie augančių krovinių vežimo ir klientų poreikių“, – teigia „DFDS Seaways“ maršruto direktorius Aleksėjus Slipenčiukas.
Ne „reorganizavus” o už tris kapeikas pardavus super pelninga strategine imone danams.
Klasikinos lietuvių poltiku durnumo ir korupcijos pavyzdys. Tuoj ir KVJUD parduos, nes gi kam mums reikia tu strateginiu įmonių.