Maršrutui Klaipėda–Kylis – 30 metų

Uostas ir jūra

Lygiai prieš 30 metų, 1993-iųjų balandžio 15 dieną, Lietuvos jūrų laivininkystės kompanijai (UAB „Lisco“) priklausęs keltas „Šiauliai“ plaukė savo pirmuoju maršrutu Klaipėda–Kylis. Vienintelis kasdien kursuojantis ir tiesiogiai Klaipėdą ir Kylį jungiantis keltų maršrutas šiandien mini 30-etį.

Frank Behling nuotr.

„Vokietija yra svarbiausia Klaipėdos uosto partnerė. Didėjantys krovinių srautai tarp Vokietijos ir Lietuvos tik pabrėžia strateginę mūsų partnerystės svarbą. Tai liudija ir jau tris dešimtmečius sėkmingai veikianti keltų jungtis tarp Klaipėdos ir Kylio. Didžiuojuosi tokiu ilgalaikiu ir vertingu bendradarbiavimu, o žvelgdamas į ateitį tikiu, kad tai tik pradžia“, – pranešime cituojamas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Prieš tris dešimtmečius Vokietijos ir Lietuvos krantus per jūrą sujungęs keltų maršrutas šiandien yra vienas sėkmingiausių ir didžiausią krovinių srautą generuojančių keltų linijų Klaipėdos uoste. 2022 m. maršrutu Klaipėda–Kylis keliaujantys keltai Klaipėdos uostui generavo per 2,4 mln. tonų krovinių.

„Švęsdami keltų maršruto Kylis–Klaipėda 30-metį, mes taip pat švenčiame Vokietijos ir Lietuvos sėkmės istoriją. Su nekantrumu laukiame ateinančių bendradarbiavimo dešimtmečių“, – sako Kylio uosto vadovas Dirkas Klausas.

Reorganizavus Lietuvos jūrų laivininkystės kompaniją, nuo 1998-ųjų keltų maršrutu Klaipėda–Kylis plukdo Danijos laivybos bendrovė „DFDS Seaways“.

„Nuo pat šio maršruto atidarymo 1993 metais jis tapo svarbiu krovinių ir keleivių vežimo tiltu tarp Vokietijos ir Lietuvos, įtvirtindamas savo, kaip važiavimo keliais intermodalinės alternatyvos, pozicijas. Per visus šiuos metus mes nuolat tobulėjome, prisitaikydami prie augančių krovinių vežimo ir klientų poreikių“, – teigia „DFDS Seaways“ maršruto direktorius Aleksėjus Slipenčiukas.

1 Comment

  1. Asta

    Ne „reorganizavus” o už tris kapeikas pardavus super pelninga strategine imone danams.
    Klasikinos lietuvių poltiku durnumo ir korupcijos pavyzdys. Tuoj ir KVJUD parduos, nes gi kam mums reikia tu strateginiu įmonių.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Pradėta Uosto direkcijos laivyno bazės statyba

Pietinėje Klaipėdos uosto dalyje, Marių gatvėje, prasidėjo Uosto direkcijos laivyno bazės statyba. Darbų pradžia paženklinta kapsulės su laišku ateities kartoms ...
2024-04-18
Skaityti daugiau

Fotoreportažai, Verslas

Klaipėdos pramoninkams vadovaus Rimantas Juška 

Klaipėdos pramonininkų asociacija (KPA) ketvirtadienį vykusiame visuotiniame susirinkime išsirinko savo naują vadovybę. Martyno Vainoriaus nuotr. Dvi kadencijas – ketverius metus ...
2024-04-11
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Klaipėdą 19-ą kartą pristato kruizinės laivybos parodoje

Šią savaitę Majamyje vyksta didžiausia pasaulyje kruizinei laivybai skirta paroda „Seatrade Cruise Global 2024“. Joje jau 19 kartą dalyvaujantis Klaipėdos ...
2024-04-10
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This