Maršrutui Klaipėda–Kylis – 30 metų (1)

Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2023-04-15

Lygiai prieš 30 metų, 1993-iųjų balandžio 15 dieną, Lietuvos jūrų laivininkystės kompanijai (UAB „Lisco“) priklausęs keltas „Šiauliai“ plaukė savo pirmuoju maršrutu Klaipėda–Kylis. Vienintelis kasdien kursuojantis ir tiesiogiai Klaipėdą ir Kylį jungiantis keltų maršrutas šiandien mini 30-etį.

Frank Behling nuotr.

„Vokietija yra svarbiausia Klaipėdos uosto partnerė. Didėjantys krovinių srautai tarp Vokietijos ir Lietuvos tik pabrėžia strateginę mūsų partnerystės svarbą. Tai liudija ir jau tris dešimtmečius sėkmingai veikianti keltų jungtis tarp Klaipėdos ir Kylio. Didžiuojuosi tokiu ilgalaikiu ir vertingu bendradarbiavimu, o žvelgdamas į ateitį tikiu, kad tai tik pradžia“, – pranešime cituojamas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Prieš tris dešimtmečius Vokietijos ir Lietuvos krantus per jūrą sujungęs keltų maršrutas šiandien yra vienas sėkmingiausių ir didžiausią krovinių srautą generuojančių keltų linijų Klaipėdos uoste. 2022 m. maršrutu Klaipėda–Kylis keliaujantys keltai Klaipėdos uostui generavo per 2,4 mln. tonų krovinių.

„Švęsdami keltų maršruto Kylis–Klaipėda 30-metį, mes taip pat švenčiame Vokietijos ir Lietuvos sėkmės istoriją. Su nekantrumu laukiame ateinančių bendradarbiavimo dešimtmečių“, – sako Kylio uosto vadovas Dirkas Klausas.

Reorganizavus Lietuvos jūrų laivininkystės kompaniją, nuo 1998-ųjų keltų maršrutu Klaipėda–Kylis plukdo Danijos laivybos bendrovė „DFDS Seaways“.

„Nuo pat šio maršruto atidarymo 1993 metais jis tapo svarbiu krovinių ir keleivių vežimo tiltu tarp Vokietijos ir Lietuvos, įtvirtindamas savo, kaip važiavimo keliais intermodalinės alternatyvos, pozicijas. Per visus šiuos metus mes nuolat tobulėjome, prisitaikydami prie augančių krovinių vežimo ir klientų poreikių“, – teigia „DFDS Seaways“ maršruto direktorius Aleksėjus Slipenčiukas.

Žymos: | | | | | | |

Komentarai (1):

Įrašo “Maršrutui Klaipėda–Kylis – 30 metų” komentarų : 1

  1. Asta parašė:

    Ne „reorganizavus” o už tris kapeikas pardavus super pelninga strategine imone danams.
    Klasikinos lietuvių poltiku durnumo ir korupcijos pavyzdys. Tuoj ir KVJUD parduos, nes gi kam mums reikia tu strateginiu įmonių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui - apdovanojimas už tvarios laivybos vystymą

Ne tik Singapūro laivybos įmonė „X-Press Feeders“, nusprendusi įtraukti Klaipėdos uostą į reguliarų laivybos maršrutą, kuriuo kursuoja žaliuoju metanoliu varomas ...
2024-10-10
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostas pristatomas Kazachstane

Astanoje prasidėjo paroda „TransLogistika. Kazakhstan 2024“, kur susitinka įvairių šalių jūrų uostų, geležinkelių, logistikos įmonių ir kitų sričių atstovai. Čia ...
2024-10-09
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Klaipėdos uoste - Nagojos uosto vadovai

Iš arti susipažinti su Klaipėdos jūrų uosto direkcijos ir uoste veikiančių krovos kompanijų veikla, uosto plėtros, tvarumo ir skaitmenizacijos planais ...
2024-10-07
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This