Ar galima sumažinti traukinių eismą Klaipėdos centre aiškinsis kelis metus

Transportas

Reaguodama į klaipėdiečių susirūpinimą AB „Lietuvos geležinkeliai” sukasi lėtai: tik dabar užsakinėja galimybių studiją, kuriai parengti maksimaliai nusistatė keletą metų. Tad dar negreit sužinosime, kas bus daroma ir ar išvis bus daroma, kad nuo traukinių triukšmo bei taršos gyventojai kentėtų mažiau.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Galimybių studija bus rengiama „siekiant Klaipėdos geležinkelio mazgo infrastruktūros pritaikymo krovinių vežimo poreikio užtikrinimui į Klaipėdos valstybinio jūrų uostą, Klaipėdos miestą bei keleivių keliavimo poreikio geležinkeliu užtikrinimui, mažinant geležinkelio transporto poveikį urbanizuotoms teritorijoms Klaipėdos miesto centrinėje dalyje, įvertinant ir krovininių traukinių aptarnavimo infrastruktūros iš Klaipėdos miesto centrinės stoties iškėlimo galimybes į kitas teritorijas, užtikrinant Girulių miško išsaugojimą, vienodą prioritetą teikiant gamtinių rekreacinių išteklių apsaugai, ekonominei naudai ir uosto konkurencingumui užtikrinti”. 

Galimybių studija vadinasi „Priemonių ir poreikio mažinti geležinkelių transporto poveikį urbanizuotoms teritorijoms Klaipėdos miesto centrinėje dalyje vertinimas“. Paskelbto viešojo pirkimo techninėje specifikacijoje nurodoma, kad galimybių studijai atlikti skiriama 420 kalendorinių dienų. Tačiau pačiame šio pirkimo skelbime nurodytas 26 mėnesių terminas, matyt, įvertinant rengiamo dokumento sudėtingumą.

Galimybių studiją sudarys du etapai: esamos būklės analizė ir alternatyvų nustatymas bei projektinių pasiūlymų, strateginio pasekmių aplinkai vertinimo, kaštų/naudos analizės parengimas ir optimalios alternatyvos nustatymas. Galimybių studijos tikslui pasiekti paslaugų teikėjas savo nuožiūra turi parengti ne mažiau nei 6 alternatyvas. 

Studijos rengėjai be kita ko, turės „įvertinti krovinių vežimo intermodalumo galimybes ir pasiūlyti priemones, kaip kuo didesnį krovinių kiekį perkelti nuo sunkiojo autotransporto ant geležinkelių, tokių būdu mažinant transporto spūstis, taršą ir triukšmą Klaipėdos mieste”. O taip pat – „galimybę ateityje, Klaipėdos geležinkelio mazge, turėti 1435 mm pločio geležinkelio vėžę keleivinių ir prekinių traukinių eismui” bei jai aptarnauti reikiamą infrastruktūrą.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Nutrauktas geriausių kelių į uostą paieškos konkursas

Dar pernai spalį pradėtos viešojo pirkimo procedūros dėl galimų į pietus nuo Dangės upės esančios ir būsimos uosto teritorijos susisiekimo ...
2024-03-24
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Įstrigo geriausių kelių į Klaipėdos uostą paieškos

„Ar Jūsų planuojamas biudžetas pirkimui yra iki 140 000 Eur, ar iki 215 000 Eur?” – teiraujasi suinteresuoti ekspertai dėl ...
2024-03-02
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Vaistų nuo sunkvežimių savivalės Rimkuose nerandama

Sunkiasvorių automobilių gabaritus ribojančių vartų Rimkuose nebus – taip penktadienį nusprendė Eismo saugumo komisija, nors vietos gyventojai seniai skundžiasi, kad ...
2024-02-23
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This