Viešas atsakymas KSPC direktorei ir centro padalinių vadovams (5)

Mums rašo
Regina Lisauskienė, KSPC individualios priežiūros darbuotoja
2023-05-18

Iš kreipimosi į centro darbuotojus ir iš užsakomojo straipsnio dienraštyje „Vakarų ekspresas” galima spėti, kad tiek centro direktorei, tiek centro padalinių vadovams nepatinka manipuliacijos, melas, apkalbos, etikos pažeidimai.

Gal taip ir yra. Centro individualios priežiūros darbuotojoms ir slaugytojų padėjėjoms tokie dalykai taip pat nepatinka. Mums tai ne tik nepatinka, mes net laiko neturime tokioms veikloms. Mes labai užsiėmusios, nes dirbame daug ir sunkiai. Dirbame sunkiai, bet žinome, kad mūsų darbas klaipėdiečiams labai reikalingas. Žinome, kad daugeliui esame vienintelės, iš ko jie gali tikėtis paramos, užuojautos, pagalbos.

Esu tikra, kad visos mano kolegės, centro individualios priežiūros darbuotojos, slaugytojų padėjėjos, kiekvieną dieną teikdamos paslaugas paslaugų gavėjams, siekia tik vieno tikslo – padėti žmonėms, turintiems negalią. O pirminė KSPC darbuotojų užduotis – centro paslaugų gavėjams suteikti būtinąsias paslaugas. Tų paslaugų spektras labai platus ir kiekvienam paslaugų gavėjui skirtingas.

Beje, neteko girdėti, kad kuri nors mano kolegė būtų išsakiusi nuomonę, kad SPC turėtų apsiriboti tik būtinų paslaugų teikimu.

Tačiau toks arogantiškas Centro direktorės kreipimasis į darbuotojus ir tas užsakomasis straipsnis, kuris balandžio 28 d. pasirodė „Vakarų eksprese”, tik skaldo KSPC kolektyvą.

Tokie pasisakymai žeidžia ir menkina centro slaugytojų padėjėjas ir individualios priežiūros darbuotojas, kurios kiekvieną dieną teikia paslaugas žmonėms su negalia. Tiek šiame kreipimesi, tiek ir minėtame užsakomajame straipsnyje „Vakarų eksprese” bandoma sukurti regimybę, kad centro paslaugų gavėjų poreikiai, paslaugų gavėjų gerovės kūrimas rūpi tik centro direktorei ir centro administracijai, o individualios priežiūros darbuotojoms ir slaugytojų padėjėjoms, kurioms, direktorės manymu, trūksta empatijos, nuoširdumo, mokėjimo bendrauti nesvarbi nei paslaugų gavėjų gerovė, nei paslaugų gavėjų asmens higiena.

Nemanau, kad toks centro kolektyvo darbuotojų skirstymas į empatiškus ir motyvuotus vadovus, „menkos kompetencijos” individualios priežiūros darbuotojas ir slaugytojų padėjėjas, padeda centro darbo kolektyve kurti atmosferą, kuri motyvuotų darbuotojus jų kasdieninėje veikloje, kuri iš kiekvieno darbuotojo teikiančio paslaugas reikalauja daug fizinių ir psichologinių pastangų.

Neabejoju, kad įstaigos veiklos kokybė priklauso ir nuo tinkamai pildomų dokumentų. Tik nereikia dokumentais vadinti visą tą beprasmį popierizmą, centro vadovų užkrautą darbuotojams, kurių darbinė funkcija – teikti paslaugas neįgaliems klaipėdiečiams. Visos tos foto ataskaitos, refleksijų rašymai, pristatymai, centro paslaugų gavėjų gyvenimo istorijų aprašymai, „gerų darbų” viešinimai, tėra tik „pakazūcha” ir primityvus veiklos imitavimas.

Pikta skaityti direktorės priekaištus darbuotojams dėl empatijos ir nuoširdumo trūkumo, priekaištus dėl savo pareigų nežinojimo. Pikta ir juokinga skaityti kaltinimus dėl manipuliacijų, melavimo, apkalbų ar net bendrųjų asmens duomenų reglamento pažeidimų. Pikta ir tuo pačiu juokinga, kai tokius „iš piršto laužtus ” kaltinimus žeria žmogus, įstaigą, kuriai vadovauja, pavertęs melo, intrigų, visuotinės baimės ir nepasitikėjimo citadele. Žmogus, kuris šiuo metu vis dar bylinėjasi teismuose dėl nuobaudų už neteisėtą darbuotojų asmens duomenų naudojimą. Tokius kaltinimus žeria vadovas, pričiuptas prokuratūros dėl galimų machinacijų siekiant pasisavinti biudžeto lėšas. Biudžeto lėšas, skirtas žmonių su negalia gerovės kūrimui.

Kiek galima meluoti ir sukčiauti? Direktorė ir jai pataikaujančios centro administracijos darbuotojos Klaipėdos socialinės paramos centrą pavertė miestiečių pajuokos objektu. Panašu, kad pasibaigus prokuratūros tyrimui, galime tapti daugiausiai biudžeto lėšų pavogusia Klaipėdos savivaldybės įstaiga. Ir šiame kontekste centro direktorė ragina darbuotojus bendradarbiauti su įstaigos administracija. Bendradarbiauti vykdant nusikaltimus?

Rubrikoje „Mums rašo” skelbiamos skaitytojų nuomonės

Žymos: | |

Komentarai (5):

Atsakymai į “Viešas atsakymas KSPC direktorei ir centro padalinių vadovams”: 5

  1. Anonimas parašė:

    Tas centras–tai gyvatynas!
    Slaugytojos, koks jų darbas? Ateina pamatuoja spaudimą, atsigeria kavutes ir tiek!
    Slaugytojų padėjėjos: tą darysiu, to nedarysiu, nepriklauso!..Tiek galima nešti iš parduotuvės , tiek per daug… Dar kurį ir pasiunčia…
    Nei apsitvarkyti nori, nei maisto pagaminti, arba vieną iš dviejų…
    Vagys, nebijau to žodžio, aferistes!
    Bijojo direktorės, kaip velnias kryžiaus!
    Ši normaliai kalbėti nemokėjo, tik šaukti!
    Visokias kelionės organizuodavo darbo metu, neįgalūs žmonės likdavo be paslaugų!..
    Pisiimdavo ligoniams skirtą labdarą, geresnes priemones neigaliesiems…
    Daug galima rašyti apie šią kontorą, tik nieko gero..
    Dėkoju Dievui, kad pagaliau atėjo perversmas…, o D. Stankaitienei ir į kaliuze laikas!

  2. NEPATENKINTAS parašė:

    Paslaugu gavejai net nenutuokia kas vyksta,jie paslaugas gauna tokias kokios paskirtos ir manau dauguma priekaistu neturi ,ateinancios darbuotojos rupinasi ir padeda ,bet cia ne apie tai. Cia apie darba kuris suristas vadovu administracijos ir darbuotojo kuris atlieka sunkiausia svarbiausia funkcija ,yra ziurima kas ka skelbia komentuoja, kvieciami pasiaiskinti įstaigos darbo etikos komisijoje ,cia nieko kito neizvelgsi tik nora nutildyti ibauginti parodyti kas yra kas ! DAR DAUG TEMU SITOJE ĮSTAIGOJE YRA PROTU NESUVOKIAMU..

  3. Dalia N. parašė:

    Kažko nesupratau. Šiame straipsnyje lygtai kaltinama Direktorė? Kuo? Kad tiek metų gerai vadovauja? Sakau, nes žinau. Esu paslaugų gavėja . Tikrai nemokėčiau pilnos kainos, nesinaudočiau jau 10 metų paslaugomis, jeigu jos man netiktų. Patinka ir tinka! O kas dėl popierių, tai tikrai, kaip pastebėjau, daug biurokratijos, bet…gal taip mėgina apsisaugoti nuo kaltinimų nebūtais dalykais?

    • vigis parašė:

      Manau, kad Jūsų spėjimas gana tikslus. Tik kaip rodo įkyrūs faktai, tais gausiais popieriukais direktorė siekia apsisaugoti nuo pagrįstų kaltinimų.

    • Olegas parašė:

      Kaip jūs matuojat jos vadovavimo gerumą? Klientai daugiausia susiduria su darbuotojomis, kurios pas juos eina ir puiku, jeigu jūs patenkinta jų paslaugom! Tačiau kas vyksta centro viduj, yra kas kita. O kuo direktorė straipsnyje yra kaltinama, yra pakankamai aišku

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Sveikata

Visuomenės sveikatos biurui rastos naujos patalpos

Savivaldybė rado patalpas, į kurias galima būtų iškelti jai priklausantį Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biurą. Iškelti šią biudžetinę įstaigą atsirado ...
2024-05-21
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Buvusiai Socialinės paramos centro vadovei - tūkstantinė sąskaita 

Antrosios instancijos teismas, apeliacine tvarka išnagrinėjęs uostamiesčio savivaldybės skundą ginče su jau buvusia Klaipėdos miesto socialinės paramos centro vadove Diana ...
2024-04-12
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Pavojingu sąvartynu paverstas butas: prokurorai bando nusiplauti

Dviejų instancijų uostamiesčio teismai patvirtino, kad prokurorai buvo neteisūs atsisakydami padėti Klaipėdos miesto socialinės paramos centrui (KMSPC) išspręsti problemą, kurią ...
2024-03-22
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This