Biržos tiltui per Dangės upę suremontuoti reikės mažiausiai 22 mėnesių, numatyta ir galimybė šį terminą pratęsti. Tai nurodoma Klaipėdos savivaldybės paskelbtame kapitalinio remonto ir tvarkybos darbų viešojo pirkimo projekte.
Šie darbai vyks pagal UAB „TEC Infrastructure” parengtą techninį projektą. Projektuotojai pasiūlė ir transporto eismo schemą, kol tiltas bus remontuojamas. Viešasis bei kitas transportas turės daryti kelių kilometrų lankstą, o jų judėjimo laikas pailgės 6-8 minutėmis, rašoma darbo projekte.
Pėsčiųjų eismas bus organizuojamas arba remontuojamu Biržos tiltu, arba šalia įrengtu laikinu pontoniniu tiltu.
Dviratininkams iki Biržos tilto bus galima atvažiuoti iš abiejų Danės upės krantų pusių, tačiau per tiltą pervažiuoti nebus leidžiama. Jie privalės nulipti nuo dviračio, nusileisti laiptais žemyn ir persivesti dviratį per upę vakarinėje tilto pusėje laikinai įrengtu pontoniniu pėsčiųjų tiltu. Kitoje upės pusėje dviratininkams taip pat reikės pakilti laiptais aukštyn ir kartu vestis dviratį.
Tikėtina, kad Biržos tilto remontas prasidės vasaros pabaigoje arba rudenį: savivaldybė rangovų pasiūlymų laukia iki šio mėnesio pabaigos. Žinoma, jei viešojo pirkimo konkursas vyks sklandžiai. Galima maksimali šio projekto realizavimo kaina neskelbiama.
INFORMACIJA
Biržos tiltas yra plieninis, pakeliamas, nors statytas sovietmečiu, bet laikomas Kultūros paveldo objektu
Per Antrąjį pasaulinį karą tiltas buvo sugriautas. Laikinai pervažiuoti jis atstatytas 1948 metais. 1955 metais, ant senųjų tilto atramų, įrengtų dar 1880 metais, pastatytas nuolatinis pakeliamas tiltas, kurio pagrindinis laikantis perdangos sijynas – plieninis (išlikęs iki dabar), važiuojamoji dalis – medinė. Tilto kryptis buvo pakeista, pasukta į rytus.
1976 metais tiltas rekonstruotas – medinė važiuojamoji dalis pakeista į plieninę ortotropinę plokštę, sumontuota nauja pakėlimo įranga, atramos apmūrytos tašytomis akmens plokštėmis. 2007 metais tiltas buvo pilnai restauruotas. 2019 metais pakeistas atitrūkęs kontrasvoris ir sustiprinti kiti penki.
Vargas dėl tilto
Taigi, jeigu būtų naujas tiltas buvęs (o jam jau buvo skirti pinigai dar Masiulio laikais, tuos pinigėlius sudėjo į Daržų gatvę, bet, kiek girdėjau, vistiek nepavyko gauti iš ES, nespėjo įsisavinti, todėl dengė iš mūsų visų miesto biudžeto) tuomet nereikėtų virkauti, kad kažką uždarys. Situacija dar kartą įrodo, kad tiltų centre tikrai trūksta. O ką, jeigu abu užlūžtų? Taigi, ne jaunuoliai jau abu… kažkas turi valdžios smegenyse persitvarkyti, kad suvoktų, jog tiltų mieste niekada nėra per daug. Bet, kaip ten, tuos smegenų vingius pasiekti, galva neišneša. Galvokite, mieloji valdžia, galva ir skaičiavimais, mokykitės iš kitų pažangių šalių miestų, galų gale, Vilniaus ar Kauno. Klaipėda juk ne kaimas su palaikiu tilteliu ir verkimu, kai tenka uždatyti. Tą pačią melodiją 40 metų girdžiu. Sėkmės!
Faktas kad kapitalinis remontas nekokybiskas? Kazkaip kitose salyse wugeba suremontuoti ilgam.
Kaune yra 6 tiltai per Nemuną ir tik 3 per Nerį. Vilnuje yra tik 7 tiltai per Nerį. Klaipėdoje yra 6 tiltai per Danę. Tai nematau kur mes atsiliekam. Ir Biržos ir Pilies tiltai uždaromi per jūros švente ir eismas dėl to nesugriūva.
Gerbiami komentatoriai nekritikuosite viešai ta nelemta remonto terminą. Jis specialiai sugalvotas kietu specialistu iš savivaldybės, juk reikia paspausti vyriausybe naujo tilto statybos finansavimui.
Ar užmiršote kiek liberaliai postringavo apie naujo tilto statyba pradedant Gentviliukais baigiant Grubliausku, juk liberalu arkliukas buvo naujo tilto statyba. Kad liberalai moka kaip įsisavinti pinigus remontuojant biržos tilta nekalbėkite , nors faktai ne blynai ir kas penki metai vis remontuota, nes tai atramos nutruko tai dar kažkas įvyko o kad prieš dešimtmeti darė tilto kapitalini remontą. Patylėkime. Mes dabar ne apie statybose ar statybos techniniuose reglamentuose numatytus statinio eksploatacijos terminus. Tai palikim savivaldybės specialistams sąžinei prabilti. Tiesiog reikia mums naujo tilto. Va kaip tik vienoje pusėje statosi puikus gyvenamasis kvartalas su mažomis gyvenamomis erdvėmis mažašeimiams o kitoje pusėje vaiku žaidimo erdves su parkeliu , kaip tik naujo tilto reikia kad sudarytu gera miesto infrastruktūros vaizdą. O biržos tilta palikim politikams, pinigu įsisavinimui.
Jūs ką, juokaujate 2 metus remontuoti? Bangladeše greičiau piramidės statomos.
Tikekimes tarybines zvaigzdes nuimsite pagaliau!!!
Vaidenasi?
Pasamdytu kiniecius,suremontuotu per savajtgali
užtektų lenkų. Rimtuose objektuose lenkai dirba keliomis pamainomis nuo 7.00 iki 22.00 val.
Pradžioje autobusai ir isdauze ta tilta mikriukai paziurekit kaip vaziuoja net nepristabdo. Paskui pasakys kad dviračiai kalti
Neviskas,tik lėšų įsisavinimas.Net Lietuvos mastais, Klaipėda mažumelę nusmurgusi.
Kaip galima žinoti remonto trukmę, jei dar nėra nei projekto nei rangovo.Per du metus normaliai statomi, mažiausiai, trys tokie tiltai.Kodėl slepiama remonto sąmata?Vėl tęsiasi valdžios cirkai?
Išvis tas tiltas turi būti tik pėstiesiems!!!!!!!
Ir vel danes upe, DANGE ir tik DANKE !!!!
2014-03 __ Pilies tiltas uždaromas, Biržos tiltas – tik viešajam transportui. Kaip gyvensime?___ dalis teksto __
Klaipėdos mero pavaduotojas Artūras Šulcas. _Šulcas prisipažino, kad jau sapnuoja košmarus, jog ant Biržos tilto susidaro autobusų ir automobilių spūstis, jis neatlaiko apkrovų ir sugriūva.__Planuojama, kad Pilies tiltas bus uždarytas 10 mėnesių, tačiau nėra jokių garantijų, kad nepatogumai tiek ir tęsis. _______2018-10-30 Biržos tilto laukia sudėtingas remontas. __dalis teksto ___Taip yra todėl, kad pavasarį nukrito vienas iš šešių kontrasvorių, kurie kabo tilto apačioje ir padeda atverti tiltą. Be to, susidėvėjo metaliniai atraminiai guoliai”, – esamą situaciją komentavo mero pavaduotojas Artūras Šulcas.
O, eilinis kapitalinis biudžeto lėšų įsisavinimo projektas… Atkatų norimo dydžio dar neįsivertino, tai ir kaina „remonto” neaiški…
„Nors ir sovietmečiu statytas”… – gal, ponulis, jau laikas būtų nuo tos bačkos nulipti? Kažkaip po paskutinio to tilto „kapitalinio remonto” – kai konstrukcijos buvo TIK apsmėliuotos ir perdažytos (už kelis milijonus), o deklaruota buvo, jog viskas pakeista „iš pagrindų, naujais”, paties išsisakymų spaudoj nebuvo šia tema… Priminti gal, kas tuomet valdžioj miesto buvo, a?.. Žiūriu taip sėkmingai viską, kas buvo „sovietinio” yra baigiama nugriauti ir priduodama į metalo supirktuvę. Gamyklos taipogi. Užtat visokiausio plauko tolerastinių užkampių priveista…
?
Geriausia informacija – tai nuotrauka. Yra dar miestelyje kažkas šviesaus ir gero.
Palyginti su liberalių cinišku „tempu” , 2 metai – niekis . Vingį kelinti metai ” remontuoja ” ? Baltijos žiedo net pradžią pamiršau , kiek metų stato ” Šimtmečio ” mokyklą ?
Č
Tai čia tik iki Dangės vidurio 3 metai
Dėja , senais tarybiniais laikais autobusai buvo daug sunkesni ir tiltas nebildėjo . Jeigu ko nors nesupranti , geriau nesamoniu nerašyk .
Biržos tiltas neskirtas sunkių autobusų eismui,
jis yra lengvo tipo tiltas skirtas neintensyviam lengvųjų automobilių eismui,
kiek jį beremontuosi po kiek laiko jis vėl pradės bildėti…
sovietų laikais iki kokių 1985 m. tai buvo viena iš dviejų gatvių per upę Klaipėdoje. Tiltų gatve, kurioje yra šis tiltas, judėjo visuomeninis transportas , lengvieji auto, gal net apskritai nebuvo ribojimai tuo keliu važiuoti sunkesniu transportu (pvz. sunkvežimiaims, kurie nebuvo tokie dideli kaip dabartiniai vilkikai), pamenu, kad būdavo didžiuliai kamščiai šioje gatvėje. Taigi, kažkaip nesusieina su tuo, ką teigiate, jog šiuo tiltu tegali važiuoti lengvasis transportas. Regis, sovietų laikais tiltai buvo patikimesni ir geriau prižiūrimi, nei kad šiais mūsų laikais, kuomet, kaip pasirodo, būna eksploatuojami netgi avariniai tiltai.
Kosmosas, 2m remontas. Toks jausmas kad dar vieną estakadą darytų.