Klaipėdos uosto infrastruktūra Malkų įlankoje sparčiai keičiasi

Uostas ir jūra

Toliau vystoma Klaipėdos jūrų uosto Malkų įlankos infrastruktūra – rekonstruojamos ir remontuojamos čia esančios krantinės. Šiuo metu baigta kapitališkai remontuoti Malkų įlankos terminalo naudojama krantinė.

„Kaip brangi žemė tankiai apgyvendintame mieste, taip ir kiekvienos uosto krantinės metras turi didelę vertę. Juolab kad Klaipėdos uostas neturi privilegijos plėstis nei į ilgį, nei į plotį. Todėl atliktas krantinės Nr. 141 remontas Malkų įlankoje, leisiantis vykdyti papildomą sandėliavimą ir laivų krovą, yra tiesiog laimėjimas, kaip ir kiekvienas laiku ir sklandžiai užbaigtas darbas. Esame dėkingi visiems prie jo prisidėjusiems“, – pranešime pažymi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis Algis Latakas.

Įgyvendinant projektą, kapitališkai suremontuota daugiau kaip 130 metrų ilgio 141 krantinės dalis. Projekto metu išmontuotos prastos būklės gelžbetoninės dangos bei krano kelias, įrengta 12 injekcinių gręžtinių polių, atlikti reikalingi sutvirtinimai.

Čia įrengta nauja lietaus nuotekų surinkimo sistema, taip pat įrengta 3 360 kv. metrų ploto gelžbetoninė danga. Kapitalinio remonto metu  atnaujinta ir laivų švartavimo įranga.

Darbų vertė siekia 0,9 mln. Eur.

Projektą per pusę metų įgyvendino konkursą laimėjusi UAB „Kavesta“.

Neseniai Malkų įlankoje baigtas didelės apimties laivų remontui skirtų krantinių rekonstrukcijos projektas, kurį užbaigus infrastruktūra yra visiškai pritaikyta remontuoti didžiuosius laivus. Dar anksčiau investuota į konteinerių krovai skirtą infrastruktūrą. Išgilinta Malkų įlanka su toliau vystoma čia esančia infrastruktūra sudaro naujas sąlygas čia veikiančioms įmonėms plėtoti veiklas, kurti pridėtinę vertę bei naudą valstybei.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui - aplinkosauginis sertifikatas

Klaipėdos uostas – pirmasis tarp Baltijos valstybių ir vienas iš 35 uostų Europoje nuo šiol turintis uosto aplinkosaugos vadybos sistemos ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Daugiau krauta grūdų, mažiau - naftos produktų

Pirmą šių metų ketvirtį Klaipėdos uoste krauta beveik 8,5 mln. tonų krovinių. Palyginti šį kiekį su tuo pačiu praėjusių metų ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This