Dviračių takų Naujojoje Uosto gatvėje teks dar palūkėti

Transportas

Dviratininkams itin nedraugiška Naujoji Uosto gatvė pasikeis dar negreitai: pėsčiųjų ir dviračių takų projektavimui, įskaitant projekto priežiūros paslaugas, čia numatytas 31 mėnuo. Dviratininkams teks susitaikyti ir su tuo, kad ir ateityje vietomis reikės judėti kartu su pėsčiaisiais. 

Naujoji Uosto gatvė. Artūro Šulco nuotr.

Klaipėdos savivaldybė paskelbė viešojo pirkimo konkursą dėl techninio projekto parengimo pagal šį pavasarį patvirtintą užduotį. Perkamos paslaugos apima geodezinius ir geologinius tyrinėjimus, techninio darbo projekto parengimą Naujosios Uosto g. atkarpai nuo Naujojo sodo g. iki Švyturio g. bei J. Janonio g. atkarpai nuo Švyturio g. iki Dariaus ir Girėno g.–Sportininkų g. sankryžos.

Nustatyta, kad konkurse dalyvaujančių tiekėjų pasiūlymų kainos šiam pirkimui negali viršyti 30 tūkst. eurų.

„Esami pėsčiųjų ir dviračių takai Naujosios Uosto g. atkarpoje nuo Naujojo Sodo g. iki J. Janonio g., nuo J. Janonio g. iki Sportininkų g. yra labai padriki, šaligatvių dangos blogos – plytelės išsiklaipiusios, sulaužytos. Susisiekimas dviračiu nėra patogus, nėra pritaikytas dviračiams ir yra nesaugus”, – rašoma paskelbtuose dokumentuose.

Pėsčiųjų takas bus projektuojamas abejose gatvių pusėse, o dviračių takas – tik vienoje gatvės pusėje. Projektuotojams, be kita ko, keliami uždaviniai nurodyti eismo reguliavimo ir informacinių ženklų išdėstymą, eismo žymėjimą ant dangos paviršiaus bei numatyti sklandžias jungtis su esamais susisiekimo sistemos statiniais.

Projektuojami pėsčiųjų ir dviračių takai turi atitikti bekliūtės trasos reikalavimus. Pėsčiųjų takų danga – trinkelės ar plytelės, dviračių takų danga – raudonas asfaltas. Nesant galimybei įrengti atskirus takus turi būti projektuojamas bendras pilkos asfalto dangos takas.

5 Comments

  1. Vienas iš dviratininkų

    Nuo centrinio terminalo reikia dviračių tako minijos gatve

    Reply
  2. Klausimas

    Kada nors Klaipėdoje atsiras kompleksinis požiūris į gatvių, infrastruktūros tvarkymą? Naujojoje uosto gatvėje tik pernai pertvarkė sankryžas (kuriose pėstiesiems reikia laukti tiek, kad užmirši, kur eini), šiemet vėl rausiama šalia gatvės ir klojamos komunikacijos, tos pačios tik sudėtos trinkelės užpiltos gruntu arba iškilnotos. Kada ateis laikas, kai prieš gatvės tvarkymą bus sutvarkomos visos komunikacijos, apšvietimas ir pan., ir po to 3-5 metus neleidžiama nieko darkyti? Dabar kas sugalvojo- tas ir knaisiojasi.

    Reply
    • Jau laikas

      Kai parašų dėjėjai supras (ar bus prispausti) ir išmoks naudotis šiuolaikinėmis skaitmeninėmis technologijomis – bendra miesto infrastruktūros duombaze, GIS sluoksniais, laiko planavimo diagramomis, t.t…XXI amžius…

  3. Keistos

    tos mūsų savivaldybės užduotys projektavimui ir tokie pirkimai. Teigiama, kad esamas susisiekimas dviračiais „nėra patogus” 🙂 . Gal jo aplamai jokio nėra šioje gatvėje. Ir ne tik atkarpoje tarp Sodų iki Švyturio gatvių. Kaip, beje ir vieningo gatvės-viešos erdvės apželdinimo, apšvietimo, kuris supuvęs sovietmečio. Ir kokia bus nauda iš tokio dangų paprojektavimo ir atnaujinimo kai, beje, ką tik visas sankryžas rausė ir šviesoforus keitė. Dabar tarpus užlopys. Ar yra mieste koks nors miesto vyriausias architektas ir miesto inžinierius savivaldybėje? Ar jie kada nors yra susitikę? Gal jie toje N.Uosto gatvėje nėra buvę?

    Reply
  4. Tomas

    Kam ta asfalta raudonai dažyti? Jis arba turi būti raudonas (t.y. asfalte turi būti raudonas pigmentas) arba tiesiog asfaltas. Kur Klaipėdoje yra išlietas raudonas asfaltas? Niekur… Juk trinkelių raudonai nedažo, jų masė yra dažyta raudonai.
    Bet bet kokiu atveju labai džiaugiuosi, kad pagaliau dviračių takai asfaltuojami.
    Ačiū labai.

    Pagarbiai,
    Važinėjantis dviračiu

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Nutraukta sutartis dėl Medelyno gyvenamojo kvartalo projektavimo

Klaipėdos savivaldybė nutraukė dar 2018 metais pasirašytą sutartį dėl 47,4 hektaro ploto Medelyno gyvenamojo kvartalo infrastruktūros projektavimo. Ši teritorija jau porą ...
2024-05-02
Skaityti daugiau

Transportas

Vėl rengia „Dviratynes“

Pavasarį dviračių sezonui įgaunant pagreitį vėl rengiamas edukacinių renginių ciklas „Dviratynės“, gegužės 16 d., 18.30 val., užsuksiantis ir į Klaipėdą, ...
2024-05-02
Skaityti daugiau

Miestas

Nebeliks Arimų gatvės

Parengtas Klaipėdos miesto tarybos sprendimas, kuriuo siūloma panaikinti Arimų gatvės pavadinimą ir suteikti gatvės dalims naujus pavadinimus. Ši beveik kilometro ilgio ...
2024-05-01
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This