„Klaipėdos keleivinis transportas” dalinasi pirmųjų trijų dienų plaukimo vandens autobusais Dangės upe rezultatais.
Pranešama, jog iš iš viso L1 maršrutu per tris dienas plaukė 340 keleivių, pagrindinės įlipimo/išlipimo stotelės buvo Senamiesčio ir Tauralaukio tilto.
Visgi neapsieita be problemų – dėl techninių laivo gedimų neįvyko 4 reisai: po vieną penktadienį ir sekmadienį bei du šeštadienį. Tikimasi, kad šios problemos išsispręs, startuoliui sukaupus daugiau darbo patirties.
Be to, atskiruose reisuose ne visi norintieji tilpo į katamaraną, mat vieno reiso metu plukdoma tik 10 keleivių, o nemažai norinčiųjų plaukti buvo šeimos su vaikais.
Primena, jog norint pasinaudoti elektriniais vandens autobusais, nėra galimybės atsiskaityti grynaisiais. Tad 206 bilietai pirkti bankine kortele, su e.bilieto kortele pirkti 63, klaipėdiečio kortele – 6 bilietai, o programėle pirktų QR kodo bilietų buvo 62.
Įdomu tai, jog jau nupirkta, tačiau dar nepanaudota apie 200 QR bilietų.
Bankine kortele galima pirkti tik pilnos kainos bilietus, o atsiskaitant ir kitomis priemonėmis galima pirkti ir bilietus su 50 ir 80 procentų lengvata. Tokių lengvatinių bilietų buvo nupirkta 37.
Tikėtina, kad ateinantį savaitgalį dėl renginių gausos L1 maršruto populiarumas smarkiai šoktels, tad vežėjai pažintinei kelionei Dange klaipėdiečiams siūlo rinktis eilines darbo dienas.
Labai nemalonu. Atėjom prieš pusvalandį, laukė 7 žmonės. Likus 10 min, laivavedys atidarė duris ir pirmieji sušoko jaunesni, atėję paskutiniai. Niekas nereguliuoja eilės, tvarkos. Nusivylę grįžom namo…
Keista, kad per 30 m nieko ta kryptimi nebuvo padaryta. Kitur tokie keleiviniai katamaranai jau seniausiai kursuoja. O mes, kaip dažniausiai, vėluojame
Tikrai teko nusivilti, kai tris dienas nepavyko įlipti, nes buvo pilnas. Manau, būtų gerai, jei atsirastu galimybė pamatyti realiu laiku laivo užimtumą.
Priminkite, kiek savivaldybės, t.y. mokesčių mokėtojų pinigų šitai fiks idėjai įmerkta? Su visom startuolio paramom, stotelių įrengimu ir pan. O jei tai laivas, kodėl plukdo žmones gesdamas? Čia ne darbo patirties trūksta, o saugumo keleiviams. Beje, kas atsakys įvykus nelaimei? Startuolis?
Maziau bambek gyvenimo negandu paveiktas zmogau.
Palysk po saltu vandeniu negatyva nuplausi.
akivaizdu, kad investuota per mažai – tokių laivų maršrute turėtų būti bent 10, kad jie kursuotų ne kas valandą, o kas 15 min. Tuomet tikrai tilptų visi norintys.
Vo je vo je