Į Klaipėdos uostą įplaukiančius laivus pasitinka naujos vedlinės

Uostas ir jūra

Šiaurinėje Klaipėdos jūrų uosto dalyje pastatyti vedlinių* bokštai, kurie reikalingi saugiai laivybai. Nauji navigaciniai ženklai buvo būtini išgilinus bei pasukus uosto įplaukos kanalą.

Uosto direkcijos nuotr.

Pasak Uosto direkcijos pranešimo, vienas 50-ties metrų vedlinės bokštas įrengtas bendrovės „Klaipėdos nafta“ teritorijoje. Rangovų atsigabenta technika vientisos konstrukcijos bokštas buvo pakeltas ir pastatytas ant polių. Antroji, 70-ties metrų aukščio vedlinė iškilo Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) naudojamoje teritorijoje. Šios vedlinės bokštas buvo statomas sumontuojant du – 30 metrų ir 40 metrų – segmentus.

„Dar prieš mėnesį Uosto direkcija užbaigė labai svarbų, didelės apimties uosto ir jo prieigų gilinimo projektą. Pasiekti 16 metrų išorėje ir 15,5 metro vidiniame kanale gyliai. Tai suteikia galimybę į uostą atplaukti didesniems laivams, tai didina jo patrauklumą jūrinei prekybai. Tačiau bet koks kanalo krypties keitimas turi įtakos laivų eismo organizavimui, kuriam taikomos tokios priemonės kaip laivybos ženklai, tarp jų ir vedlinės. Šios dvi labai aukštos vedlinės palengvins darbą locmanams įvedant laivus į uostą ir užtikrins laivybos saugumą“, – pranešime pažymi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Skirtingose vietose įrengti bokštai sudaro vientisą vedlinės liniją, reikalingą laivams saugiai įplaukti į Klaipėdos uostą.

Vedlinių bokštų įrengimas yra iš dalies ES lėšomis finansuojamo projekto „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto naujos krypties išorinio kanalo gilinimas (iki 16,0 m gylio) ir vidinio kanalo gilinimas (iki 15,5 m gylio)“ dalis.

Naujus navigacinius ženklus įrengė konkursą laimėjusi UAB „Tilsta“. Bendra darbų vertė – 1,64 mln. Eur (įskaitant PVM).

______

*Vedlinės – tai navigaciniai ženklai, rodantys tikslią saugios laivybos kryptį.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui - aplinkosauginis sertifikatas

Klaipėdos uostas – pirmasis tarp Baltijos valstybių ir vienas iš 35 uostų Europoje nuo šiol turintis uosto aplinkosaugos vadybos sistemos ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Atgimimo aikštės rekonstrukcija: iš teismo kliūčių nebus

Ir Apeliacinis teismas patvirtino, kad vienos iš abejones dėl Atgimimo aikštės konkurso sąlygų kėlusių bendrovių pretenzijos yra nepagrįstos. Trečią kartą ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This