Klaipėdos „mikriukų” penkmetis: vežėjai nesikeis

Svarbu, Transportas

Jau prabėgo penkeri metai, kai į Klaipėdos gatves išriedėjo naujutėliai mikroautobusai, tapę ir neatsiejama miesto įvaizdžio dalimi, ir patogia, pakankamai komfortabilia kasdienio susisiekimo priemone. Viešuosius konkursus laimėjusiomis įmonės tada pasirašė penkerių metų trukmės sutartis su galimybe jas pratęsti dar 2,5 metų. VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) tai neseniai ir padarė.

Visa maksimali galima 7,5 metų trukmės sutarčių suma su UAB „Ridvija“ ir „Kautra“ dabar jau sieks 40 milijonų eurų. Tačiau Gintaras Neniškis, KKT direktorius, teigia, kad nors ši suma ir atrodo įspūdingai, ji yra „toli gražu” nuo realybės. Mat keli pasaulinės COVID-19 pandemijos metai ženkliai apkarpė vežėjų darbų apimtis ir pajamas.

„Ar tikrai jau penkeri metai?” – netgi nustebo G. Neniškis, juokais paklaustas, kodėl nešvenčiamas „mikriukų” inkorporavimo į Klaipėdos miesto viešojo transporto sistemą penkmetis.

Jau tikriausiai pamirštos ir aistros, lydėjusios mikroautobusų paslaugas du dešimtmečius iki jų įjungimo į bendrą miesto viešojo transporto sistemą.

Paskutinė naujovė, įdiegta Klaipėdos miesto maršrutiniuose mikroautobusuose – galimybė atsiskaityti bekontaktinėmis banko kortelėmis.

ISTORIJA

2018-04-16 „Atvira Klaipėda” rašė: „Pirmadienį anksti ryte darbą pradėjo naujieji konkursus laimėjusių bendrovių „Kautra“ ir „Ridvija“ maršrutiniai taksi. Į istorinį pirmą reisą išvažiavo Ridvijos” autobusiukas, kurį vairavo ponas Laimis, iki šiol dirbęs su autobusu bendrovėje Gintarinis vairas”. Truputį neramu”, – prieš prasidedant pirmajam reisui sakė jis.

KKT direktorius Gintaras Neniškis tada akcentavo, kad konkursus laimėjusiems vežėjams bus mokama pagal ridą, ne pagal pervežtų keleivių skaičių, tad nebelieka jokių paskatų „medžioti“ keleivius net ir tose vietose, kur sustoti draudžiama. Be to, visose transporto priemonėse bus vaizdo kameros, prie kurių transportininkai galės prisijungti bet kuriuo metu, tad žada aktyviai stebėti, kaip vairuotojai laikosi taisyklių, o nustačius pažeidimus griežtai bausti.

Nuo tų metų gegužės 1-osios pradėjo galioti ir bendrieji miesto viešojo transporto mėnesio bilietai, su kuriais galima važiuoti tiek maršrutiniu taksi, tiek ir miesto (I zonos) autobusu.

7 Comments

  1. Anonimas

    Nemaišykit mikriuku kurie važinėja po miesta ir tų kurie važiuoja į priemesti . Keistas dalykas miestiniai mikrobai laksto tušti po miesta ir jie dirba pelningai ir gerai ? Kas jiems suneša tą pelna .

    Reply
  2. KKT

    Dėl kondicionierių tikra tiesa: lango neatidarysi, lieka tik dusti. Vairuotojai jų nejungia!

    Reply
    • Silvija

      Jūs visiškai teisus. Važiavau 11a.nuo Lėbartų tai maniau ,kad uždusiu. Nebuvo jokio kondicionieriaus ijungto.

  3. Aida

    Puikiai važiuoja maršrutiniai sėkmės jiems .

    Reply
  4. se

    Problema su mikriukais yra ta pati, kaip ir su autobusais: žmogus nespėja atsižymėti, o gazas jau nuspaustas iki dugno, taip pat staigiai ir stabdoma, o jei nuspaudus STOP neatsistosi (laukiant kol saugiai sustos), tuomet pravažiuos pro šalį. Žodžiu, veža ne žmones, o buratinus vežime.

    Reply
  5. Asui

    Krato todel, kad jie yra perdirbti is krovininiu autobusiuku. Sudejo langus, sedynes ir i trasa. Taip pigiau, nesvarbu kad keleiviams nesaugu

    Reply
  6. Asass

    Ypač sėdint gale atrodo kad važiuoji su vežimu krato tai labai.o ir vasara vairuotojai nejungia kondicionierių ir pastoviai pikti.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Savivaldybė imasi viešojo transporto konkursų

Klaipėdos savivaldybė paskelbė perkanti „keleivių vežimo reguliariaisiais reisais pagal nustatytą maršrutą Nr. 46 paslaugas”, nors anksčiau tokius viešuosius prikimus organizuodavo ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Transportas

Integruotiesiems maršrutiniams taksi – 6 metai

Antradienį sukanka 6 metai, kai į viešąjį Klaipėdos transportą kaip integruota jo dalis įsiliejo maršrutiniai taksi. Per tą laiką M5, ...
2024-04-16
Skaityti daugiau

Transportas

Paaiškėjo metinio bilieto laimėtojas

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ skelbia, kad ketvirtadienį uostamiesčio viešojo transporto sistemoje buvo pažymėtas 100 000 000-asis bilietas nuo naujosios e-bilieto ...
2024-04-11
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This