Per Martyno Mažvydo alėją nori paleisti transporto srautus

Svarbu, Transportas

Per vienintelę Klaipėdos centre esančią pėsčiųjų gatvę – Martyno Mažvydo alėją pasiūlyta leisti transporto eismą, sujungiant jos perskirtą Juozo Karoso gatvę. O vėliau – ir Šaulių gatvę. Esą, tokiu būdu būtų sumažintas transporto srautas Herkaus Manto ir Liepų gatvėse. 

Martyno Vainoriaus nuotr.

Idėją dėl J. Karoso gatvės sujungimo pasiūlė Klaipėdos miesto tarybos narys Arūnas Tuma.

„Manau, tai ženkliai pasitarnaus miestiečių labui, lengviau bus patenkama į Vaikų ligoninę”, – taip politikas motyvavo savo pasiūlymą, kurį antradienį svarstė savivaldybės Eismo saugumo komisijai.

A. Tuma pridūrė, kad to jo prašo klaipėdiečiai, kurie „turi reikalų Klaipėdos vaikų ligoninėje”.

Pasak politiko, pakanka nuimti esamus barjerus ir įrengti eismą leidžiančius ženklus.

Tačiau Kelių policijos atstovas į tokį pasiūlymą reagavo skeptiškai: „Karoso gatvė – normali Herkaus Manto gatvė, tik su viena eismo juosta vienoje pusėje, kuria dieną ir naktį judės automobiliai”. Pasak jo, vargu bau net teoriškai įmanoma tinkamai suderinti vietos gyventojų, pėsčiųjų, dviratininkų ir vairuotojų interesus. 

Komisijos pirmininkas Algirdas Kamarauskas pozityviai įvertino A. Tumos pasiūlymą, vis paminėdamas Kaune esančios Laisvės alėjos pavyzdį. Pasak vicemero, preliminariai šis klausimas jau svarstytas ir jam pritarta. Tačiau jis nepasakė, kur ir kas tai svarstė bei pritarė.

„Čia yra tik pirmas žingsnis, yra dar viena gatvė”, – piešė ateities viziją A. Kamarauskas.

Jis pasiūlė sprendimą priimti kitame posėdyje, po eismo audito išvadų.

„Jeigu matysim, kad yra problemų su saugumu – imsimės veiksmų”,- kalbėjo komisijos pirmininkas, įtikinėdamas, kad A. Tumos pasiūlymą reikia įgyvendinti.

Jam antrino Savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus, teigdamas, kad analogiškas sprendimas reikalingas ir sujungiant Martyno Mažvydo pėsčiųjų alėjos išskirtą Šaulių gatvę.

67 Comments

  1. Klausimėlis

    Keistas motyvas – „prašo turintys reikalų Vaikų ligoninėje”. Atrodo, kad yra žmonių, kurie nuolatos būna ligoninėje.

    Reply
  2. Viola da Gamba

    Jau pėsčių žmonių ir taip mažai, tai išnaikinkim juos visai. Tegul eina pasieniais ir patvoriais baukščiai besidairydami kokio vėplos paspirtukininko, dviratininko, dabar dar ir auto. Ir iš vis – ko čia einat, tik eismui trukdot!

    Reply
  3. Šatas

    Reikia nacher visų gatvių visus šaligatvius! Laisvę automobiliams! Pėstieji tegu sau stimpa!

    Reply
    • Anonimas

      „Apsvarstyta ir pritarta” 🙂

  4. Klp

    Kaip butu gerai , man prie pat darbas ,SEB bankss.

    Reply
  5. V. Žalimo idėja

    V. Žalimo ta idėja, jam matyt prisisapnavo, kad dar ir sraigtasparnių aikštelę prie poliklinikos nauja valdžia žada įrengti…

    Reply
  6. Oij

    H. Manto gatvėje eismas puikus. Kas dien važiuoju ir problemos nematau. Prie vaikų poliklinikos nėra jokių bėdų privažiuoti. Daug blogiau būtų jei padarytų ten judrią gatvę. Neliktų visai kur parkuoti mašinos atvažiavus į polikliniką.

    Reply
  7. Algirdas

    Per Mažvydo alėją yra jau susiformavęs tam tikras srautas. Skulptūrų parko link (kai jis buvo atidarytas) nuolat judėjo mamos su vaikais, senjorai, jaunimas su paspirtukais, dviratininkai, šunelius vedžiojantys šeimininkai, jaunimas, kuris eidavo žaisti krepšinį, kol buvo aikštelė. Pagrindinė idėja ir buvo turėti patrauklią pėsčiųjų zoną, kur galima laisvai, nebijant dėl transporto srautų, judėti. Dabar, kol dar vyksta Skulptūrų parko atnaujinimas, atrodo, kad Mažvydo alėjoje mažai žmonių. Bet pamatysite, kokie bus pėsčiųjų srautai po parko atidarymo. Be to, sukurta bendra Mažvydo alėjos koncepsija: originalūs suoliukai, apželdinimas, apšvietimas, originalios skulptūros prie suoliukų. Ir visa tai naikinti? Vardan ko?

    Reply
  8. PROVERŽIS NR.1. TRANSPORTINIS

    Seniai reikėjo paleisti tą transportą pėsčiųjų gatve! Ir dar gelžkelio atkarpą su sustojimu atvesti prie vaikų poliklinikos. Štai ką reiškia nauji politikai/specialistai iš uosto! Tik suraukė kaktas (pamąstė) ir tik pyst – štai jums ir proveržis! Pirmasis transportinis. O dar tik kadencijos pradžia. Bet, kai įsibėgės, įsisiūbuos!..

    Reply
    • *****

      Edukuotas chamizmas ?

    • Viola da Gamba

      :))))))))) Bravo!

  9. se

    Kaip kiekvienas kaimas turi savo durnių, taip pamažu pradeda ryškėti, kad Klaipėda turi savo Tumą.

    Reply
    • Fui ....

      kultūros komentuojant patryyyyjotai nori tik iš kitų ? Patyčios jūsų privilegija, liberalieji ?

  10. kristina

    irengta
    grazi..pesciuju..aleja miesto..centre..tai..reikia..vel..viska..griauti..

    Reply
  11. Vėtra

    Taip nutinka , kai miestą valdo „kaimiečiai”. Manto gatvė tikrai neužkimšta transportu. Trečias (?) miestas šalyje , nenorėkite , kad pagrindinė gatvė būtų tuščia.

    Reply
  12. Durnių laivas

    Tumai ir kitiems protelis susisuko. Ar jie yra važiavę Karoso gatve nuo Gimnazijos? Ten automobiliui prasilenkti nėra vietos. Vienas stovi- kitas pravažiuoja. Apie kokius transporto nukrovimo srautus kliedima?

    Reply
    • Rita

      Baikim patyčias, užgauliojimus. Tik kultūringa diskusija be žeminimų !Nebūkite kaip autorius Šulcas, kuris miesto Taryboje kaip politikas kudakuodamas tyčiojosi iš Ligitos Girskienės.

  13. Anonimas

    Durnumui ribų nėra!

    Reply
  14. FlowKL

    Net balandzio 1d. toks pokstas neitikintu, o cia pasirodo rimtai svartomas toks variantas.. Absurdas ! Kas turi zmogui sauti i galva, kad tokias nesamones svarstyti..

    Reply
  15. ....

    Klaipėda nėra tik relakso zona , turime pajūrį , parkus ….Klaipėdai reikia vystytis ir investicijų . Reikia žmonių kurie dirba ir gyvena Klaipėdoje , todėl miestas turėtų tapti patogus visiems , ypač gyvenantiems mieste ir kuriems trūksta automobiliams aikštelių .. O tas inkštimas ” dėl triukšmo ” ar viskas tik dėl pėsčiųjų , mane pradėjo erzinti . Miestą po lyberalių valdymo reikia reanimuoti , pereikite per centrą : nutriušę fasadai , apdulkiję ar tušti langai …Kažkoks padusęs , jokios gyvybės .

    Reply
    • Andrius

      Ir kaip transporto paleidimas Mažvydo alėja pagerins centro fasadų kokybę? Eikite erzintis kur kitur..

  16. *****

    Naujai išrinkti turi teisę ir pareigą kalbėti , diskutuoti bei priimti sprendimus . Kiršinimas aktualus tik save vadinantiems patryyyjotams , kurių atstovų taip pat yra miesto valdyme – komitetuose , taryboje . Kritika – būtina ir ji turėtų būti konstruktyvi , o ne pletkų ar žeminimo lygio ( ne tuos išrinko ) Bloga kritika yra nekonkreti, dviprasmiška, miglota, ji nepasiūlo geresnio sprendimo tokia ir skleidžiama iš patryyyyjotų . Fui…. chaoso sukėlėjai valstybėje .

    Reply
    • Memelender

      249 parašė gerą kometarą su argumentais. Tu reaguodamas į komentarą pradėjai vapėti apie liberalus.

    • Fui ....memelenderi

      Vienintelis 249 komentaras argumentuotas . Mano komentaras apie LIBERALIUS ir nesvarbu kokioje jie partijoje !!!!! Gal Petrošius , Razbadauskas ir kiti – konservatoriai ? Grubliauskas , Cesiulis – socialdemokratai ?

  17. ir ką tas eismo auditas pasakys

    kad pėsčiųjų alėjos gatvių kontūrai yra dekoratyviniai, nei jų plotis, nei danga nebuvo projektuoti automobilių eismui. Tam, kad paleisti automobilių eismą reiks viską perprojektuoti ir kadangi keisis gatvių gabaritai greičiausiai atlikti rekonstrukciją, priešingu atveju bus sulaužytos trinkelės ir toje atkarpoje liks duobės, dar labiau kaupsis vanduo, kas ir taip toje alėjoje tra problema, neskaitant keliolikos „nukaltų” paspirtukininkų, dviratininkų ar apsisapnavusių senjorų, kurie kaip įprasta nežinos, kad čia eismo organizavimo tvarka pasikeitė. Palyginimai su Kauno Laisvės al. irgi nelebai vykę, nes visos Laisvės al. tik pėsčiųjų atkarpos yra gerokai ilgesnės nei ši Mažvydo al. atkarpa, o automobilių eismo funkcija Kuane suteikta tik tom gatvių atkarpom, kurios turi realią susiekimo tarp centrinės miesto dalies gatvių funkciją, o nėra skirtos iš esmė pervažiuoti iš vieno kiemo į kitą…beje ir nuo kada patekimas į vaikų ligoninę yra per S.Šimkaus, o ne per Donelaičio gatvę? Negi savivaldybėje nebeliko, kas gali normalia žminių kalba tai paaiškinti, ir tam reikia dar papildomų studijų, auditų, kurių šioje įstaigoje ir taip netrūksta

    Reply
    • *****

      Savivaldybė prie liberaliųjų valdymo buvo tapusi ” studijų užsakymų ” centru . Tramvajai , tiltai į ” niekur ” , gyventojams į langus , studijos ” kuris transportas ” greičiau pasieks tašką A ir t.t. Miesto tarybos daugumoje ir liberkonservatoriai ? Suprantu , reikia aiškumo ir tikslumo , tik kur tada buvo miesto urbanistai ir kiti žinovai ?

    • Memelender

      Jei kažkas kritikuoja dabartinę valdžią, tai nereiškia, kad tas kažkas yra senesnės valdžios fanas.

  18. piktasdiedas

    siūlau atidaryti automobilių eismą Skautų gatve, bei naikinti tame kvartalėlyje žemės nuomos sutartis, jei nėra teikiamos poilsiaviečių nuomos paslaugos… Kaip pasiūlymas, draugas tuma?

    Reply
    • Anonimas

      Pritariu.

    • se

      Pirštu į akį Tumai ir kitam Vaitkaus bendražygiui Dambrauskui.

    • se to IP: 83.181.78.154

      Ryškiai dirbate etatiniu pasiuntinuku(e) Vaitkaus komandoje. Komentarų kultūra rodo „lygį” apie komentatorių ir komentarų užsakovus.

    • se

      šių gatvių sujungimas iš esmės nepadidins pralaidumo, o tik kels didesnį chaosą, nes parkavimui nėra papildomų vietų, o esamos turės būti panaikintos. Taigi tiesiai į poliklinikos įėjimą norintys įvažiuoti Karoso g. tik suks aplinkui ratus ir blaškysis po aplinkui esančius kiemus. Jeigu norima spręsti šį klausimą iš esmės, tuomet reikėtų rekonstruoti S.Nėries g., kuriuo miestiečiai vengia važiuoti dėl lauko akmenimis išgrįsto grindinio.

  19. šiaip tai diskutuoti

    ir analizuoti, tartis nieko blogo. Tik neišvengiamas poveikis su pliusais ir minusais bus ne tik transportui ir gyvenantiems čia vairuotojams, bet ir visai gyvenamajai aplinkai, esamai viešai erdvei bei centrinės miesto dalies transporto organizavimui. Todėl vertinti reikėtų pradėti nuo urbanistinių dalykų ir nuomonę sužinoti iš architektų, urbanistų. Bent jau. Pradžiai. Tokios idėjos vertinimas tik eismo saugumo aspektu yra labai siauras ir nepriimtinas. Labai jau portovikiškas. Eismo audito išvados ir tada jau sprendimas kitam posėdžiui 🙂 -juokinga. Gaila, kad ir vėl, naujoji miesto valdžia nesuvokia, kad gyvena mieste bet to nesuvokia ir kiršina miestiečių aistras su savo žaliomis fix idėjomis, o senos bėdos rūgsta.

    Reply
  20. Memelender

    Koks durnas pasiūlimas. Normaliuose miestuose stengiamasi, kaip tik sumažinti automobilių skaičių. Čia atvirkščiai rūpinamasi kibirų gerovė, o žmonės pasislinks. Ko daugiau tikėtis iš dabartinės valdžios.

    Reply
    • Fui...memelenderi

      Kurie miestai pačiam normalūs , memelenderį ? Fui….bloga nuo ciniškos patriotyyyyystės . Suvokimas 0 ? Jei bus klaipėdiečiams patogiau , tai padaugės auto ? Su liberalių cinišku ” rūpesčiu ” Klaipėda – didmiestis , trečias Lietuvoje !!! paverstas provincija ! Gyventojai išsikėlė į užmiestį !!!

    • Memelender

      Vakarų Europos miestai turėtu būti pavyzdžiai, ne Rusijos. Beje jau senai pastebėta, kad automobilių sąlygų gerinimas tik dar labiau didina automobilių kiekį, o dėl didelio automobilio kiekio žmonės keliasi į priemesčius.

    • Fui ...memelenderi ,

      Rusija seniai nedomina , kaip pastebėjau ja domisi tik patryyyyjotai . Logika kur ? Išsikelia dėl automobilių gausos į priemiestį , o paskui su tuo pačiu auto važiuoja į miestą dirbti , vaikus į mokyklas , darželius veža , į spektaklius ir kitur ?

    • Memelender

      Kaip Rusija nesidomi parodei po ukrainietes straipsniu. Grįžtant prie temos. Jūsu paskutinis sakinys yra visiškai teisingas. Žmonės išsikelia į priemestį, taip dar labiau didindami automobilių kiekį mieste. Kas skatima dar daugiau žmonių išsikelti. Gaunasi užburtas ratas.

    • Fui ....memelenderi

      Vėl pletkini ? Taip , aš nenoriu vėl ” rusijos ” Klaipėdoje , aš nenoriu girdėti ir matyti Klaipėdoje atvykėlių rusakalbių , tautybė manęs nedomina , tik save vadinantys patryyyyjotais to nemato ? Klestėti turi Lietuva ir Klaipėda su klaipėdiečiais .

    • Fui ....memelenderi

      Užburtą ratą galima ” atburti ” , jei miestas taps patogiu gyventi VISIEMS ! Ir su auto ir be jo . Vadinasi reikia galvoti ir apie patogų auto statymą prie gyvenamųjų namų ir apie relakso zonas . Vien rėkti ” uždrausti auto ” , tegul važiuoja viešu taip pat blogas sprendimas niekur nevedantis . Kiek atvykę iš rajonų palieka auto taip vadinamoje ligoninių aikštelėje ? Kiek jų persėdo į viešąjį ? O kiek ” maišų eurų ” liberalieji išleido jų statyboms ? Mano galva , reikėjo rūpintis klaipėdiečių patogumu , o ne užmiesčio gyventojais . Liberalus cinizmas .

    • Memelender

      Problema su auto statymu prie namų, kad parkavimo vietų niekada neužteks. Be to Vaitkaus siūlomi koriai yra siaubingi. Tačiau sutinku, kad parkavimo vietų prie daugiavučių trūksta ir kažkoks balansas turj būti rastas.
      P+R aikštelė nors ir gera idėjai, bet jai trūko svarbiausio kompinento – gero VT. Buvo siūlimas išesmės gerinti VT su BRT projektu (kad ir labai netobulas jis), tačiau Vaitkus jam tarė griežtą ne ir nepasiūlė nieko mainais.

  21. Ar čia

    pinigų maišų atsakas į miestiečių reikalavimą atverti praėjimą prie jūros Giruliuose?

    Reply
    • ....

      Kurio žodžio tekste nesupratote , jei darote tokias ” protingas ” prielaidas ? Liūdna , jei viskas kas vyksta ar vyks mieste bus ” nuvesta ” į pletkus . Miestas , mano nuomone , turi keisti . Diskusijos vyko ir vyks , bus eismo audito išvados . Tik patryyyyjotai norėtų vieni spresti ?

  22. Česlovas

    Teko dirbti Vokietijoj Diuseldorfe, ten vietoj gatvės padarė tunelį 5km ilgio, ir tapo gatvė pėsčiųjų alėja. Dabar pasvajokim Klaipėdoje nuo seno turgaus iki parko tunelis ir visa Tiltų gatvė ir didelė dalis Manto gatvės pėsčiųjų alėja.

    Reply
  23. Ypatingai bukiems , neskaitantiems ar nesuvokiantiems tekstų

    Jis pasiūlė sprendimą priimti kitame posėdyje, po eismo audito išvadų.______P.S. tik ypatingai buki komentuoja paskaitę antraštę .

    Reply
    • Tik ypatingai protingi

      siunta, kad kažkas prieštarauja jų nuomonei

    • Einšteinas

      Nemanau ,kad reikia riaiki skaotuti. Ir taip aišku ,kad su tokiom eismo tvarkom, kurios liaidžia maltis mėsmalėja, bus sukurta dar viena problema. Su laiku reikės dar vieno nenaudojamo šviesoforo. Geresnė įdėja būtu estakada.

  24. Nesvarbu

    Nesistebiu, kad šitas, atsiprašant, politikas tokią nesąmonę pasiūlė. Užtenka žinoti, kur jo viešbutis. Ogi prie pat gelež.bėgių prie Naujosios perkėlos. Ten, kur vagonus perstumdo. Triukšmas nerealus. Užpernai buvo atvykę draugai iš Vokietijos, tai nei vienos nakties akių nesudėjo. Nenori visa jų grupė po tokių kančių Klaipėdos net prisiminti. Ir kaip ne ne gėda žmogui, kuriam , matyt, rūpi tik pinigai, o ne kaip jausis žmonės. Empatijos nulis? Klaipėda ir šiaip jau vienas triukšmingiausių miestų ne tik Lietuvoje, bet turbūt ir visoje Europoje. Kurioje vargu ar rastume šiais laikais didmiestį be pėsčiųjų zonos. Nes būtent jos, o ne automobilių gausa, daro miestą patrauklų tiek svečiams, tiek nuolatiniams gyventojams.

    Reply
    • Kvaiša ,

      kokiai reikia būti nevykėlei ir kaltinti ” viešbutį ” , o ne save r nežinančiai kur apgyvendinami draugai . Klaiku nuo ” patryyyyjotų ” . Matyt nežinote kokiose p vietose pasaulyje galima rasti viešbučių .

  25. Anonimas

    Tai vadinama Vaitkaus komandos darnus judums. Visokims Tumoms ir jo kolegoms asilams miesto valdžioje siūlyčiau Mažvydo alėją paversti automobilių stovėjimo aikštele.

    Reply
    • gidė

      gerai čia paironizavote. Bravo. O dėl parkingo, galite neabejoti – jis tikrai čia bus. Su tokiais politikais tikrai atimsime miestui paskutinį jaukumą.

  26. Klaipėdiškė

    Gimiau ir užaugau Klaipėdoje. Prisimenu Mažvydo alėjos vietoj normalios gatvės atsiradimą. Nepatiko, kad uždarė Šaulių ir Karoso (tada, beje, kiti pavadinimai) gatves. Apsipratome. Dabar atvedu anūkus pasidžiaugti skulptūromis. Ir ligoninę pasiekėme prireikus. Yra blogesnių pokyčių. Bet naikinti alėją pasivaikščiojimui tokiame mažame mieste ? Hmm….

    Reply
  27. Anonimas

    Atsidarykit ortofoto 1995-1999m., tai kaip minimum tiek laiko mažvydo alėja yra skirta tik pėstiesiems.
    Ir vaikų ligoninė čia labai prastas argumentas, kam reikia privažiuoti su mašina- privažiuos ir taip.

    Reply
  28. Tarybai

    Išdiskutuokite, nesiimkite jokių neapgalvotų veiksmų… Baisiausia, kad Taryboje tebesėdi „dirigentai- bebrai”, sukėlę visą chaosą mieste! Gal reiktų, kad buvę merai- garbaus amžiaus Vytautas su seniu Rimuku- nebeturėtu balso teisių ir tokiais klausimas patylėtų? Šiais valdančiaisiais pasitikiu, yra protingi ir patyrę lyderiai tarp Tarybos narių.

    Reply
  29. Titikaka

    Na va. Kaip visada. Kiekvieni bando pradėti kadenciją nuo nesąmoningų „žygdarbių”. Mylintys miestą, taip nesielgtų, net mintyse – barbariškai, mankurtiškai. Ką gi, atkovojome Girulių mišką nuo „entuziastų”, atkovosime ir alėją. Jeigu atsiras dar palaikančių „optimizatorių”, rinksime parašus peticijai. Sugalvojo, gražiai sutvarkytą erdvę darkyti…

    Reply
  30. Myliu savo miestą.

    Nesamonė. Vėl prasideda automobilizacija. Penki žingsniai atgal. Velniop tokius vadovus iš postų kurie miesto ateitį bjauroja.

    Reply
    • Kaip čia pasakius

      Automobilizacija čia niekuo dėta. Protingai sutvarkius gatves ir sureguliavus eismo srautus visiems užtektų vietos. Tiktai gali pasirodyti per brangu.

  31. Anonimas

    Maladėc toliau balsuokit už vaitkų, žemaitaitį (nu nes jų komandas, maksimum 1 % proc permeta akimis, bet šaunuoliukai ligoniukai – vietoje naujos poliklinikos gydysitės naujoje mašinų parkavimo aikštelėje prie muzikinio, turėsit gatvę ten kur norėtumėt prisėst jei kasdienybė nebūtų putkos kalba ir bonkė. Pritręšė jum smegenys, nu bet nekeista jugi dauguma jūsų nesenai tik medžiagines duris pasiketėt ir vis dar sveiknates dobrii den po 30 metų…

    Reply
  32. O Macijauskaa ką

    Pamiršo, kad ten danga tik pėstėsiems projektuota, ar irgi galva į smėlį?

    Reply
    • V ir Gis

      Tuma žuvienės priėdė( uxu el(rus.)). Kamarauskas irgi nemažą porciją sušveitė -,,jeigu matysim,kad yra problemų su saugumu – imsimės veksmų…”.
      Pirma darom paskui galvosim. Gal atsistokik,prasivaikščiokit,nes sėdint smegenys deguonies negauna.

  33. Klaipėdietė

    Gaila nebėra savivaldybėje Alinos,vėl būtų užčiaupusi pasisakiusiuosius. Matai Rimukas antrino pritarė,kad tai reiktų padaryti. Taigi neturi savo nuomonės transportininkas,tai ir antrino. Siūlau per kiekvieną skersgatviuką Mažvydo alėjoj padaryti centrines gatves ir 70 greitį leisti.

    Reply
  34. Centrinis

    Sižlau ir skersai Mažvydo alėjos eismą paleisti…nukraus Daukanto ir Liepų g…ar toj komisijoje dar liko kas nors kas miesto urbanistinius dokumentus yra skaitęs?

    Reply
  35. ezys

    Seniai tai reikejo padaryti, eismas ten tikrai nebus intensyvus, bet bereikalingo vazinejimo ratais bus maziau, Laisves al. ir pesciuju ir automobiliu daug daugiau ir jokiu problemu.

    Reply
    • Būtinai

      Taip, nes Molo gatvėje apribojo eismą. Turi būti eismo pusiausvyra . Gyvenantiems mieste ramybė nereikalinga. Graudu .

    • Aldona

      Visai išpindėjot, ne tik kad vaikščiot bet ir važinėt jau tingit, ratai mat nudils jiems. Pėstiesiems beliko mokytis skraidyt

  36. C7

    Apriboti eismą pagrindine Manto gatve ir paleisti per 2 vietines gatveles. Genialu!

    Reply
    • O ką ?

      Gyventojų džiaugsmas , tų , kurie nori net viešą transportą kitas gatves ” iškelti ” ?

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Naujam prekybos centrui – raudona šviesa 

Leidimas vietoje buvusių Prekybos uosto kultūros rūmų J. Janonio gatvėje statyti prekybos centrą negali būti išduotas kol nebus parengtas nepriklausomas ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This